ne zaman yapıyoruz sucuk ekmek.....
ne zaman yapıyoruz sucuk ekmek.....
Allah'ın cakma motorcusu senin terbiyesizligin
Adamlar gelir gelmez arazi oldunuz yanımda
Benim uzerimde bozuk yoktu veremedim o yuzden ya sen ?
Sen birde ustune adamlardan para istedin yuzsuz :queen:
izmirde pek bi sessizleştine yazan varrr . ne tozutan var ne sucuk varrr ne mangall varrr
demekki izmir bile olsa kış gelince hepsi dökülüyo evlerine ((((((((((((
"everinin önüü boyaaaaalı direeekk yeren yeee vurdun sen benii feleekk " adlı sarkıyı armagan eder çeker giderim![]()
bu arada cerrrahı sen nasıl bı yaratıksn bıze yettıgını soluorsn sen kendıne yetmıorsn kı kım oldunkı sen turbe yesılınle bızımle boy olcusecksn senın beynının nerde oldugnu solerdm ama patron banlar bırde ımam takılıon ama taksımın ara sokaklarındakı pencere muhabbetlerını gorduk sende gel dedı sende hemen gıttın nasıl kıydın benzıne de karsıya gecebıldn sen kı arabanın akusu bıtmesın dıe sabahları yokus asssagı ıtıp calıstıran bı ınsansn
ya sizin tükkanda mideye dokunmayan succuk varrrr mı ?![]()
:queen:
sana beni bul demedim mi ben ?? :cherry:
motorcu dediğin soğuk havalarda da üşüse bile motorundan vaz geçip 4 tekere binmez ihanet etmez 2 tekereşaka maka arabamı alıp trafikte stress olmaktansa üşümeyi tercih ediorum...
izmirde pek bi sessizleştine yazan varrr . ne tozutan var ne sucuk varrr ne mangall varrr
demekki izmir bile olsa kış gelince hepsi dökülüyo evlerine ((((((((((((
"everinin önüü boyaaaaalı direeekk yeren yeee vurdun sen benii feleekk " adlı sarkıyı armagan eder çeker giderim![]()
Biz herhafta yapıyoruz mangal olayını... Sadece reklamdan hoşlanmıyoz....Olan var olmayan dimi.....
Senin sucuklar çenkisde... Gelince yersin... :wiinkk:![]()
yaa bırakın bu işleri .. izmir egenin incisi dedik bagrımıza bastık sus pus oturuyolar :queen: hadi hareket biraz
tek mangal bile yetmiyor bize çift yakıyoruz artık jess :mrgreen:
bu arada telim çalınmadan en son çektiğim resimlerdi bunlar :salut: anılarım depreşti
![]()