01 Kasım 2008 MT Caddebostan Buluşması - Fotograflar

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
benim para istememin bi özelligi vardı . aldım darbuka solo yaptım orda .. ya sen ... ya sen naptın ... adam itina ile zurnayı uzattı azına .. bi üfledin mi . nefesin bile 50 ykr be :D :D :D cimri adam ..
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
O zurnacı tarzın bozuk toka tak dedi bana!
İyiki para vermemiş Erhancım hııııh
:p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Allah'ın cakma motorcusu senin terbiyesizligin :)
Adamlar gelir gelmez arazi oldunuz yanımda :)
Benim uzerimde bozuk yoktu veremedim o yuzden ya sen ?
Sen birde ustune adamlardan para istedin yuzsuz :queen:

Adaş,
Mali avatarını görmüş, gülmekten yarılmış hastaneye kaldırmışlar :queen: ilet dedi bana dalma sonra :D
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
izmirde pek bi sessizleşti :) ne yazan varrr . ne tozutan var ne sucuk varrr ne mangall varrr :) demekki izmir bile olsa kış gelince hepsi dökülüyo evlerine ((((((((((((:)


"everinin önüü boyaaaaalı direeekk yeren yeee vurdun sen benii feleekk " adlı sarkıyı armagan eder çeker giderim :)

sen buradaki partileri yanlış yerde arıyorsun sucuk mangal tam gaz devam, birde semaver eklendi :queen: kutudaki peçeteler zaten baştacımız istersen gelelim :queen:
 

mCk

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
178
bu arada cerrrahı sen nasıl bı yaratıksn bıze yettıgını soluorsn sen kendıne yetmıorsn kı kım oldunkı sen turbe yesılınle bızımle boy olcusecksn senın beynının nerde oldugnu solerdm ama patron banlar bırde ımam takılıon ama taksımın ara sokaklarındakı pencere muhabbetlerını gorduk sende gel dedı sende hemen gıttın nasıl kıydın benzıne de karsıya gecebıldn sen kı arabanın akusu bıtmesın dıe sabahları yokus asssagı ıtıp calıstıran bı ınsansn
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aargh
abi caddebostan bayrağını sen mi devraldın artık :)
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
bu arada cerrrahı sen nasıl bı yaratıksn bıze yettıgını soluorsn sen kendıne yetmıorsn kı kım oldunkı sen turbe yesılınle bızımle boy olcusecksn senın beynının nerde oldugnu solerdm ama patron banlar bırde ımam takılıon ama taksımın ara sokaklarındakı pencere muhabbetlerını gorduk sende gel dedı sende hemen gıttın nasıl kıydın benzıne de karsıya gecebıldn sen kı arabanın akusu bıtmesın dıe sabahları yokus asssagı ıtıp calıstıran bı ınsansn

olm bir tane sozun dogru durust degil tutarlı degil...
kabul et benim yanımda ezikligini :)
efendimin senin iste niye bu kadar kasıyorsun bırak gevsek bırak yorma beynini bu kadar :)
olmuyor işte kapasiten yetmiyor :p
Allah herkese esit vermemiş bu akıl ve beyin denen seyi işte :p
Senin gibi orda burda icip bayılıp parkta bahcede yatmıyorum :)
Birde şu şişeyi eğzına denk getirebilsen içmeyi de be ce re ceksin ya neyse :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
resimler güzel yaw
arkadaşlar bir daha sizi dinlemiyeceğim önden gidip yemek yiyecem
bekle bekle gitmezsiniz açıktık dedik gene gitmezsiniz. kardeşim oradan geçenler acıyıp simit verecekti neredeyse
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
1,737
motorcu dediğin soğuk havalarda da üşüse bile motorundan vaz geçip 4 tekere binmez ihanet etmez 2 tekere:p şaka maka arabamı alıp trafikte stress olmaktansa üşümeyi tercih ediorum...

albendende okadar ama resmen bizim kalkmamızı bekliyolarmış ağladım resimleri görünce :salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
izmirde pek bi sessizleşti :) ne yazan varrr . ne tozutan var ne sucuk varrr ne mangall varrr :) demekki izmir bile olsa kış gelince hepsi dökülüyo evlerine ((((((((((((:)


"everinin önüü boyaaaaalı direeekk yeren yeee vurdun sen benii feleekk " adlı sarkıyı armagan eder çeker giderim :)

Biz herhafta yapıyoruz mangal olayını... Sadece reklamdan hoşlanmıyoz.... :p:p Olan var olmayan dimi..... :p:p
Senin sucuklar çenkisde... Gelince yersin... :wiinkk::p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Biz herhafta yapıyoruz mangal olayını... Sadece reklamdan hoşlanmıyoz.... :p:p Olan var olmayan dimi..... :p:p
Senin sucuklar çenkisde... Gelince yersin... :wiinkk::p

yaa bırakın bu işleri .. izmir egenin incisi dedik bagrımıza bastık sus pus oturuyolar :queen: hadi hareket biraz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
yaa bırakın bu işleri .. izmir egenin incisi dedik bagrımıza bastık sus pus oturuyolar :queen: hadi hareket biraz

:queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Sus pus ha.....:queen::queen::queen:
Susumuz buysa pusumuzu görme sen..... :queen::queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tek mangal bile yetmiyor bize çift yakıyoruz artık jess :mrgreen:



bu arada telim çalınmadan en son çektiğim resimlerdi bunlar :salut: anılarım depreşti :p


DSC01481.jpg
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
kurtlar vadisi pusu osanız kaç yazar ((((((((((((((((((:) bana kelime degil foto lazım . etkinlik lazım . görelim ölelim :)

tek mangal bile yetmiyor bize çift yakıyoruz artık jess :mrgreen:



bu arada telim çalınmadan en son çektiğim resimlerdi bunlar :salut: anılarım depreşti :p


DSC01481.jpg

erhan .. bana mazi fotoları döktürme ............ :queen::queen: orjinal ol biraz
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst