Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 May 2010
- Mesajlar
- 202
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10,08,2010 pazar günü, Tekirdağda köfte yemeye gidiyoruz, bu geziye dahil olmak isteyen arkadaşlar toplanma yeri olarak 1, ağustos pazar günü sabah saat 9,30 da E5 yolu üzeri incirli kadir has metroport city önünde toplanıyoruz, hareket saatimiz 9,45 olacaktır, günübirlik bir gezi olup mesafe 124 km dir, bu geziye en az 10 motorlu arkadaşımızın dahil olmasını bekliyorum, keyifli bir yolculuk için süratimiz 80km limit 100 km geçmemesi uygundur, elbette kimsenin kimseyle yarış etmeyeceği, kardeşlik arkadaşlık çerçevesinde bir yolculuk olmasını bekliyoruz..
Bu gezide arkadaşlarımız tabiki artçıları olanlar, yada eşleri ile beraber gelebilirler, bu sitede nick olarak yazılarını görüşlerini okuduğumuz arkadaşlarla şahsen tanışma fırsatımızda olacaktır, çünki bütün motorcular arkadaştır,:cat: gideceğimiz yer tekirdağ sahilde köfteci özcanlardır, son derece temiz ve nezih bir ortam, bir o kadarda hesaplıdır, elbette herşey alman üsülüdür, aman diyim..:queen: (herkes kesesinden yesin içsin saltanatım var benim .:cherry
yemek sonrası tekirdağ gezilebilir sahilde olan çok güzel bahçelerde çay içebiliriz, sigara molası, benzin molası, uyuşan popoları dinlendirme molası toplu halde verilecektir.
iştirak etmek isteyen arkadaşları bekleriz, saygılarımla..
Bu gezide arkadaşlarımız tabiki artçıları olanlar, yada eşleri ile beraber gelebilirler, bu sitede nick olarak yazılarını görüşlerini okuduğumuz arkadaşlarla şahsen tanışma fırsatımızda olacaktır, çünki bütün motorcular arkadaştır,:cat: gideceğimiz yer tekirdağ sahilde köfteci özcanlardır, son derece temiz ve nezih bir ortam, bir o kadarda hesaplıdır, elbette herşey alman üsülüdür, aman diyim..:queen: (herkes kesesinden yesin içsin saltanatım var benim .:cherry