- Katılım
- 19 Kas 2012
- Mesajlar
- 31
- Konu Yazar
- #1
Aldığım 2012 tvs apachenin yağ keçesini açtım hiç yoktu ama elime biraz akışkanlık geliyordu motoru yatırarak baktım 1 damla ve 1 parmak uzunluğunda yağ geldi ne yapmalıyım ?
IX biraz daha üstünde serviste açtırdım altından 2 su bardağı yağ cıktı yarım litrede servis koydu 500'bakımında gel dedi motorundada hiç bi problem yok merak etme dedi