0 motor alırken verilen evraklar

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Arkadaşlar biliyorum çok soru soruyorum ama daha önce hiç bu tür bir olaya girişmedim. Şimdi ben 0 bir motor alıcam yarın bayiden hangi veraklar verilecek bana fatura filan gibi birçok evrak var galiba bunları tecrübesi olan bir arakadaş sırayla yazabilirmi.
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
benim ruhsat işlemlerini bayi halletti. ben uğraşmadım.
çok fazla bilgim yok bu konuda, yardımcı olamayacağım.
bilgisi olan varsa yardımcı olur, merak etme:cat:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
bilgisi olana sormuş zaten, bilgin yoksa niye yazıyorsun? (sen bana deli der misin, yaşasın intikam :queen: )

belgeler şunlar (görüyon mu les, benim motorum bile yok ama biliyorum):
1-ötv ödeme belgesi
2-tahakkuk fişi
3-vergi dairesi alındısı
4-fatura
5-uygunluk belgesi
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
344
6-garanti belgesi
Not:Eğer wermezlerse diret illa ki iste vermek zorundalar bu arada kask yada topcase kopartmaya bak ayağım alışsın misali ;)
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
743
Bilen biri bu tahakkuk fişini açıklayabilirmi? Ne oluyo bu :)

abiler kusura bakmayın bi arkadaşın sayesinde bu konu 3. sayfalara kadar inmiş. Eğer üstteki soruyu cevaplayabilirseniz sevinirim... (( flood olduğunu biliyorum ama başka çare yok ))
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
yesilkoy55ad.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst