0 KM Suzuki DL 650 mi - Honda Varadero mu =

Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
28
Merhaba Arkadaşlar. Fuara çok az zaman kaldı. Daha önce Varadero ile Triumph Tiger arasında kararsız kalmış ve forumda bu konuyu sizlerle konuşmuştum.

Tiger ı eledim. Varadero ile DL 650 arasındayım şuanda ve Martın 1 inde fuarda büyük bir ihtimalle birini alacağım. V Strom kasa değiştirdi. Varadero ise bu sene üretimden kalkıyor. Varadero 1000 cc, DL 650

Varadero 27.000
DL 650 - suan ıcın 33.000 gorunuyor ama bu sene yenı bır fıyat beklıyormus Suzuki TR. Fiyatın biraz daha asagı cekılecegını dusunuyoruz dediler. YAni belkı aynı fiyatlarda olma ıhtımallerı olacak.

Sizin tercihiniz ne olurdu ?
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
266
Güç ve tork istiyorsanız kesinlikle varadero derim.ikisi arasında çok fark var.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Yapmayın DL650'ye o para verilir mi ? Suzuki Japon'lar içinde tek akıllı kendisi sanıyor, bir tek onlar fiyatları Japon Yeni'ne bağlamış, diğerleri "enayiler" düşünememişler. Alıp da bunlara fırsat vermeyin ve listeye F650GS'i veya bütçe yetiyorsa F800GS'i de ekleyin. F650GS herhalde 100 km'de Varadero'dan bir 2,5 - 3 litre falan az yakar.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
93
dl 650 e o kadar cerilmez. gereksiz pahalı. 33binde in inse ne kadar inecek ki? :farao:25 binden aşağı olmaz. varadero alınır.:cat: hazır üretimdeyken.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
varadero nere dl 650 nere.

seçenekler bunlarsa varadero alır binerim. aradaki fiyat farkıyla türkiye turuna bile çıkarım.
 
Katılım
23 Ocak 2012
Mesajlar
28
Anlasildi Varadero alicam gibi gozukuyor. 2 martta Varaderom olacak gibi hissediyorum :))
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaş ben de böyle bir başlık açmak istiyorum :) 0km Tenere mi , varadero mu yoksa r1200gs mi :)
kısmet inşallah bir gün bizim de olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst