O dediğiniz havalarda motora binilir ama nasıl binilir ?
Bazı ekstra donanımlar gerek;
çok iyi bir lastikten sonra,
1-ciddi bir kışlık eldiven,
2-alt üst termal iclik(neopren kumaştan)
3-termal çorap,
4-bot,
5-boyun koruma(neopren kumaştan)
6-kışlık pantalon
7-kışlık uzun mont
9-takım yağmurluk
10-imkan varsa elcik ısıtma.
o havada igne kadar yerden girecek soğuk hava insanı rahatsız edecektir.Uzun yolda sürat 80-90 ın üzerine çıktığında dış ortam sıcaklığı 10 derece ise bile hissedilen sıcaklık motor üzerinde 0 derece olacaktır.en az 10 derece fark eder.
bizde köylü aklı verirler"yok efendim pantolonun icine gazete koyacaksın,iç donu giyeceksin,gögsüne gazete koyacaksın,icine hırka giyeceksin",hiç bir sey yoksa ve mecbur kaldığımız bir yolculuk söz konusu ise yapılabilir ama gezi icin gidilecekse asla.
motosiklet sürmek keyifle,eziyet arasında bir yerde bıcak sırtındadır.Doğru tercihlerle keyif,yanlışı ile eziyet olur.