0-1 Derece sıcaklıkta uzun yol (300 KM) yapmak mantıklı mı?

Katılım
9 Nis 2014
Mesajlar
67
Soğuk havaya erkeklik olmaz 100 km den fazlası işkence olur ama kendimde aralık ayında Elazığ dan Tokat a gitmiştim hiç üşümemiştim ama üzerime giydiğim kıyafetlerden dolayı motorun üzerine zorla binmiştim 600 km boyunca sadece 2 kere durdum ilki çorba içmek için diğeri yakıt alıp hemen devam ettim altımda ki motor da 1992 MZ 301 di. Tahminimce hava 5-10 derece falandı.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
mantıksızda desek sen o yolu gidecen kadırma bizi şimdi :) ekipman varsa dikkat edilirse gidilir.
He He He :)
Yok zaten mantıklı derseniz gitmeyeceğim.. :) Mantıklı olan şeyi herkes yapıyor. bize çılgınlık lazım :))

Şuan kesin gelecek olan 6 Motosiklet olduk :) 3 arkadaş ta artçı alacak .. 9 kişi gibiyiz :)
3 kişi de halen kararsız :)
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
sebebi neydi ki?

öncesinde süreyya paşa göğüs hastalıkları hastanesinde kısa bir tur öneriyorum.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/139363-hafta-sonu-karla-bulusma-adana-tekir-camliyayla-tarsus-adana.html

Nevsehir gezisini iptal edip boyle bir gezi yaptık. Iyi ki de iptal etmişiz. Karda motor sürmeyi bırak motorun üstünde Durulmuyor. . :))
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Tüy siklet motorlarla çıkmışsınız yola tabi dönersiniz :) enduro olaydı lastikleride araziye uygun dişli olaydı tozunu attırırdınız ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O dediğiniz havalarda motora binilir ama nasıl binilir ?
Bazı ekstra donanımlar gerek;

çok iyi bir lastikten sonra,
1-ciddi bir kışlık eldiven,
2-alt üst termal iclik(neopren kumaştan)
3-termal çorap,
4-bot,
5-boyun koruma(neopren kumaştan)
6-kışlık pantalon
7-kışlık uzun mont
9-takım yağmurluk
10-imkan varsa elcik ısıtma.

o havada igne kadar yerden girecek soğuk hava insanı rahatsız edecektir.Uzun yolda sürat 80-90 ın üzerine çıktığında dış ortam sıcaklığı 10 derece ise bile hissedilen sıcaklık motor üzerinde 0 derece olacaktır.en az 10 derece fark eder.
bizde köylü aklı verirler"yok efendim pantolonun icine gazete koyacaksın,iç donu giyeceksin,gögsüne gazete koyacaksın,icine hırka giyeceksin",hiç bir sey yoksa ve mecbur kaldığımız bir yolculuk söz konusu ise yapılabilir ama gezi icin gidilecekse asla.
motosiklet sürmek keyifle,eziyet arasında bir yerde bıcak sırtındadır.Doğru tercihlerle keyif,yanlışı ile eziyet olur.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
O dediğiniz havalarda motora binilir ama nasıl binilir ?
Bazı ekstra donanımlar gerek;

çok iyi bir lastikten sonra,
1-ciddi bir kışlık eldiven,
2-alt üst termal iclik(neopren kumaştan)
3-termal çorap,
4-bot,
5-boyun koruma(neopren kumaştan)
6-kışlık pantalon
7-kışlık uzun mont
9-takım yağmurluk
10-imkan varsa elcik ısıtma.

o havada igne kadar yerden girecek soğuk hava insanı rahatsız edecektir.Uzun yolda sürat 80-90 ın üzerine çıktığında dış ortam sıcaklığı 10 derece ise bile hissedilen sıcaklık motor üzerinde 0 derece olacaktır.en az 10 derece fark eder.
bizde köylü aklı verirler"yok efendim pantolonun icine gazete koyacaksın,iç donu giyeceksin,gögsüne gazete koyacaksın,icine hırka giyeceksin",hiç bir sey yoksa ve mecbur kaldığımız bir yolculuk söz konusu ise yapılabilir ama gezi icin gidilecekse asla.
motosiklet sürmek keyifle,eziyet arasında bir yerde bıcak sırtındadır.Doğru tercihlerle keyif,yanlışı ile eziyet olur.


bu müştemilata ek olarak her dem yanımdan ayırmadığım bir konyak ve viskinin de yardımı olacaktır.

alkol bana ters dersen mümkünse markalı, kaliteli termos için sıcak içecek iş görür.
üşüdüğün an olayı bitir.
soğuğun şakası olmaz, ömrün boyu taşırsın.
 
Katılım
6 Ocak 2007
Mesajlar
36
Ne gelirse soğuk ile soysuzdan gelir demişler. Soğuktan korunduğunuz sürece bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum. Uzun yol gideceğiniz için mutlaka zincir yağı bulundurun.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
482
bence böyle bir işe kalkışma bende adanadayım nevşehire bu zamanlar araçla gitmişti.yolda gizli buzlanma filan oluyor allah korusun..Bulaşma sen beni dinle kardeşim.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
981
Yapma etme. Walla akıl karı değil.
Isın olsa bişey demem ama gezmeye gitmeyin. Zevk almazsınız.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu müştemilata ek olarak her dem yanımdan ayırmadığım bir konyak ve viskinin de yardımı olacaktır.

alkol bana ters dersen mümkünse markalı, kaliteli termos için sıcak içecek iş görür.
üşüdüğün an olayı bitir.
soğuğun şakası olmaz, ömrün boyu taşırsın.
Ben Trakyalıyım,Tekirdağ Rakısının suyunu biz çeşmeden iciyoruz,
ama motor kullanırken alkolun zerresi bile bana ters.yolculuk biter,keyif o yöne giderse az bir sey.yorgun adamı alkol vurur.
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
bence gidilir hemde çılgınlık olsun dersen gece bile gidilir yanlız makinen goldwing olucak . ama sen yapma gitme hasta olursun, bak yolda gizli buzda varmış boşweer sen illa geziye çıkacaksan antalya tarafına yardır.
 
Katılım
14 Tem 2014
Mesajlar
175
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst