herkes okur ben yazarım nasıl vites geçişleri iyi mi ? frenler hidrolik mi ? mtb (açılımı mountain bike-bilmeyenler için) asfalt yolda kullanımı zor ve yorucu bi tür. en iyisi tur bisikleti. yol-yarış bisikletleride lastiğin inceliğinden yollarımızda kullanışsız ama düz yolda keyfi muhteşem. mosso var salcano snow var, varda var. gönül scott'un fat bike'ından yana
Mekanik disk, vitesler iyi beni üzmedi sıfırı 870 civarı ben 600 e aldım yani market bisikleti fiyatına alüminyum, md almış oldum 3 günlük zaten aldığım kişi oğluna almış sürememiş. Yarışa bu yollar, popo, billur dayanmaz. 600 buna verince elimde para kaldı bisiklet forması, taytı, pedli tayt, ufak sırt çantası gibi ıvır zıvır aldım bununla kondisyonu, acemiliği düzene sokarsam yaz sonu daha hafif donanımlı city bike a geçerim. Herşey yolunda tek sıkıntım dizlerden menisküs ameliyatı olmuştum onlar fazla hissettirmiyor kendini ama sol diz çapraz bağlar yırtık kaldı o ağrıyor sürüşten sonra bakalım antrenmanlara dizler için tekrar başlamayı düşünüyorum
35 senelik krom-moli kadrolu yol bisikletim ile 12 yıl sonra tekrar yollardayım , en son 82 kilo bindiğim bisikletin üstüne 97 kilo olarak geri çıktım ,4 sene kadar önce ghost marka bisikletten çıkma (hiç kullanmadan )28 inç jant (ön -arka komple jant lastik dahil ) ve sele royal sele .boya krom işi ,gidon sargısı vs ile revize ettiğim ama hiç kullanamadığım bisikletim ile an itibari ile 4 üncü antremanımı yapmış bulunmaktayım özlemiş vallahi , 8k tırmanırken çektiğin acı ve hırsın tadı hiç bir şeyde yok ,paslanmışız ama olsun idmanlara devam , yıllarca spd pedal olmaksızın çok uzun mesafeler yaptım ama bu sefer spd pedalı denemek istiyorum açıkçası ,herkese kazasız belasız
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
dün 2. el bir whistle miwok 1160d aldım.
eski bir bisiklet,
ufak bir bakım yapıldı, sorunlu parçası yok.
özellikleri;
Kadro ALLOY HYDROFORMED W 8900
Amortisör 26"SF11 XCR PM.RL DİSK BEYAZ 100mm
Gidon MYTE KELL ALLOY OVERSIZE RISE 20MM
Gidon Boğazı BYTE KUTE ALLOY OVERSIZE
Sele Borusu BYTE ALLOY L:350mm DIA:31.6mm
Sele SELLE ITALIA Q-BIK WHISTLE LOGOLO
Çatal Yatağı CH-918 TBW 1.1/8" YARI ENTEGRE
Krank Takımı SHIMANO DEORE FC-M590 44X32X22X
Göbek SHIMANO HB-M495 32H OTOMATİK
Arka Değiştirici SHIMANO DEORE RD-M592SGS SHADOW
Ön Değiştirici SHIMANO DEORE FD-M590
Vites Kolu SHIMANO DEORE SL-M590
Arka Dişli SHIMANO KCSHG509132 9-VİTES 11-32
Fren SHIMANO DEORE DISK FREN AM595
Dış Lastik SCHWALBE 26X2.10 54-559 BLACK JACK LITE SKINE PP
Jant MAVIC-26/559X17 XM 117 ÇİFT KAT Al. SİYAH 32H-
Pedal SP-910A
alım amacı yazlıkta kullanılacak,
malum dağ taş.
yalağuz 27 vites çok farklı bir konuymuş.
bir tane de trek 8.2 ds var elimde o da yaklaşık şöyle bir şey ;
Arkadaşlar sizlere bir şey sormak istiyorum.İzmir'de sahil kenarında bazı yerlerde bisiklet yolu var, buralarda 50 cc altı motosiklet yada elektrikli motorlardan kullanmak kanunen yasak mı yoksa serbest mi?
Karayolları trafik yönetmeliğine göre bisiklet ve motorlu bisikletlerin bisiklet yolu olan yerde taşıt yolundan sürülmesi yasak diyor.Kanun şöyle:
Madde 66 – Bisiklet, motorlu bisiklet ve motosiklet sürücülerine aşağıdaki kurallar uygulanır.
a) Ayrı bisiklet yolu varsa, bisiklet ve motorlu bisikletlerin taşıt yolunda, sürülmesi yasaktır
Bisiklet ve motorlu bisiklet tanımlaması da şöyle:
9) İKİNCİ BÖLÜM
Tanımlar :
Madde 3 – Bu Kanunda kullanılan terimlerin tanımları aşağıda gösterilmiştir
Bisiklet : (Değişik: 12/7/2013-6495/13 md.) Üzerinde bulunan insanın adale gücü ile pedal veya el ile tekerleği
döndürülmek suretiyle hareket eden motorsuz taşıtlardır. Azami sürekli anma gücü 0,25 KW’ı geçmeyen, hızlandıkça gücü
düşen ve hızı en fazla 25 km/saate ulaştıktan sonra veya pedal çevrilmeye ara verildikten hemen sonra gücü tamamen kesilen elektrikli bisikletler de bu sınıfa girer.
(Değişik: 12/7/2013-6495/13 md.) Motorlu bisiklet (Moped): Azami hızı saatte 45 kilometreyi, içten yanmalı
motorlu ise silindir hacmi 50 santimetreküpü, elektrik motorlu ise azami sürekli nominal güç çıkışı 4 kilovatı geçmeyen iki veya üç tekerlekli taşıtlar ile aynı özelliklere sahip net ağırlığı 350 kilogramı aşmayan dört tekerlekli motorlu taşıtlardır.Elektrik ile çalışanların net ağırlıklarının hesaplanmasında batarya ağırlıkları dikkate alınmaz
Bu kanunu ben mi yanlış anlıyorum yada güncel mi değil, başka ekleri mi var bilmiyorum çünkü anladığım kadarıyla 50 cc'ye kadar motorlar bisiklet yolunda sürülebiliyor.Mesela ekteki ilandaki elektrikli scooter'da bu kanuna uyuyor ve bisiklet yolunda kullanılabilir.Hatta tam da bu kanuna göre yapıldığını düşünüyorum.İlanı rastgele buldum tanımam etmem örnektir.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-elektrikli-araclar-elektrikli-motosiklet-kobra-250-pedal-destekli-sarjli-scooter-arayin-biz-getirelim-431417957/detay
Karayolları trafik kanununa baktığım adres:http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/KanunYonetmelikler.aspx
Bisiklet yolu denen şey kandırmaca. Sonu olan yol mu olur? Yayaların sağ taraf duruken üzerinde yürüdüğü, mangal yapıldığı, bisikletlilerin umursanmadığı, ve zerre kadar saygı gösterilmediği, bisikletlilere düşman gözüyle bakıldığı yol mu olur? Yok anam iki tekerliler bu ülkede üvey evlat. O kesin.
Aa konuyu geç fark ettim. Bisiklet candır. Çok sayıda bisiklet değiştirdim, hazırda 2 adet bisikletim var şu an. Buraya dilerseniz bi kaç fotoğraf atabilirim.
Vay be, forumda bisiklete merakı olan arkadaşlar da varmış. Ben de seviyordum mereti ama pedal çevirmek bana göre değil çok terliyorum bunun motorlusu yok mu diyordum kii ışıklar saçarak motosiklet canlandı gözümde ve sonuç buradayım
Yolda denk geldikçe laflarım. Güzel insanlar, hoş sohbetler ama o taytı giymeseler benim açımdan daha iyi olurdu
aliexpress den alıp memnun kaldığım bir kaç ürün;
ayna ;
gidon sonuna monte ediliyor,
4 tane aldım, bir tanesinde eğim problemi var.
oldukça işe yarıyor,
yeteri kadarını gösteriyor,
bisiklet kullanırken engel de oluşturmuyor.
çanta, gidon üstü,
kaliteli ve kullanışlı,
yaz sıcağında telefonu buraya koyup kullanırsanız,
bir süre sonra telefonun üzerinde yemek yapabileceğiniz kadar sıcaklık elde edebilirsiniz,
telefona zarar verme ihtimali yüksek.
ön ve arka çamurluk
basit, ucuz ve iş görüyor.
gidon sargısı;
esas itibari ile motosiklet için aldım,
yan tutamaklarda kullanmak için,
3-4 tane almıştım,
gayet güzel.
linkler resimlere tıkladığınızda açılır,
aldığım başka aksesuarlar da var,
kullandıkça memnun kaldıklarımı eklerim,
güzel bir ön ve arka aydınlatma elemanı bakıyorum,
usb şarjlı olanlardan almaya niyetim var.
hem dikiş hem sürüş))))
çaktırmayın benimde motorum yok şuan babamı ikna ettirmeye çalışıyorum olmazsa motorlu testere alıp bisiklete takcam
Arkadaş taşındı; nakliyeci bi tık küçük kamyonla gelmiş; bisiklet bize kaldı
21 vites, Krun marka NX 150...
Patlak arka tekerini en yakın bisiklet tamircisinde yaptırdım: 10 lira
Ertesi gün aksesuarcılardan bir çift elcik aldım: 10 lira
Ön arka plastik çamurluk 7,50 TL x2 = 15 lira
Fren ayarı yaptırttım : 10 lira .
Arada biniyorum. Ne zamandır spor yapmamışım
Küçükken ne binerdim be
Yalnız, baya bir paslanmışız, bisiklette... Küçükken, BMX'le dağ, tepe, kaldırım, yol mol giden ben, karşıdan karşıya geçerken bisikleti elde itelerken buldum kendimi Patlatcaz park halindeki araçlara maraçlara
Hızını aldıktan sonrası kolay
Bir de ayna yok.. Motosikletten alışkanlık, ayna arıyorum yok...
Şehirde bisiklet kullanımı için tavsiyem: Arayollardan gidin. Anayollar bisikletler için değil pek.
Tavsiye ederim. Baldırlar açılıyor... İyi gelir...
Sedonam vardı sattım biraz elim bollaşınca yol bisikleti alacağım full karbon şart değil zira 100 kg da eksilen 9 kg'nin pek bir hükmü olmuyor :D
Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.
bisiklet candır,Düşük hızda kontra denemeyin ama, ben denedim ve düştüm
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)