Petrol Ofisi’nde Maximoto motosiklet yağları dönemi başlıyor.

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
petrolofisimotosikletyaglar.jpg
Akaryakıt dağıtım ve madeni yağ sektörünün lider firmalarından Petrol Ofisi, üstün koruma ve yüksek performansı aynı anda sağlayan Maximoto motosiklet yağlarını satışa sundu.

Motosiklet tutkunlarının sürüş keyfine heyecan katacak yeni motor yağı “maximoto” özellikleri sayesinde performansı öne çıkartarak akıcı, rahat ve güvenli bir sürüş keyfi sağlıyor; Scooter’dan Racing’e, Enduro’dan Cruiser’a kadar tüm motosikletlere uygun çeşitleriyle üstün performans ve yüksek korumayı enerjiyle birleştiriyor.

Maximoto tutkunuzu enerjiye dönüştürür

Maximoto serisi motosiklet yağları geniş kullanım olanakları ile tüm motosiklet sahiplerinin ihtiyaçlarını karşılıyor.

Maximoto 15W50 RACING Yüksek performanslı motosikletler için geliştirilen tam sentetik motor yağıdır. Dört mevsimin farklı zorluktaki şartlarına dayanıklı ve güvenilir sürüş keyfi yaşatırken yüksek hızlarda maksimum güç elde edilmesini sağlıyor. Maximoto 15W50 RACING, API SG ve/veya JASO MA spesifikasyonlarının tavsiye edildiği tüm Avrupa ve Japon üretimi motosikletler için tavsiye ediliyor.

Maximoto 10W40, Sentetik yapısı ile dört zamanlı motosikletlerin üstün performansı için geliştirilmiştir. Sentetik içerikleri sayesinde güç ve ekonomi bir arada sunuluyor. API SG ve/veya JASO MA spesifikasyonlarının tavsiye edildiği tüm Avrupa ve Japon üretimi motosikletler için tavsiye ediliyor.

Maximoto 15W50, performans katıkları içeren üstün enerji sağlayan motor yağı olarak, dört zamanlı motosikletlerin özellikle de scooter tutkunlarının hayatına hız katıyor. Yüksek sıcaklıklarda viskozite değişimini en aza indirerek motoru mükemmel koruyor. API SH ve/veya JASO MA spesifikasyonlarının tavsiye edildiği Avrupa ve Japon üretimi motosikletler için tavsiye ediliyor.

Maximoto serisinin 2 zamanlı motorlar için üretilen motor yağı maximoto 2T, içerdiği katıklar yardımıyla tortu oluşumunu minimize ederek birikintileri önlüyor. Hava soğutmalı, iki zamanlı motosiklet ve scooteer motorları ile diğer küçük motorlarda benzin ile karıştırılarak kullanılıyor. Yağ yakıt karışımı için motor üreticisinin tavsiyeleri dikkate alınmalıdır.


 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Ancak sıfır alınan motosikletlerle birlikte kullanılmaya başlar kanımca.. yada herhangi bir motosiklet firması ile anlaşıp yaygınlaşmaya başlar artık.. yoksa kimse 1 yıldır castrol kullenırken bi anda MaxiMoto'ya geçiş yapmaz sanırım.
Bide fiyatlar nedir?
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Petrol ofisini kutluyorum.

Bu ürünler TR için çok gerekli ve geç kalmıştır.

Piyasada motor yağları eskidende sıkıntı yaratıyordu özellikle tutarsız fiyatları çok can sıkıcıydı.

Castrol 10-40 kullanıyorum Ustam beğenmiyor başka bir yağ öneriyor ve bana 30 ytl ye ( o dandik yağı giydirmeye çalışıyor ) satmaya çalışıyor.

Şimdi bunuda beğenmeyecekler. Tek nedeni daha fazla kazanmak.


( Haa bu arada yağ seçimini yapamayan arkadaşlar yada yanlış bilgisi olan arkadaşlar LÜTFEN YAĞ SINIF VE NUMARALARININ NE ANLAMA GELDİĞİNİ ARAŞTIRIN )

Örneğin:Çok sıcak havalarda 4 zamanlı motorlara 20w50 Motor yağı koymak daha faydalıdır. ( Race Motosikletler farklı segmenttedir ve diğer 4 zamanlı motorlarla karıştırılmamalıdır. )

Yağ numaraları o yağın kullanılacağı iklim koşullarını temsil eder.

Sen bodrumda farklı yağ kullanırken erzurumdaki insan senin kullandığın yağı kullandırğı taktirde motoru alır kucağına.

Yağ değişim periyodu ustanın sallamasına göre değil aracın kullanma klavuzuna göre yapılır.

Buda herhangi bir iklim koşulu ile ilintili değildir. ( kutuplar-çöller için yağlar zaten ayrı )

Bodrumda 20w50 sentetik yağ kullanman gerekiyor. ( Multi-Viskoziteli )

Birinci rakam yağın en ince hali ikinci rakam yağın en kalin halini temsil eder yağ bu iki derece arasında ısıya duyarlı olarak değişim gösterir. ( İncelir ve Kalınlaşır)

İnce hali ilk çalıştırmada çok önemlidir. ( soğuk iklimde ilk çalıştırma için ince yağ özelliği gereklidir.)

Nekadar ince olursa o kadar çabuk bir biçimde motorun butun parçalarına ve en küçük aralıklara en hızlı biçimde nüfuz eder.

Fakat motor ısındıkca yağ bundan etkilenir ve kalın yağ ihtiyacı doğarki bu da ısıya karşı incelen ve hatta ısı karşısında etkisini yitiren düşük viskoziteli yağın işimizi görmeyeceği anlamını taşır.

Bu durumda ikinci rakam devreye girer ısınan motor yağı yüksek vizkozite özelliğini kullanarak motorun korunmasını sağlar.

Örneğin: Çok sıcak iklim 20w-50
Örneğin: Çok soğuk iklim 0w-30

Yüksek devirli motorlarda 0w40 tercih edilir ki bu da ilk çalıştırma ve aşırı ısınmaya karşı en etkili yağdır. Ve en pahalı motor yağlarındandır.

Bu pahalı yağı alıp motorunuza iyilik yaptığınızı sanmayın sakın.
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Hedef kitleye bakın hele; racing ve scooter !!! Olacak iş mi bu? Üreticiler motorcuları aptal mı sanıyorlar ne? :farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Petrol Ofisine güvenim sıfır...ne sattığı benzine güvenim ne kurumsal kimliğine saygım var...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Castrol derim başkada bişey demem:p
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
fiyatları merak ediyorum castrol piyasada böyle hakimken nekadarlık pay alabilirler ki
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Motosiklet tutkunlarının sürüş keyfine heyecan katacak ...


mk9f6p.jpg
- Hayırdır kanka? ne bu halin? :silent:

r034fk.jpg
- Ya sorma kanka. Motoruma yeni yağ kodum, ondan böyle heyecanlıyım. :p

mk9f6p.jpg
- Hadi ya... Neymiş bu yağın markası? :silent:

r034fk.jpg
- MaxiMoto olm. Ahan da bu >>>
ims56t.jpg

Sende koy. İnanmazsın, iki dakkada tutkumu enerjiye dönüştürdü, sürüş keyfime heyecan kattı. :p Bundan önce öyle mal mal dolanıyormuşuz. :queen:
Züper bişey olm züpeerrr... :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
r034fk.jpg
- MaxiMoto tutkumu enerjiye dönüştürdü, sürüş keyfime heyecan kattı. :p Bundan önce öyle mal mal dolanıyormuşuz. :queen:
Züper bişey olm züpeerrr... :cat:

Ha ha ha ha ha ha ha ha :queen::queen: Yarıldım gülmekten Akşam akşam çok iyi geldi.

Yorum için teşekkürler gültekin.

:p Bundan önce öyle mal mal dolanıyormuşuz. Ha ha ha ha ha ha ha

Hala gülüyorum

:silent: :silent: Ben yanlışmı hatırlıyorum. Tekrar bakayım.


Bu yağ motosiklet camiasına hayırlı uğurlu olsun.

Düzeltiyorum "SICAK"

Örneğin:Çok soğuk havalarda 4 zamanlı motorlara 20w50 Motor yağı koymak daha faydalıdır. ( Race Motosikletler farklı segmenttedir ve diğer 4 zamanlı motorlarla karıştırılmamalıdır. )
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Sen motosiklet kullanmayı neara öğrendin ki yağını tuzunu biliyon :pr::pr::pr:

illa ki petrol ofisi şimdi motorsiklet mi üretip kullansın yağ üretemesi için.okadar mühendisleri okadar deneyden testten geçiyorlar piyasaya sürmek için.demek ki adamlar yapmış ki şuan piyasada.ne kadar kötülesenizde TR'de ki büyük firmalardan biri.adamlar şansa gelmedi herhalde buralara kadar :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mk9f6p.jpg
- Hayırdır kanka? ne bu halin? :silent:

r034fk.jpg
- Ya sorma kanka. Motoruma yeni yağ kodum, ondan böyle heyecanlıyım. :p

mk9f6p.jpg
- Hadi ya... Neymiş bu yağın markası? :silent:

r034fk.jpg
- MaxiMoto olm. Ahan da bu >>>
ims56t.jpg




Sende koy. İnanmazsın, iki dakkada tutkumu enerjiye dönüştürdü, sürüş keyfime heyecan kattı. :p Bundan önce öyle mal mal dolanıyormuşuz. :queen:
Züper bişey olm züpeerrr... :cat:


Kıltek işin gücün yokmu la...:p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
illa ki petrol ofisi şimdi motorsiklet mi üretip kullansın yağ üretemesi için.okadar mühendisleri okadar deneyden testten geçiyorlar piyasaya sürmek için.demek ki adamlar yapmış ki şuan piyasada.ne kadar kötülesenizde TR'de ki büyük firmalardan biri.adamlar şansa gelmedi herhalde buralara kadar :cat:

Hayır şansla değil devleti dolandırarak geldi:pr:
Benim de PO'ya güvenim sıfır.Daha doğrusu sahibine güvenim sıfır.:farao:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Haydi Hep Beraber PO ya...

Elele...haydinn haydinn..haydinn...

Heyy güleryüzlü Güneş sen neden PO kullanmıyorsun...:ppeki ya sen kelebek dost...çiçeklerin üzerine konacağına PO ya konsana...

Çarşo PO ya karşı...:p
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Haydi Hep Beraber PO ya...

Elele...haydinn haydinn..haydinn...

Heyy güleryüzlü Güneş sen neden PO kullanmıyorsun...:ppeki ya sen kelebek dost...çiçeklerin üzerine konacağına PO ya konsana...

Çarşo PO ya karşı...:p

la yavaş...
yarın millet birbirini ezmesin yağ alacam deyu :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst