Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kenan Sofuoğlu sezonun ilk yarışında lastiğinin patlaması sonucu yarış dışı kaldı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kenanın kazanmasını kim istemiyor? Facebook sayfasındaki yazı çok mantıksız gibi. Teknik ekibi lastiği delip veya cizip hasar veripmi yarışa soktu demek istiyor?

    Hasarlı lastik son 3 tura kadar dayanabilirmi... Tuhaf bi iddia Kenanın resmi facebook sayfasındaki
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük şanssızlık , gerçekten üzüldüm. Amaaaaa.
    Açık açık kendisine sabotaj yapıldığını söylüyor. İngilizce yorumunda " söylenecek çok şey var ama burada söyleyemem" demiş. Kim seni neden sabote etsin Allahaşkına. Bu adam iyice paranoyak oldu. Liderin lastiği patlamazmış, son sıralardakilerin patlarmış. Liderken patlarsa bu sabotaja işaretmiş. Herkesin lastiği patlar kardeşim; kimisi imalat hatasıdır, pist hatasıdır , lastiği yanlış kullanmaktır veya sadece şanssızlıktır. Kabullenmek de erdemdir. Başına her geleni "BAĞZI" dış mihraklara bağlamak gülünç olur.
    Pirelli'nin pist yarışlarında gerçekten kötü bir karnesi var. 3-4 sene önce yine aynı pistte lastikleri 1 sene Avustralya'da konteynerde sakladıkları için 4-5 pilotun lastikleri aynı şekilde patlamıştı yarışta. Formula 1'de son 3 senedir 19-20 pistin en az bir tanesinde, birden fazla arabada fiyasko denilebilecek cinsten lastik infilak etmesi hadiseleri yaşandı. Ben Pirelli'nin tasarım, üretim ve kalite kontrol süreçlerinin bir Bridgestone veya Michelin kadar iyi olduğunu düşünmüyorum. Ha onlarda hiç mi hata olmuyor, oluyordur muhakkak, ama pirelli kadar saçmalamıyorlar.

    Ben bunu Kenan dikkat çekmek, yandaşları iyicene yamacına toplamak için yapıyor diye düşünüyorum, ama ufak bi ihtimal haklı da olabilir Ne olursa olsun, bu kadar üstün götürdüğü bir haftasonunu lastik tedarikçisinin yetersizliğinden dolayı sıfır puanla tamamlaması inanılmaz sinir bozucu olmalı.

    Bi de Kenan bariyere yüzünü ve göğsünü vurunca çok korktum. Çok sert çarptı çünkü. Sanırım vurduğu kısımda pilotlar çarparsa diye tek katlık yumuşak bir katman vardı lastik bariyerinin üstünde, onun sayesinde yırttı biraz da. 2010 senesinde benzer bir kazada Chris Vermeulen dizinden yaralanmıştı ve bir daha da yarışacak kadar düzelmedi o diz, adamın kariyeri bitti.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Kenan ile gurur duyan ve sevenleri tarafından birisi olduğumu düşünüyorum ve yarışın son 3 turuna kadar götüren bir lastiğin sabote edilme ihtimalini kendi bilgi ve donanımım ile örtüştüremiyorum. Belki bilmediğimiz faktörler olabilir mi ? Olabilir demek istiyorum. Ama o denli zorlanan bir lastiğin patlama veya yarılma ihtimalini ve üretim hatası, pistte yara almış olabileceği ve fazla ısınmış olabileceği ihtimalleri cok daha cazip geliyor.

  3. #23
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Tamam tamam. Lastiği ben sabote ettim, daha erkene ayarlamıştım aslında ama hesaplamalarımda yanlışlık oldu heralde
    Yarışı bitirecek diye çok korktum
    Thracian, telike ve kaanklky bunu beğendiler.

  4. #24
    polemos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Versys 650 ABS (2013)
    Yine kandırılmışız anlaşılan!
    c.ozan bunu beğendi.

  5. #25
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı BatuhanK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tamam tamam. Lastiği ben sabote ettim, daha erkene ayarlamıştım aslında ama hesaplamalarımda yanlışlık oldu heralde
    Yarışı bitirecek diye çok korktum
    Karamurat benim
    BatuhanK bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  6. #26

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kenan ile gurur duyan ve sevenleri tarafından birisi olduğumu düşünüyorum ve yarışın son 3 turuna kadar götüren bir lastiğin sabote edilme ihtimalini kendi bilgi ve donanımım ile örtüştüremiyorum. Belki bilmediğimiz faktörler olabilir mi ? Olabilir demek istiyorum. Ama o denli zorlanan bir lastiğin patlama veya yarılma ihtimalini ve üretim hatası, pistte yara almış olabileceği ve fazla ısınmış olabileceği ihtimalleri cok daha cazip geliyor.
    Hah, haklı bir yorum işte derken... Nicke bakınca Levent beyin adını görmek mutlu etti. Ellerinize sağlık...

    Katılıyorum... olarak kim bilir neler neler dönüyordur bilemeyiz elbet.
    Levent bunu beğendi.

  7. #27
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Her ne kadar katılmadığım bazı siyasi görüşleri ve bu görüşlere bağlı bazı gereksiz eylemleri olsa da sırf Türkiye'yi temsil ettiği için Kenan'ı destekliyorum.Ama lastik,patlayabilir,motorda mekanik bir sorun olabilir...Bu daha önce motor sporlarının bir çok farklı dalında bir çok kişinin başına gelmiş şeyler.Yanlış lastik seçimi yaptık,lastikleri çok zorladık,ayarları yanlış yaptık,lastiklerde üretim hatası var yada ne bileyim en basitinden şansımız yaver gitmedi bir daha ki yarışta bunu telafi edeceğiz gibisinden bir açıklama yapar insan.Ama sanki bu olay bir komploymuş gibi "Yarista birinci giderken lastik patlarmi? Evet kazanmani istemiyorlarsa patlar??" saçma sapan açıklama cidden komik duruyor,uluslararası yarışlarda yarışan bir sürücüye hiç yakışmıyor.Türkiye'de belli bir kesime bu saçmalıkları inandırırsın ama dünya çapında insanlar yemez.Bir de üstüne bizim hakkımızda kötü düşünürler.Hiç bir lastik firması kasten ve isteyerek kimseye bozuk lastik vermez çünkü kazanan motosikletin üstünde belirli marka lastiğin olması o lastiğin imajı ve reklamıdır.Hatta çoğu lastik firması bir farklı motor sporlarında takımlara yarışçılara bedava takım takım lastik verir kendi reklamı olsun diye.Şimdi sen lastik firmasına bu şekilde bana komplo kuruyolar gibisinden ithamlarda bulunursan ondan sonra çok ağlarsın yine kimse bana sponsor olmuyor diye.Bir de Facebook sayfasında haberin altına yapılan yorumlar daha da komik ; millet lastik firmasını vatan haini ilan etmiş.Bu arkadaşları ayrıca tebrik ediyorum.

  8. #28
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış lastik seçimi yaptık,lastikleri çok zorladık,ayarları yanlış yaptık
    Bunların hiçbiri olmadığı kesin. Kenan'ın ve takımın çalışma mantığı Cuma, Cumartesi antrenmanları ve Pazar yarış öncesi ısınma turlarında yarış ayarlarıyla, yarışta kullanacakları lastik hamuruyla boyuna yarış simülasyonu yapmak. Bu şekilde kullanımdan veya ayarlardan dolayı lastikte bir sıkıntı olsaydı, yarıştan önce yaptıkları 3-4 simülasyondan birinde buna benzer bir hadise yaşanması veya en azından bir belirti vermesi beklenirdi.

    Onun dışında yazdıklarınıza çoğunlukla katılıyorum. Pist yarışlarını sürekli takip ettiğimden gözlemim ve tahminim pirelli'nin üretim/tasarım/kalite kontrol yetersizliği şeklinde. Ama çok ufak bir ihtimal Kenan'ın ima ettiği şey de olabilir. Bunu %100 bilemeyiz.

    Bir diğer ilgimi çeken konu da Kenan'ın takıma sorduğunda, takımın lastiğin Pazar sabahı(yarış sabahı) kendilerine verildiğini söylemesi. Formula 1'de mesela yarış haftasonu başlamadan Perşembe günü veya Cuma sabahı o takımın kullanacağı lastikler, 6-7 setin tamamı tedarik ediliyor takıma. Hangi seti antrenman, hangisini yarışta kullanacak tamamen takımın tercihine kalmış. Superbike'da da benzer şekilde olması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle soru işaretlerinin önünce rahatça geçilebilir.
    Thracian bunu beğendi.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  9. #29
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunların hiçbiri olmadığı kesin. Kenan'ın ve takımın çalışma mantığı Cuma, Cumartesi antrenmanları ve Pazar yarış öncesi ısınma turlarında yarış ayarlarıyla, yarışta kullanacakları lastik hamuruyla boyuna yarış simülasyonu yapmak. Bu şekilde kullanımdan veya ayarlardan dolayı lastikte bir sıkıntı olsaydı, yarıştan önce yaptıkları 3-4 simülasyondan birinde buna benzer bir hadise yaşanması veya en azından bir belirti vermesi beklenirdi.

    Onun dışında yazdıklarınıza çoğunlukla katılıyorum. Pist yarışlarını sürekli takip ettiğimden gözlemim ve tahminim pirelli'nin üretim/tasarım/kalite kontrol yetersizliği şeklinde. Ama çok ufak bir ihtimal Kenan'ın ima ettiği şey de olabilir. Bunu %100 bilemeyiz.

    Bir diğer ilgimi çeken konu da Kenan'ın takıma sorduğunda, takımın lastiğin Pazar sabahı(yarış sabahı) kendilerine verildiğini söylemesi. Formula 1'de mesela yarış haftasonu başlamadan Perşembe günü veya Cuma sabahı o takımın kullanacağı lastikler, 6-7 setin tamamı tedarik ediliyor takıma. Hangi seti antrenman, hangisini yarışta kullanacak tamamen takımın tercihine kalmış. Superbike'da da benzer şekilde olması gerektiğini düşünüyorum. Böylelikle soru işaretlerinin önünce rahatça geçilebilir.
    Onları rastgele örnek olarak vermiştim.Demek istediğim sorunun gerçek kaynağı ne ise ona göre mantıklı bir açıklama yapmaları.Pirelli'nin motosiklet pist lastikleri ile ilgili fazla bir bilgim yok.Ama günlük hayatta kullanılan yüksek hız lastiklerini Ferrari başta olmak üzere bir çok yüksek performanslı otomobil firması,fabrika çıkışı bu lastikleri kullanıyor.Büyük ihtimal sizin söylediğiniz gibi pist-yarış lastiklerinde genel bir dayanıklılık,kalite sorunu olabilir.Ama kasti yada planlanmış bir durum olduğunu sanmıyorum.Kenan'a bir yarış kaybettirmek için imajlarını yerle bir etmezler.Lastik firmaları için yarışlarda kullanılmak,yarış kazanmak namus meselesi gibi bir şey.Formula 1 in ana lastik tedarikçi olmak için lastik firmaları bir birlerini eziyor.
    Özgürlüğün en büyük düşmanı halinden memnun kölelerdir.

  10. #30

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Gizli güçler Kenan'ın kanamasını istemiyor. Adam ciddi ciddi sabotaj olduğunu düşünüyor yahu... Öyle ince bir sabotaj yapılmış ki lastik son üç tura kadar dayanıp yarışın sonunda patlamış. Helal olsun. İşte bu küçük kafadan dolayı Kenan MotoGP'de yarışamıyor.
    Mengu16 bunu beğendi.

  11. #31
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Haha..
    Takılmadan önce lastiğin iç yanağına falçata atmıştım ben..


    Sabote mi..??
    Seko bunu beğendi.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  12. #32
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    @Thracian,

    Pirelli'nin Formula 1'de de, Supersport'da da çok feci falsoları oldu. Onları bu sayfanın başındaki mesajda yazdım hatırladığım kadarıyla. İtibarları bayağı bir zedeli zaten halihazırda. "Neden itibarlarını kaybetmeyi göze alarak sabotaj yapsınlar" sorusuna cevaben, öncelikle böyle bir şeyin kanıtlanması gerekir ki sonucunda bir itibar kaybı olsun.

    -----------------------------------------------------------------------------

    Genel olarak şunu söyleyeyim. Şimdi arkadaşlar çok zekice () espriler yapıyolar, ama bahis şikeleri, hatır şikeleri, hatta politik şikeler sadece bize özgü şeyler değil. Her ne kadar inanamasanız da, bunlar yurt dışında, uluslararası organizasyonlarda da oluyor. Pist yarışları benim özel ilgi alanım olduğu için örnek verebilirim. Tabii ki ıspatlanmış şeyler hariç, ilgilenen herkesin duyduğu dedikoduları yazabilirim.

    2009 senesinin başında, küresel ekonomik krizi gereçkçe göstererek Honda, Toyota ve BMW bir anda F1'den çekildiler. Honda'nın takımı başka bir isimle güç bela kurtardılar. Sezon ilerleyince diğer bazı takımların da mali sıkıntıya düştüğü ve çekilebilecekleri anlaşıldı, ancak F1'in bir takımı daha kaybetme lüksü yoktu. Sonuçları kötü olan ve çekilme ihtimali her yarış gitgide artan bir takım Belçika GP'sinde bir anda (nasıl olduysa) atılım yaptı ve hem sıralama, hem de yarışta çok iyi dereceler aldılar. O takıma F1 organizasyonunun talebiyle Bridgestone tarafından daha iyi bir lastik tedarik edildiği konuşuldu. Amaç adamlar çekilmesin.

    Kıssadan hisse, alavere dalavere oluyor arkadaşlar. Ha bu şimdi "Kenan'ın lastiği paralelciler kesti, siyonistler sabunladı, dış mihraklar şişledi" şeklinde anlaşılmasın. Ancak üstteki örnekte olduğu gibi Kenan'a yarış için biraz daha kötü bir lastik verilmiş olabilir. Benim gözümde yarışı açık arayla 1. götüren pilotun lastiğinin parçalanarak janttan çıkması sabotajsa kötü, değilse çok daha kötü lastik üreticisi Pirelli açısından. Çünkü sabotaj değilse tasarım/üretim/kalite kontrol zincirinin bir yerinde bir hata/eksiklik var ve benzer bir sıkıntı o markayı kullanan kişilerin başına herhangi bir anda gelebilir demektir.

  13. #33
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @Thracian,

    Pirelli'nin Formula 1'de de, Supersport'da da çok feci falsoları oldu. Onları bu sayfanın başındaki mesajda yazdım hatırladığım kadarıyla. İtibarları bayağı bir zedeli zaten halihazırda. "Neden itibarlarını kaybetmeyi göze alarak sabotaj yapsınlar" sorusuna cevaben, öncelikle böyle bir şeyin kanıtlanması gerekir ki sonucunda bir itibar kaybı olsun.

    -----------------------------------------------------------------------------

    Genel olarak şunu söyleyeyim. Şimdi arkadaşlar çok zekice () espriler yapıyolar, ama bahis şikeleri, hatır şikeleri, hatta politik şikeler sadece bize özgü şeyler değil. Her ne kadar inanamasanız da, bunlar yurt dışında, uluslararası organizasyonlarda da oluyor. Pist yarışları benim özel ilgi alanım olduğu için örnek verebilirim. Tabii ki ıspatlanmış şeyler hariç, ilgilenen herkesin duyduğu dedikoduları yazabilirim.

    2009 senesinin başında, küresel ekonomik krizi gereçkçe göstererek Honda, Toyota ve BMW bir anda F1'den çekildiler. Honda'nın takımı başka bir isimle güç bela kurtardılar. Sezon ilerleyince diğer bazı takımların da mali sıkıntıya düştüğü ve çekilebilecekleri anlaşıldı, ancak F1'in bir takımı daha kaybetme lüksü yoktu. Sonuçları kötü olan ve çekilme ihtimali her yarış gitgide artan bir takım Belçika GP'sinde bir anda (nasıl olduysa) atılım yaptı ve hem sıralama, hem de yarışta çok iyi dereceler aldılar. O takıma F1 organizasyonunun talebiyle Bridgestone tarafından daha iyi bir lastik tedarik edildiği konuşuldu. Amaç adamlar çekilmesin.

    Kıssadan hisse, alavere dalavere oluyor arkadaşlar. Ha bu şimdi "Kenan'ın lastiği paralelciler kesti, siyonistler sabunladı, dış mihraklar şişledi" şeklinde anlaşılmasın. Ancak üstteki örnekte olduğu gibi Kenan'a yarış için biraz daha kötü bir lastik verilmiş olabilir. Benim gözümde yarışı açık arayla 1. götüren pilotun lastiğinin parçalanarak janttan çıkması sabotajsa kötü, değilse çok daha kötü lastik üreticisi Pirelli açısından. Çünkü sabotaj değilse tasarım/üretim/kalite kontrol zincirinin bir yerinde bir hata/eksiklik var ve benzer bir sıkıntı o markayı kullanan kişilerin başına herhangi bir anda gelebilir demektir.

    En tırstığım şey şimdi. iki gündür düşünüyorum, yaza R6 için rosso 3 vardı aklımda. Şimdi bizim lastiğimizin patlaması pistte düşmeye benzemez. Direk ölüm fermanı.

    Sanıyorum bu beni biraz etkiledi.

  14. #34
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Şunu da eklemek lazım, piste girmediğiniz sürece çok büyük ihtimalle yolda kullanacağınız lastik pist şartları kadar ağır yüklere maruz kalmayacak. Bir markanın pist yarışlarındaki yetersizliği kullanıcı gözünde kesinlikle itibar kaybı için geçerli sebeptir, ama yol kullanımı için üretilen lastikler profesyonel pist yarışı lastikleriyle aynı şekilde, aynı bantta, aynı malzemeler ve tasarımla üretilmiyor olabilir.

    Şimdi bunu neden söyledim, ben Pirelli'nin pist yarışlarındaki yetersizliklerinden en az 4-5 senedir haberdarım, ama 2 sene önce Pirelli mt75 lastik aldım motoruma. Memnun değilim dersem de yalan olur, infilak da etmediler (henüz ) Yani karar verirken pist yarışında gördüklerimiz tek ve/veya en önemli kıstas olmamalı. Bu doğru olsaydı, 2016 senesinde hiç kimsenin Honda marka otomobil satın almaması gerekirdir (2015 F1 sezonunda mıçıp, sıvayıp, üstüne tüy diktiler).

  15. #35
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Kenan yanlış hatırlamıyorsam geçen yıl da bu pistte düştü.
    Sonra insan üstü bir gayretle yarışa dönüp puan alabilecek bir sırada bitirmişti.(6. Olmuştu galiba)

    Kenan'ın Yarışları'na fırsat buldukça gidiyorum. İlk işim Kenan'ın yanına gidip giriş kartı tırtıklamak olduğu için padok alanındaki karmaşayı bilen biriyim.

    Pirelli bir kamyon kasasını donatmış takım görevlileri el arabalarıyla lastik taşıyıp duruyorlar.
    Eğer takip için bir kayıt tutulmazsa kimin ne olduğu ne yaptığı belli değil. Yani ortam her türlü istismara açık.

    Kenan'ın iddiası doğru olmasa bile şampiyon olması engellenmeye çalışılıyor olabilir.
    Fakat bu işi Pirelli'nin yapmaya çalışacağını zannetmiyorum.?
    Bu tür aksilikler firma için gerçekten yıpratıcı olur bu riski göze alamazlar.

    Kenan'ı wss den uzaklaştırmak isteyebilirler bu bana anormal gelmiyor. Bu Kenan'dan dolayı değil Rossi de olsa yaparlardı.

    Wss bir geçiş kategorisi. Kenan işin heyecanını kaçırıyor. Sonucu başından belli yarışlar izliyoruz. Kenan'ın başına bir iş gelmediği sürece çoğu tecrübesiz diğer pilotların kazanma şansı neredeyse hiç yok.

    Yani bir başka alem bu alem.
    Her şey olabilir ve hiç de şaşırmam.
    Shrieker bunu beğendi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  16. #36
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Doğru gibi hatırlıyorsun ağabey. Kyle Smith hıyarı ilk viraja girerken Kenan'ın gidonuna sağ taraftan dokunmuştu, Kenan'da viraja girememiş, pistten çıkıp sonunculuğa gerilemiş ve tekrar yukarılara tırmanıp 6. olmuştu.

  17. #37
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Wss bir geçiş kategorisi. Kenan işin heyecanını kaçırıyor. Sonucu başından belli yarışlar izliyoruz. Kenan'ın başına bir iş gelmediği sürece çoğu tecrübesiz diğer pilotların kazanma şansı neredeyse hiç yok.

    Yani bir başka alem bu alem.
    Her şey olabilir ve hiç de şaşırmam.
    Sabotaj kısmına katılmasam da Kenan'ın süpersportun tadını kaçırdığı kısmına katılıyorum. MotoGP de orta sıralarda yarışan yarışçılar ( mesela Ianone, crutchlow, espargaro kardeşler vs ki hepsi Kenan'dan çok daha iyidirler) neden acaba moto2 de veya süpersportta yarışmıyorlar ? Kendilerine yakıştıramıyorlar da ondan. Bizim kazık kadar Kenan çıkmış 98 lilerle beraber geçiş kategorisi denen süpersportta yarışıyor.

  18. #38
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP




    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)