- Katılım
- 3 Ocak 2008
- Mesajlar
- 882
adamlar işcilik parası koymuyoruz demek istemiş sadece
67 bin ytl sadece modifikasyon parası(ilana dikkat edin; adamlara "getirin motorunuzu" diyor
)
30 bin ytl motor, 67'de modifikasyon. Ettimi 97 bin ytl.
Caddede dolaşacak biri için gereksiz bir masraf ve gereksiz(fazladan) bir güç.
(arka tekerde 239 hp) yazıyor. Sıfır hayabusa zaten 200 hp değil mi? Modifiye bence çok maliyetli olmuş![]()
(arka tekerde 239 hp) yazıyor. Sıfır hayabusa zaten 200 hp değil mi? Modifiye bence çok maliyetli olmuş![]()
ASM;
sen mevzuya pek intibak edememişsin gibi geldi bana...![]()
yok yok, makinayı biliyoruz, burda kızıltoprakta
67 liraya satılıyor yeni kasasını yapıcaklar öle bi niyetleri var yani
modifiye olayı hayallerle sınırlı bütçeyle doğru orantılı istediğin herşeyi getirtip yapabiliyorlar makinaya..