işte yeni motorum ve eski kuheylanım

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.













işte eskisi ve yenisi zaten iki tane oldu yavas yavas buyutuyorum inş basarmısımdır resim eklemeyi :mrgreen: bundan sonraki hedefim 250 hyosung :) çinli falan ama idare ediyo beni eski kuheylanla az gitmedik hisardan bostancılara ilk goz agrımdı bu yenisine canta cam ve saat taktırdım adama benzedi bide rengini halletsem bugunde sisfarı takıyorum geriye egsoz kaldı yarıs motoru gibi sesi var herkese iyi surusler
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle kullan, altında eskisin
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hadi hayırlı ugurlu olsun kardeşim .. kazasız belasız günlerde kullanman dilegi ile
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun varolun valla fena deil işte gidiyoruz geliyoruz ogrenci adama cok bile anca bu yetti cebim hehe :cat:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
1 yıl sonra altında r1 felan görürüz herhalde :queen:
kazasız sürüşler...
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 yıl sonra altında r1 felan görürüz herhalde :queen:
kazasız sürüşler...

:queen::queen::queen::queen::rendeer::rendeer::rendeer: dostum Allah soyletti heralde okadar para ne gezer bende r1 huuuuuuuuu dur bi iddaa yapıyım gaza geldim :rendeer::cat::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun hocam kazasız belasız sürüşler diliyorum..jinlun 250'ye çok benziyor:silent:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun dostum.........

eyvallah saolasın abi:)..........

Hayırlı olsun ALLAH KAZA BELA VERMESIN

saol dostum inşallah vermez daha vermedi :mrgreen:

hayırlı olsun hocam kazasız belasız sürüşler diliyorum..jinlun 250'ye çok benziyor:silent:

abi hehe kasa jinlun butun parcaları uyuyo gostergeler zealsunala aynı far keeway sl motoru kinroad benzin gostergesi ramzey tam karma motor yedek parca sıkıntısı sıfır :mrgreen::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
allah kaza bela vermesin güle güle kullan
yafs olmadıki şöle bir çopperimiz reklamını yapalım:p
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah kaza bela vermesin güle güle kullan
yafs olmadıki şöle bir çopperimiz reklamını yapalım:p
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: abi Allah sana daha iyisini nasip eder inş bende aldıgıma gore :cherry:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun.......
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız arızasız güzel günlerde kullanman dileğiyle:cat:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saolun dostlar hepimize kazasız belasız surusler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kankammmm ben sana dedım bı kez daha dıorum Allah Kaza Bela Vermesin İnşallah gizemede süle o kucucuk motorla adamlara saldırmasın trafıkte ayu nunn bıırı cıkar ezer kızı =)):mrgreen::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst