[MT İST] 15 Mart Cumartesi Saat:19.00 Tophanedeyiz

Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar,hepinizin bildiği gibi 16 Mart Pazar günü Bahçelievlerde kardeşlerimizle beraber olmak için buluşma sağlandı ve tüm ihtiyaçları karşılandı.Beni arıyan birçok arkadaşımız katkıda bulunmak istediklerini belirttiler.Maddi katkıda bulunmak istiyen arkadaşlarımız Cumartesi katkıda bulunabilirler.

Katılım :

1 - İhsanhakan
2 - crazyboyone
3 - tuğçetuğçe
4 - istburak
5 - vreon
6 - marv
7 - efedrin
8 - mhrrmkpnr
9 - dreal
10- hanedan12
11- gece
12- pınar
13- gkn
14- sen.....?
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Off Hakan abi gelmezsem içimde kalacak...
Gelecek halimde yok bu aralar:pale:
Ama seniin ciciliğin için belki 1 saat uğrarım...
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
87
Gelirim, ama yine de "büyük ihtimalle" diye de ekleyelim, ne olur ne olmaz :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar biz gelemiyoruz üzgünüz haftaya görüşürüz :p
birde sanıyorum koca istanbul dedikleri yer sadece TOPHANE den ibaret açılın biraz manzara görelim değişik mekan görelim biz sizi seviyoruz istanbulu sayenizde seveceğiz :rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:cat:
arkadaşlar biz gelemiyoruz üzgünüz haftaya görüşürüz :p
birde sanıyorum koca istanbul dedikleri yer sadece TOPHANE den ibaret açılın biraz manzara görelim değişik mekan görelim biz sizi seviyoruz istanbulu sayenizde seveceğiz :rendeer:

Haftaya bir manzaralı gezi yapalım öyleyse:bounce::cherry::rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Arkadaşlar sizleri iki gün kala buluşmaya davet etmemin nedeni pazar günkü ziyaretle ilgili bazı gelişmeleri sizlere anlatmakki çok sevineceğiniz gelişmeler yaşandı son birkaç gün içinde ayrıca maddi katkıyada ihtiyaç olduğu anlaşıldı bunuda sağlıyabilmek adınadır.
Saygılarımla
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ummet agam sende gelıyormusun ne yapalım ulasım bakımından en kolay yer :) Ordan besıktasa kadar SAOLSUN muharrem abım bırakıyor :queen: Ordan dolmusa bın maslakta ın yuru babam yuru :queen: :queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
Ummet agam sende gelıyormusun ne yapalım ulasım bakımından en kolay yer :) Ordan besıktasa kadar SAOLSUN muharrem abım bırakıyor :queen: Ordan dolmusa bın maslakta ın yuru babam yuru :queen: :queen: :queen:
ben gelmiyorum selçuk yarın akşam antalyaya gidiyorum,haftaya fuarda görüşürüz artık.
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
benide yaz ihsan abi.!!!!efedrin yaz abi sonra mhrrmkpnr yaz abi.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ihsan abi biliyosun seninle devamlı irtibat halindeyiz zaten gelemem cok uzak kacıyo antremanım var ama haberdar edersin beni zaten :mrgreen: saygılar
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gelmeye çalışıcam gelirsem eyer katkı da bulunurum ne demek seve seve :rendeer:

hem yeni oğlanımıda görürsünüz :queen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Beni yazmayan elleri kınıyorum.. :mrgreen:
Küstüm işte ben gelmiycem ::miiz::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst