- Katılım
- 7 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,626
güzel bir geceydi emeği geçen trtarık ve ebush a ekstra teşekkürler. beni arabasıyla ulaştıran ve her türlü fedakarlığı yapan Duyulmasa da kalpten gönül sesi gelen Ahmete de teşekkür ederim. Sandman erdem için ise diyecek bir lafım yok o zaten ne olduğunu biliyor. Bu arada Müge çok sıkı go cart cı çıktı. tüm grubu tokatladı tebrik etmek lazım. Wallace kaskını giyen her yarışçı yarışları kazandı demek ki doğru kişilere sponsor olup reklam vermişiz.