[MT-İZMİR] 7 Mart Cuma MAksat Toplaşmak Toplantısı

Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
güzel bir geceydi emeği geçen trtarık ve ebush a ekstra teşekkürler. beni arabasıyla ulaştıran ve her türlü fedakarlığı yapan Duyulmasa da kalpten gönül sesi gelen Ahmete de teşekkür ederim. Sandman erdem için ise diyecek bir lafım yok o zaten ne olduğunu biliyor. Bu arada Müge çok sıkı go cart cı çıktı. tüm grubu tokatladı tebrik etmek lazım. Wallace kaskını giyen her yarışçı yarışları kazandı demek ki doğru kişilere sponsor olup reklam vermişiz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
güzel bir geceydi emeği geçen trtarık ve ebush a ekstra teşekkürler. beni arabasıyla ulaştıran ve her türlü fedakarlığı yapan Duyulmasa da kalpten gönül sesi gelen Ahmete de teşekkür ederim. Sandman erdem için ise diyecek bir lafım yok o zaten ne olduğunu biliyor. Bu arada Müge çok sıkı go cart cı çıktı. tüm grubu tokatladı tebrik etmek lazım. Wallace kaskını giyen her yarışçı yarışları kazandı demek ki doğru kişilere sponsor olup reklam vermişiz.

Bence Müge frenin yerini bulamadı...Ondan bu sonuçlar alındı...Ama cesur gibi yapmadı en azından... :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben ne yaptımki....:pale::pale::salut:

Başlarken adamları tepeledin..Bitişte köpeğin kulübesini tarumar ettin...Daha ne yapacan?.....:queen::queen::queen:

Ama çomalak ın o lastiklerin altında ne işi vardı anlamadım bir türlü?..... :queen::queen::queen: Hem o işi nasıl becerdi?... :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Başlarken adamları tepeledin..Bitişte köpeğin kulübesini tarumar ettin...Daha ne yapacan?.....:queen::queen::queen:

Ama çomalak ın o lastiklerin altında ne işi vardı anlamadım bir türlü?..... :queen::queen::queen: Hem o işi nasıl becerdi?... :queen::queen:

karma grubun güvenliği için tehlike varmı diye bakıyordu oraya :queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
17 saniyede tur nasıl atılırsa öyle olmuştur bence, start düzlüğünde ulaştığı hız 296 km imiş tesbit edilmiş :p
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
işte büyle ya artık benim olayımı unutun aramıza yani arkadaşlar katıldı karmaçomalak sana demiyorum üstüne alınma :bounce:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
işte büyle ya artık benim olayımı unutun aramıza yani arkadaşlar katıldı karmaçomalak sana demiyorum üstüne alınma :bounce:
Şimdi bunu unutmanın imkanı varmı.... :queen::queen: Nasıl unutulur bu?.... Köpek sayende kışı dışarda geçirdi.... Biz unutsak o unutmaz....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
davacı olmuş zaten köpek maddi manevi tazminat istiyormuş
3 çuval kemik ve dışarıda ailece kaldıkları sırada kiraya verdikleri parayı geri alacakmış haneye ve mekana tecavüz ağır suçmuş tüm kuçukuçu nette haber yaymış arıyorlarmış yakalanmasan iyi olur cesur :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
davacı olmuş zaten köpek maddi manevi tazminat istiyormuş
3 çuval kemik ve dışarıda ailece kaldıkları sırada kiraya verdikleri parayı geri alacakmış haneye ve mekana tecavüz ağır suçmuş tüm kuçukuçu nette haber yaymış arıyorlarmış yakalanmasan iyi olur cesur :queen:

Bence en kısa zamanda aşı olsun............... :queen::queen::queen: Hayır köpeklere yazık olacak..... :queen::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Bence en kısa zamanda aşı olsun............... :queen::queen::queen: Hayır köpeklere yazık olacak..... :queen::queen:

hayvan sevenler panter emel duymasın abiciğim beni astırcakmısınız ..olurmu ben hayvanları çok severim efendim hata günümün yarısını onlarla geçiriyorum tırafikte biraz üzüyorlar ama idare ediyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst