- Katılım
- 29 Tem 2007
- Mesajlar
- 3,386
SELAM ESKİŞEHİR MT.motorumu sattım bundan sonra eskişehir mt xt siz kaldı..tek endurocu bendim be..hayırlı uğurlu olsun vatana millete..üzüldüm yaa..sormayın bişi..
hayırlı olsun ismail dayınn... :cat: sana büyüktü abi o zaten.
yemekte bahsettiğim motor bu işte. sohbet forumunda baktınızmı bilmiyom da güzel motor. türkiye bayisi yok heralde daha... BAJAJ PULSAR
[YT]wBqpQySKwcI[/YT]