Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
arkadaşlar dün beldeyamaya ybr 250 nin fiatı hakkında attığım maile cevap vermişler.uygun bi fiata çekebilirlerse güzel bi 250 lik motosiklete binme şansımız olabilir.

gelen cevap;

Her sene, Yamaha kullanıcılarının en fazla rağbet gösterdiği ürünlere yönelik çeşitli kampanyalar yapmaktayız.



YBR 250 model motosiklette kampanya yaptığımız ürün kategorileri içerisinde yer almaktadır.



2008 senesi içerisinde yüksek ihtimalle YBR 250 model motosikleti içeren bir kampanya tarafımızca yürürlüğe girecektir.



Fakat bu kampanyanın içeriği ve zamanı ile ilgili tarafınıza net bir bilgi vermenin yanıltıcı nitelikli olduğuna inanıyoruz.



Bununla beraber, YBR 250 ile ilgili talebiniz sistemimize kayıt edilmiştir. İlerleyen süreçte, YBR 250 ürüne ilişkin herhangi bir kampanyanın yürürlüğe girmesi durumunda tarafınıza kampanya ile



ilgili tüm bilgiler mail yolu ile iletilecektir.



Saygılarımızla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
http://www.sahibinden.com/cok_temiz_...XQQdisplayitem

Bakın çok önemli bir detay var...20.000 de cbf yi KURYE arkadaş YBR ile takas etmek istiyor...

bir cbfci olarak geçde olsa aynı detayı bende yakaladım...ybr gerçekten kusursuza çok yaklaşan bir makine...

aynen katılıyorum sözlerine abii!!
kim nederse desin!!125'lik katogorisinde ybr'nin üstüne makina yoktur,2004'de ilk çıktığında ybr honda titanı bile yok etmiştir piyasadan..:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
aynen katılıyorum sözlerine abii!!
kim nederse desin!!125'lik katogorisinde ybr'nin üstüne makina yoktur,2004'de ilk çıktığında ybr honda titanı bile yok etmiştir piyasadan..:cat:


Titanla kıyaslama.... Titanı honda kendi batırdı.... YBR ler ilk çıktığında 2004 yılında 2400 ytl idi...Titanın Fiyatı 3650 liraydı.... Aradaki fark o gün için büyüktü... Kuryeci arkadaşlar emekçi oldukları için Daha ucuz olan ybr yi aldılar...

Titan S ve delüx ler 4000 ytl civarındaydı o zamanlar..... Ama şu herzaman gerçek...Titanlar ybr lerden daha cefakar ve daha az yakarlar....

Sakın YBR yi kötülediğimi sanmayın.... Onun aşkı bende başka....:cat::cat:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Arkadaşlar 2006-2007 ybrlere 2004-2005 far açma kapatma düğmesi takabilirmiyiz..?
ben taktım gayet şık ve güzel oldu,yarın resmini ekleyeyim
Titanla kıyaslama.... Titanı honda kendi batırdı.... YBR ler ilk çıktığında 2004 yılında 2400 ytl idi...Titanın Fiyatı 3650 liraydı.... Aradaki fark o gün için büyüktü... Kuryeci arkadaşlar emekçi oldukları için Daha ucuz olan ybr yi aldılar...

Titan S ve delüx ler 4000 ytl civarındaydı o zamanlar..... Ama şu herzaman gerçek...Titanlar ybr lerden daha cefakar ve daha az yakarlar....

Sakın YBR yi kötülediğimi sanmayın.... Onun aşkı bende başka....:cat::cat:

her zaman söyledim

125 cc sınıfında titan 1. ybr ikinci (sağlamlık olarak):cat:
 
Katılım
18 Şub 2007
Mesajlar
55
[/QUOTE]
merhabalar arkadaşlar bende bugun daha fazla dayanamayıp bi ybr 125 aldım aynı adanalı abiminki gibi kırmızısından ama malum motor çıplak geliyor ne arkadaki port bagaj ne yan ayak nede korkuluk acilen benim bunları almam lazım ne kadar tutar?? sizce

not: resimdeki motor adanalı abiminki ben de çekince ekleyeceğim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2008 diye geçen ybrlerde depoda böyle çizgimi var...ilk defa gördüm iyimi..yeni parti mal olduğu belli...
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
[/QUOTE]

arkadaşlar merhaba,4 ay önce aldığım adı geçen motorumu ÜZÜLEREK,büyütmek amacıyla satıyorum.2250 KM.de.pazarlıksız 3000 ytl.istiyorum.daha öncede bahsettiğim gibi,üzerinde boya koruma ve komple granajlarında şeffaf çizilmezlik filmi var.diğer extralarını zaten resimde görüyorsunuz.537 / 249 94 49 [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Adanalı abi hayırlısı olsunda alım satımla bu 3250 ye gelir...malum sıfır fiyatıda orada...bence pezarlık payı bırak...


hayırlısı olsun...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar 2006-2007 ybrlere 2004-2005 far açma kapatma düğmesi takabilirmiyiz..?

Vevap vereccek varmı?
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Arkadaşlar 2006-2007 ybrlere 2004-2005 far açma kapatma düğmesi takabilirmiyiz..?

Vevap vereccek varmı?

istersen taktırabilirsin.elektrikçi kolayca halleder.

Adanalı abi hayırlısı olsunda alım satımla bu 3250 ye gelir...malum sıfır fiyatıda orada...bence pezarlık payı bırak...


hayırlısı olsun...

metehan kardeş,motorsiklet satıcısı arkadaşımın önerisi ile fiyatı belirledim.sevgilerimle.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan kardeş,motorsiklet satıcısı arkadaşımın önerisi ile fiyatı belirledim.sevgilerimle.


sen bilin abi...işin olsunda başka bi düşüncem yok...mal kelepir...:cat:



bu arada MT nin gücüde ortada...:cat:

Konuyu Toplam 14 üye okuyor. (1 Kayıtlı üye ve 13 Misafir)
 
Katılım
5 Ocak 2007
Mesajlar
211
istersen taktırabilirsin.elektrikçi kolayca halleder.



metehan kardeş,motorsiklet satıcısı arkadaşımın önerisi ile fiyatı belirledim.sevgilerimle.


peki ybr ye selektör düğmesi taktırılabilir mi? gerçi uzun far düğmesini açıp kapamaya üşenmiyorum da çok selektör yakınca düğme bi gün bozulacak diye çekiniyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben orjinalini soruyordum...

Yani 2004-2005 ybrlerde var.Marş düğmesinin üstünde orjinal...

Acaba onu 2006-2007 ybrye takamazmıyız?
 
Katılım
18 Şub 2007
Mesajlar
55
:silent: arkadaşlar soruma yanıt bulamadım. arkadaki port bagaj ,yan ayak ve korkuluk fiyatları nelerdir acilen benim bunları almam lazım ne kadar tutar bileniniz varsa paylaşırsa sevinirim.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:silent: arkadaşlar soruma yanıt bulamadım. arkadaki port bagaj ,yan ayak ve korkuluk fiyatları nelerdir acilen benim bunları almam lazım ne kadar tutar bileniniz varsa paylaşırsa sevinirim.

valla kardeş bildiğim kadarıyla!!koruma demiri 40ytl,yan ayak 20ytl,arka çanta kalitesine göre 40ytl'den başlar 150,300ytl'ye kadar var....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst