Sollama Hatası

Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
öndeki motordan cesaret aldı sollanmayacak yerde solladı. Sonuç kaza tabi...
Yalnız otomobilde sinyal vermiyor bu arada:(
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
bunları görünce bi yandan üzülüyorun bi yandan kafama kazımaya çalışıyorum
aslında hepimizin anve an karşılaşa bileceğimiz durumlar DİKKAT sadece birazcık DİKKAT!!!!!!!!
 
Katılım
29 Şub 2008
Mesajlar
18
anlamıyorum şu sinyali kullanmayanları, çok mu zor bişey, ufak bi tık hareketi ya, süs olsun diye koymamışlar onu oraya!
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bence otomobil hatalı.sinyalsiz daldı lavuk aynayada baksa görürdü motoru.yani motorda suç yok bence
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
bu ne ya %100 otomobil hatalı adam lak diye kırdı direksiyonu sola.halbuki sinyal verse hadi sinyalide gectim(kim ugrasıcak dimi sinyalle falan zor iş o mühendisler neden koyduysa gereksiz bi alet) sol dikiz aynana bak be ha gerizekalı adam aynandamı yok.
 
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
69
bu model motorlarin hepsinde kamerami var ?? dunku kaza vidyosuyla tesadufmu
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Birinizin aklına da yol çizgilerine bakmak gelmiyor mu?
Sollama yasağı var o yolda.
Otomobil sinyal verse ne olur vermese ne olur.
Sollamak yasak.
Sollamayacaksın.
Bakın öndeki yırttı ama bu seferlik.
Diğeri hakkını burda kullandı.:pr:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
Birinizin aklına da yol çizgilerine bakmak gelmiyor mu?
Sollama yasağı var o yolda.
Otomobil sinyal verse ne olur vermese ne olur.
Sollamak yasak.
Sollamayacaksın.
Bakın öndeki yırttı ama bu seferlik.
Diğeri hakkını burda kullandı.:pr:

hocam yine cok guzel anlatmıssınız ben yazıcaktım motor hatalı die ama arkadaslar topa tutar bni die yazmadım:p
eger cift serit bi yolda olsa bu anlarım araba hatalıdır ama ole gozuktugu kadar basit bi hata diil bu:cat:
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
istanbul da en çok karşılaştığım durum park halindeyken sağdan sola aniden atlayan arabalar, bulunduğu şeritten karşı şeride geçmek için kamyon edasında tereddüt ederek dönüş yapan araçlar, sinyal vermeden dönenleri saymıyorum artık o klasik oldu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst