Yamama R1 Müthiş klip.

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
eleman kendi grenajlarını bile sökmüş:queen:

erotik bir hava katmış
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
söylemek istemem..şeytan kulağına ama bu adam fazla yaşamaz.çünkü yaptığı hiçbir şov kontrollü değil..acemilik çok var üstünde..böle giderse.........
 
Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
bu kliptekileri bizim caddeci genclik bile yapmaz oldu artik. bi ara kisa bi drifti vardi, onun disinda hicbir numarasi yok. ciplak vucuda deri ceketle pozlar filan da tam liselim havasi katmis. amerikalinin "poser" dedigi cinsten, gercek motorcu bu degil.

ozel sovlar ve yeni lastik alindigi icin eskiyi kullanmak disinda her tur lastik yakmaya da mantikli bi insan karsi cikmali. ortaokuldaki cocuga manetleri ogret cocuk da yakar o lastigi, bu yetenek degil.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
güzel klipmiş ama başında elemanı görünce nedense vefat ettiğini düşündüm ama değilmiş çok şükür.güzel klip,rammsstein-mein-teil da ii gitmiş.
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
54
kılpte tek hosuma gıden yer var o da muzıkle bırlıkte devır saatının sona dayanması.:bounce:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
ben diyorum adam niye trafigin tersine tersine gidiyo, meger Kıbrıs mış:) eleman sadece soyunmamıs bi de yaşını yazmıs..

Alexious falan filan 21 years old...:queen:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
söylemek istemem..şeytan kulağına ama bu adam fazla yaşamaz.çünkü yaptığı hiçbir şov kontrollü değil..acemilik çok var üstünde..böle giderse.........

Hadi ya!!!:)

Bu mu acemi?
Ustası nası oluyo bunun?

bu kliptekileri bizim caddeci genclik bile yapmaz oldu artik. bi ara kisa bi drifti vardi, onun disinda hicbir numarasi yok. ciplak vucuda deri ceketle pozlar filan da tam liselim havasi katmis. amerikalinin "poser" dedigi cinsten, gercek motorcu bu degil.

ozel sovlar ve yeni lastik alindigi icin eskiyi kullanmak disinda her tur lastik yakmaya da mantikli bi insan karsi cikmali. ortaokuldaki cocuga manetleri ogret cocuk da yakar o lastigi, bu yetenek degil.

Siz de beğenmemişsiniz demek.
Ulen yaşasın Türk motorcuları be!
Demek ki bizimkiler daha iyi.:cat:
:p

ben diyorum adam niye trafigin tersine tersine gidiyo, meger Kıbrıs mış:) eleman sadece soyunmamıs bi de yaşını yazmıs..

Alexious falan filan 21 years old...:queen:


Sanat için soyunurum.
Ama öpüşmem...:p
 

HRC

Katılım
4 Haz 2007
Mesajlar
323
çocuk lego gibi söküp takıyo aleti en çok ilgimi o çekti.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Bence cok itici goruntuler, kisisel fikrimdir.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bir insan bu kadar kro olur. Ne bicim pozlar oyle yaa , deri cekketten vucut pozlari motorunu evinin salonunda tamir ediyor , hangi ulkeden oldugu hic onemli degil ama o motorun beygir sayisinin yarisi kadar bile IQ yok bu adamda bu kesin. Kim tum dunya motorcularinin dilene dusecek kadar boyle salak bir video ceker ki.
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
adam motordadn çok kendi cıbıldak videosunu çekmiş gibi geldi bana.......
 
Katılım
24 Ağu 2007
Mesajlar
123
Reklam kokan hareketler bunlar , motoru kullanarak kendi reklamını yapmış genç.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
yaptığı birşey yok tek bildiği lastik yakmak bunun için R1 olmasına da gerek yok herkes yapabilir.Hiçbir show tarafıda yok yani çok saçma olmuş özellikle motosikleti söküp yeniden aynı parçaları takması ilginç olmuş.videonun tek güzel tarafı R1 ve mavi ledli farları
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oh ne güzel vala iyi o zaman bende öle bı klıp cekeyım nede olsa vucut da var :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bence klip şov amaçlı çekilmemiş..

R1 olsun çamurdan olsun kanmıca....

Baba parasıyla makina sahibi olunca yapılacak hareketler daha
bir acemice olur...Niye mi? Çünki emeğinle aldığın bir makinayı,
ustaca kullanmak için çaba sarf eder ve lastik yakmaya ancak eski
lastiği değiştirmek için yapar (mı) ..Bence onuda yapmaz..

Makina kalite fakat çocuk ve yaptıkları kalite değil...Ne öyle artistik
pozlar...İnek yalamış gibi duran saçlar...Kıl olurum ha böyle cinslere..

R1 fevkalede güzel bir engel-eye far takılmış...
İnce bir ayrıntı daha...

O laptopu makinaya takıp chip-tuning havasıda bana yalan gibi geldi..boş..

.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst