ACİL ..::[MT-İZMİR]::.. PAZAR (Yarın) RAHMİ AMCA Ev Taşımaya Gidiyoruz

Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
9
uscuk savaşları filminde baş rol Murat abinin olacak sanırım :cherry:
uscuk arası ekmekleri löp löp götürdü mideye valla,maşallah güzel yiyor abimiz:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Gruba yeni gelenler hemen kendini belli ediyor,wallace'ımız Murat ımızın yemek yeme şekline şaşırıyorlar tabi,bizde ilk zamanlarda garipsemiştik ama zamanla alıştık :queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Gruba yeni gelenler hemen kendini belli ediyor,wallace'ımız Murat ımızın yemek yeme şekline şaşırıyorlar tabi,bizde ilk zamanlarda garipsemiştik ama zamanla alıştık :queen:

gözünüze dursun be ne yedim ki. alttarafı 1 kg sucuk 3 yarım ekmek, 5 papatya ekmek 12 sosis , 1 litre kola ve b litre de şalgam içtim. ha ayrıca bir kaç bardak da çay. daha yiyecektim ama mangalda ateş kalmadı.:queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
gözünüze dursun be ne yedim ki. alttarafı 1 kg sucuk 3 yarım ekmek, 5 papatya ekmek 12 sosis , 1 litre kola ve b litre de şalgam içtim. ha ayrıca bir kaç bardak da çay. daha yiyecektim ama mangalda ateş kalmadı.:queen::queen:

ayy yazık ya dönüşde açlıkdan takatin kalmamıştır motor sürmeye, alp_tunayın selesinin altında iki parça mangal sucuk var acil durumlar için yolda yanaşıp ordan ikmal yapsaydın.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ayy yazık ya dönüşde açlıkdan takatin kalmamıştır motor sürmeye, alp_tunayın selesinin altında iki parça mangal sucuk var acil durumlar için yolda yanaşıp ordan ikmal yapsaydın.

Len nerden gördün sucuklarımı... :bounce::bounce::queen::queen::queen:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
9
mustafa da sucukları takip etmiş,kimde ne kadar nevale kaldı diye çetere tutmuş valla
kimin aç olduğu belli değil yahu :queen::queen::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
mustafa da sucukları takip etmiş,kimde ne kadar nevale kaldı diye çetere tutmuş valla
kimin aç olduğu belli değil yahu :queen::queen::cherry:

İstadiği kadar takip etsin... Yedirmem ben usucuklarımı herkese....

:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
alp abi bugun gidiorum salona ama adresi ben anlamadım pek sokak numarasını nasıl bulayım ya ben:silent: daha açık bi tarif yok mu yaa
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
Miss Kolpa alma mazlumun ahını çıkar artçı artçı :) ( sınavda başarılar gerçe adamla senin çenene tahammül edemeyip tamam kardeşim geç geç derler yaa neysee:))
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
51
Miss Kolpa alma mazlumun ahını çıkar artçı artçı :) ( sınavda başarılar gerçe adamla senin çenene tahammül edemeyip tamam kardeşim geç geç derler yaa neysee:))

ya sen ne GICIKsın :) başarılar dilemişsin ama umarım ters tepiklemez :queen: senin gibi bi partner çıkmasında karşıma mazallahh bittiğim an :sunny:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
55
Ebuushhh...ellerine sağlık..ne güzel olmuş fotolar..Fotomuhabirimiz bizim..:)
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Niye öyle diyosunuz arkadaşlar,günlük 0,03 mesaj bence hiç fena sayılmaz :queen:

Tüm Mesajlar: 26 (Ortalama 0,03 günlük mesaj)
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
hahahaha evet evet az ve öz "0,03" :) Kolay değil bukadar az mesajla bukadar popüler olmak karizma diyorlar buna arkadaşlar:)
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
Ulen bin tane fotoğraf çektiniz nerde bunlaar bidahakine kendi makinemi getirecem huleeyyn...Kolpa gördüğün gibi artçı sıkıntısı yaşamıyorsun kardeşim aldırma sen onun bunun kaprisine (duyurulur)

rotcum 999 tane fotoğraf koyabildim:wiinkk: kusura bakma!ama bininci kimde bilmiyorum....:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst