ACİL ..::[MT-İZMİR]::.. PAZAR (Yarın) RAHMİ AMCA Ev Taşımaya Gidiyoruz

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
kızdırınca daha hızlı çabuk koyuyo
ebushda miss kolpa gibi bişi yaptırmak için önce biraz kızdırmak gerekiyo sanırım bütün kızlarımızda işler böyle yürüyo
tabi işin sırrını tarık kardeşimizide sormak lazım:queen:


Mis kolpa yanında yok heralde... Heraldesi fazla... Yok tabi... Sallaaaaa:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
ya bide resim koymuş gibi havalarda koyduğu resimlerin birinde bırak beni motorcazım bile yok:salut:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
ben varım ya üzerimdede herkesi temsilen motosiklet.net t-shirtü var daha nossun :p
koyma ebush seni kızdıranların bulunduğu resimleri :bounce: :p:p:p:p

gonusşşma layyn

ya wallace madem arabayı durduruyon, ekip arabası olmayan bir yerde durdur...o şişkonun bi bağırsaklarını dışarı çıkarsaydık öğrenseydi motor sıkıştırmanın ne kadar ayıp bişey olduğunu :p içimde kaldı yaww...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
ben varım ya üzerimdede herkesi temsilen motosiklet.net t-shirtü var daha nossun :p
koyma ebush seni kızdıranların bulunduğu resimleri :bounce: :p:p:p:p

gonusşşma layyn

Yalakalık yapma lem.... :wiinkk::bounce::queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
anacım bütün gün arkada bedavadan geziyolar sonra akşam eve gelincede çektikleri resimleri koymayı iş zannedip cefasını biz çekiyoz diyolar (bende sana).::rantinp:
Bi ebush değil bizim kızda aynı valla bende onun çektiği resimleri anca buraya koyarsa görüyom:salut:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
anacım bütün gün arkada bedavadan geziyolar sonra akşam eve gelincede çektikleri resimleri koymayı iş zannedip cefasını biz çekiyoz diyolar (bende sana).::rantinp:
Bi ebush değil bizim kızda aynı valla bende onun çektiği resimleri anca buraya koyarsa görüyom:salut:


Hayrola abi?... Bu gün ayaklanır gördüm Tarık la seni....:wiinkk::bounce:

Bence şansınızı fazla zorlamayın.... :bounce::bounce: Tecrübe ile sabittir....:cat::cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
çok mağdur durumdayım ama seda hanım pardon chatkut bey kurtarın beni:queen:

Anlaşıldı..Senin durum vahim...Catkut ta Seda hanıma bir benzer ki....:queen::queen::queen: Demek catkut u seda görüyon haa.... :queen::queen: Sana demiştim ben.. Fesatım ben fesaatttıımm..... :queen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
seni kimsecikler kurtaramezzzzz......:queen::queen: acı ama gerçek....ne yapalım kader dicen ve çekecen artık!!!!ben sana yardımcı olmak isterdim ama bütün gün bedava gezmek baya bi yormuş olcak çok yorgun ve bitkin düştüm Erenciğiimmm :bounce: artık ne denir gazan mübarek olsun :king:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
seni kimsecikler kurtaramezzzzz......:queen::queen: acı ama gerçek....ne yapalım kader dicen ve çekecen artık!!!!ben sana yardımcı olmak isterdim ama bütün gün bedava gezmek baya bi yormuş olcak çok yorgun ve bitkin düştüm Erenciğiimmm :bounce: artık ne denir gazan mübarek olsun :king:

Silmeye de silemez..Alıntı yaptım hepsine.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
yaw hafta içi sabah programlarına katılıp yardım istiyemiyorum anca burdan sizlerw ulaştırabiliyorum yardım çağrılarımı:queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
hadi ben başıma daha fazla bela almadan yatim uyuyim
sabah okuldan bakcam fotolar hazır olsun:wiinkk:
:queen::queen::queen:
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
günaydın herkese. kolpa' nın durunumu çok merak ediyorum. dün akşam baya bir risk almış gibi gördüm onu. :p

ebushh resimler için teşekkürler. sana katılıyorum, artçı olmak da zormuş. hala her yanım ağrıyor :)
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
hani nerde resimler diyecemde elimde tuttuğum pimi çekilmiş el bombasının kırpaşmasından korkuyorum
:queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
1001403wz1.jpg

1001399uw7.jpg

1001400nk9.jpg

1001401ii1.jpg

1001402vq2.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ellerine sağlık Ebuş... Teşekkür...

Kapağı kolpaya verelim o zaman.....:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst