Motosikleti Uçurumun Kenarında Süren Çılgın Kroscu...Enduroculara Gelsin..

Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
.Bu video endurocu kardeşlerime özel...:rendeer:

Bakalım beğenecek ve sizi dağa taşa vurduracak mı.?:wiinkk:


 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
coşmuş bikere dikiş tutmaz:)
paylaşımın için teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Valla Gültekin abim bakıyor konuya..Gerçek endurocu...
Belli,. abim benim...:rendeer:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
resim olarak advrider'da görmüş fakat pek inanmamıştım.

yahu adamlar damın burnunda geziyor valla seyrederken korktum.

sagol murat bey.
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Abi explorer'da açıyosan activeX' yi etkinleştirmelisin..
Mozilada ise flash yüklü olmalı..
 
Katılım
10 Ağu 2006
Mesajlar
156
merhaba,
kross işini çok bilmesemde endrocu oldugumu sanıyorum.
vide o yu izleyemedim, çok üzgünüm
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Bu video için fake bir video bile dediler ama gerçeklik payı varmı*
Hala tartışılır bence..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst