Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
cumartesi evde durmayı düşünmediğim için şurada buluşalımda diyemiyorum kanka:pale:

ok abi seni rahatsız etmeyek istirahat gününde...

niye abi pazar olsun işte ne güzel.sen müsait değilmisin pazar günü kanka.bak hem babaçi pazar müsaitmiş bende müsaitim.hem hani innovayı da sürecektik.2.elini bulucam dedin bana satma şimdi kanka beni:)ama innova bulamazsak büyük ihtimal ybr alacam

la pazar günü ben kızımla gezerim gezdiririm...innova iptal reis beg...sana ybr aldırıcaz çara yok artık...ama Yamaha çevrem zayıf benim...:pale:ne halt yicün ben şimdi...:pale:
 
Katılım
7 May 2006
Mesajlar
14
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba. Ben ilk motorumu uzun araştırmalarım sonucunda yani 2005 model bir ybr125 almış bulunmaktayım. Motoru şu an tanıma aşamasındayım ve bu aşamada bana yardımcı olursanız mutlu olurum.
Öncelikle;
1- Kullanım el kitapçığını satan arkadaştan alamadım. İnternette arayayım dedim ancak 2000 yılı basımlı ybr125e motorunun kitapçığını bulabildim. Bu bizim motorumuzla birebir midir? değilse bu kitapçığı nasıl temin edebilirim? (pdf te olabilir)
2- Motorun aküsü bitik durumda. Almam gereken akünün amperi kaç olmalıdır ve hangi marka tavsiye edersiniz. Amperi yüksek akü almamın sakıncası olur mu?
3- Kullanılan far ampüllerinin modeli ne olmalıdır? h1,h3,h4?

Herkese sağlıklı, kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
benim de şu sıralar almaya yakınım. 2004 model 19000 civarlarında buldum bitane. kaç ytl fiyat öneriyimki adama ?
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bu bizim beyfanın motoru topri :) ama benim dediğim büyükderede bi amca biniyo. dedim ver şunu bana diye o da olur aal demişti. 2004 model 19.000lerde :)
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
64
aguarius_69 mehaba,
Öncelikle motorun hayırlı olsun. Güle güle kullan.
Benim motorunda uzun bir süre kullanılmadığı için aküsü bitik durumda. Biraz araştırdıktan sonra YUASA'nın (Yumicron) YB5L-B 12V 5AH aküsünü almaya karar verdim. Fiyatı 50 YTL civarında imiş.
Kullanım El Kitapçığını bulamazsan eğer benimkinden (2004 model) fotokopo çekip gönderebilirim.
Sağlıklı ve Keyifli sürüşler

digi boy 26 merhaba,

Senin adama önereceğin fiyat önemli değil. Önemli olan adamın kaç para istediği. Fiyatını yazda bizde sana önereceğin fiyatı söyleyelim.
Ben 1 hafta önce 2004 model 400 km'de motoru 2100 YTL'ye aldım. Noter ve ruhsat masrafı 250 YTL tutuyor. Bunlara birde 100 YTL civarında akü,motor yağı,buji fiyatlarınıda eklersek toplam maliyet 2450 YTL oluyor.
Sonradan öğrendim ki Ankara'da Kuruçayırlı Otomotivde 2007 model sıfır YBR 125 'ler Kredi Kartına 12 ay vade farksız 3300 YTL'ye anahtar teslim satılıyormuş.(ayda 275 YTL ödeme ile) Oysa benim cebimden 2450 YTL peşin çıktı ve iyi araştırma yapmadığımdan 850 YTL fark için 2007 Model yerine 2004 Modelini almış oldum. Ödeme imkanın varsa bu yazdıklarımı düşün derim. 19000 km'de rodajının nasıl yapıldığını bilmediğin motoru almakmı iyi? yoksa sıfır alıp rodajını kendin yapmakmı?

Sağlıcakla kal,
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Temiz 2.el motosiklet almak bence her zaman sifir motor almaktan daha iyidir. Ama tabi ki, arada cok az fiyat farki oldugunda sifir almak mantikli.
Bunlar benim kisisel gorusum, katilmayanlariniz olabilir.

Dunku yagmurdan sonra havalar bugun duzelti ve ben motoruma binmek istiyorummm! :mrgreen:

ok abi seni rahatsız etmeyek istirahat gününde...



la pazar günü ben kızımla gezerim gezdiririm...innova iptal reis beg...sana ybr aldırıcaz çara yok artık...ama Yamaha çevrem zayıf benim...:pale:ne halt yicün ben şimdi...:pale:

Yamaaaa cevren zayif mi? Servis vs. konusunda mi yoksa kullanici cevresi olarak mi? Bak eger 2. secenek ise gecenlerde +1 oldu dikkatini cekerim! :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Temiz 2.el motosiklet almak bence her zaman sifir motor almaktan daha iyidir. Ama tabi ki, arada cok az fiyat farki oldugunda sifir almak mantikli.
Bunlar benim kisisel gorusum, katilmayanlariniz olabilir.

Dunku yagmurdan sonra havalar bugun duzelti ve ben motoruma binmek istiyorummm! :mrgreen:



Yamaaaa cevren zayif mi? Servis vs. konusunda mi yoksa kullanici cevresi olarak mi? Bak eger 2. secenek ise gecenlerde +1 oldu dikkatini cekerim! :queen:

kanka servis ve satış bazında...:)bulaz güzel bir makine sana...ben yinede 0 alınması taraftarıyım...
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Yamaaaa cevren zayif mi? Servis vs. konusunda mi yoksa kullanici cevresi olarak mi? Bak eger 2. secenek ise gecenlerde +1 oldu dikkatini cekerim! :queen:

Tamer sen Yamaha servis yedek parça vs.falan gibi konularda bana takıl hayatını yaşa...:cherry: bırak şimdi şu pis Honda'cı metehandroyu...:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Ben kafa karenajin tipini pek begenmiyorum. Onun yerine ruzgari kesmesi icin hos gorunumlu bir cam taktirmak istiyorum. Fiber carbon fismekan cinsinden hani..

Birkac degisik model eminim vardir. Bilenler resim ve adres destekli yardimci olurlarsa cok sevinirim. :mrgreen:

Tamer sen Yamaha servis yedek parça vs.falan gibi konularda bana takıl hayatını yaşa...:cherry: bırak şimdi şu pis Honda'cı metehandroyu...:)

Bulent taabii yaa gidip Metehan'a mi danisicam ben? :p Hondaci tirtirci anlamaz bilmez. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Ben kafa karenajin tipini pek begenmiyorum. Onun yerine ruzgari kesmesi icin hos gorunumlu bir cam taktirmak istiyorum. Fiber carbon fismekan cinsinden hani..

Birkac degisik model eminim vardir. Bilenler resim ve adres destekli yardimci olurlarsa cok sevinirim. :mrgreen:

Tamer yeterki sen iste kardeşim...ama baştan söyleyim bence üstündeki en uygun olanıdır...ama istersen sana Givi'nin orjinal kafa grenajından uydururuz...ama YBR125'e biraz büyük durur bak baştan söyleyeyim...mesela CBF250'de böyle durmuştu...



 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Metehan gor abicim bak dayanismayi gor de gozlerin yasarsin. :)

Bulent resimler icin tesekkur ederim. Ama o YBR'yi asar gibi gorunuyor. Buyuk gelir. Daha minik daha narin birsey bulmam lazim. Bugun Sirkeci'de sordum 40 YTL fiyat cektiler boyle fume renk ama motorla gitmedigim icin nasil durur kestiremedim. Cok acelem yok, bir sekilde ayarlamaya bakacagim. Yolda giderken gaza yuklendigimde ruzgarin gogsume carptigini fark ettim. Cger miger kalmaz valla bu gidisle. Hem hizimi da kesiyor. Icime sinen bi parca bulamazsam boyle idare ederim artik.
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Metehan gor abicim bak dayanismayi gor de gozlerin yasarsin. :)

Bulent resimler icin tesekkur ederim. Ama o YBR'yi asar gibi gorunuyor. Buyuk gelir. Daha minik daha narin birsey bulmam lazim. Bugun Sirkeci'de sordum 40 YTL fiyat cektiler boyle fume renk ama motorla gitmedigim icin nasil durur kestiremedim. Cok acelem yok, bir sekilde ayarlamaya bakacagim. Yolda giderken gaza yuklendigimde ruzgarin gogsume carptigini fark ettim. Cger miger kalmaz valla bu gidisle. Hem hizimi da kesiyor. Icime sinen bi parca bulamazsam boyle idare ederim artik.




ben kendim böyle birşey yaptım:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan gor abicim bak dayanismayi gor de gozlerin yasarsin. :)

Bulent resimler icin tesekkur ederim. Ama o YBR'yi asar gibi gorunuyor. Buyuk gelir. Daha minik daha narin birsey bulmam lazim. Bugun Sirkeci'de sordum 40 YTL fiyat cektiler boyle fume renk ama motorla gitmedigim icin nasil durur kestiremedim. Cok acelem yok, bir sekilde ayarlamaya bakacagim. Yolda giderken gaza yuklendigimde ruzgarin gogsume carptigini fark ettim. Cger miger kalmaz valla bu gidisle. Hem hizimi da kesiyor. Icime sinen bi parca bulamazsam boyle idare ederim artik.

arkadaşım makinanız gader konuşun...:pBen bindiğiniz ybr ye 2004 te ilk çıktığında pindim sattım...hatta Beldeyamaya davet edilip Japon mühendisler eşliğinde ankete katıldım...test sürüşü yaptım..:bounce:

ama gerçek olan şudur...şunu anladımki YBR 125 cbf 150 den daha sağlam bir üründür...bunu itiraf ederim...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
ben kendim böyle birşey yaptım:cat:

Coskun Abi senin olay guzelmis cidden. Bir de abi hani Edirne'de ikamet eden bir ogretmen abimiz var ya, onun gibi birsey nasil olur? Ben o abiyle de irtibata gecsem iyi olacak.
Coskun abi seninle gorustugumuzde yakindan bir bakayim.

arkadaşım makinanız gader konuşun...:pBen bindiğiniz ybr ye 2004 te ilk çıktığında pindim sattım...hatta Beldeyamaya davet edilip Japon mühendisler eşliğinde ankete katıldım...test sürüşü yaptım..:bounce:

ama gerçek olan şudur...şunu anladımki YBR 125 cbf 150 den daha sağlam bir üründür...bunu itiraf ederim...

Gesmise mazi yenmise kuzu derler abicim maziden bahsetme bana. Kendin itiraf ettin, Yamaha'ya uzagim, cevrem vs. az diye. Kazi cevirmeyelim. :)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşım makinanız gader konuşun...:pBen bindiğiniz ybr ye 2004 te ilk çıktığında pindim sattım...hatta Beldeyamaya davet edilip Japon mühendisler eşliğinde ankete katıldım...test sürüşü yaptım..:bounce:

ama gerçek olan şudur...şunu anladımki YBR 125 cbf 150 den daha sağlam bir üründür...bunu itiraf ederim...

ben bu çerçeveletmezmiyim:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
korna filan onlar basit şeyler mete_han kardeşim allah daha büyük sorunlar vermesin,kaç paralık parçaki değiştirirsin:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst