Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
slm arkadaşlar,
Maviergün arkadaşımızın dediği gibi motor yağını değiştireceğim ancak hangisinin bizim motorlarda iyi olduğunu bilmiyorum.(Castrol'mü, Mobil'mi)
Ayrıca üzerindeki orjinal lastiklerin performansı iyimidir? yoksa değiştirmem gerekir mi? gerekirse hangisi iyidir? Akü markası hakkında da bilgi verirseniz sevinirim.
Teşekkürler,

Wurth' ü dene ama pahalıdır.Bir litresi 20 ytl.Kesinlikle çok kalitelidir.

Wurth' ü dene ama pahalıdır.Bir litresi 20 ytl.Kesinlikle çok kalitelidir.
Orjinal lastiklerine hiç güvenme berbattır.Sakuraların hamuru çok sert.Dolayısıyla özellikle yağışlı havalarda hiç güvenilir değiller.Ben düştüğüm için tecrübe edindim de.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ocak 2008
Mesajlar
33
slm arkadaşlar,
Maviergün arkadaşımızın dediği gibi motor yağını değiştireceğim ancak hangisinin bizim motorlarda iyi olduğunu bilmiyorum.(Castrol'mü, Mobil'mi)
Ayrıca üzerindeki orjinal lastiklerin performansı iyimidir? yoksa değiştirmem gerekir mi? gerekirse hangisi iyidir? Akü markası hakkında da bilgi verirseniz sevinirim.
Teşekkürler,

ben yeni ilk bakımını yaptırdım ve servite dedilerki mobil yağ koyuyoruz cunku fabrika öyle soyluyomuş
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
85
Ben de yeni değiştirdim yağı. Bu sefer castrol magnetec kullandım. Ama tam mı yarı sentetik mi bilmiyom. Bir arabanın yağı değiştikten sonra artmış 1 litre. 14 ytl. Yeniçeri hocam; wurth marka yağ tam mı yarı sentetik mi?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Ben de yeni değiştirdim yağı. Bu sefer castrol magnetec kullandım. Ama tam mı yarı sentetik mi bilmiyom. Bir arabanın yağı değiştikten sonra artmış 1 litre. 14 ytl. Yeniçeri hocam; wurth marka yağ tam mı yarı sentetik mi?

koymasaydın keşke

bir otomobil ortalama 4000 5000 devir yapıyor ama motosiklet 8000 9000 devir yağların özellikleri farklı olduğundan görevini yapmayabilir:cat:
 
Katılım
18 Tem 2007
Mesajlar
85
yağ filtresini değiştirdiniz mi hiç? çünkü ilk bakımda değişmesi gerekiyormuş da? Bizim servis dediki "boşver o daha iyidir" dedi.

Motosiklete özel bulamıyorum. Bulsamda sanki aynı gibi geliyor. Araba motor yağının kutusuna motosiklet yağı etiketi yapıştırmışlar gibime geliyor.
Motoru çok sık kullanamıyorum da(3 ayda bir) o yağ da çok iyi yapışıyormuş pistona,segmana; ikna olmuştum. Magnetec nasıldır sizce?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
Ben de yeni değiştirdim yağı. Bu sefer castrol magnetec kullandım. Ama tam mı yarı sentetik mi bilmiyom. Bir arabanın yağı değiştikten sonra artmış 1 litre. 14 ytl. Yeniçeri hocam; wurth marka yağ tam mı yarı sentetik mi?

http://www.motosiklet.net/forum/dig...rde-kullanilabilecek-wurth-marka-urunler.html Kullandığım yağın üzerinde tam veya yarı sentetik diye bir bilgi yok.Yağ 10 40 ve yaz kış kullanıyorum.Geçen yaz yaptığım uzun yolculukta da kullandım.Mükemmel diyebilirim.Ayrıca bu markanın diğer ürünlerini de yukarıda verdiğim motosiklet net adresinden görebilirsin.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
64
Sevgili Fearlesboyy,

Motorun hiç bir tarafı ile oynanmamış.Üzerinde çizik dahi yok. Motor ustama gösterdim o bile temizliğine şaşırdı. Böyle bir motor bulunmaz dedi. Oldukça titiz biriyim. Aynı temizlikte kullanacağıma inanıyorum. Benden sonra alacak olan arkadaşta şanslı olsun. Zira 6 ay sonra aklımda Suziki GS 500 almak var.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
697
arkdaşlar meraba... ya bu iridyum buji'leri bilirsiniz... acaba YBR ye takma şansımız var mı? taksak her hangi bir avantajı ve dezavantajı olur mu? bilginiz varsa paylaşırmısınız?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaslar Sali gunu motosiklet aldim ve modeli YBR 125, 2007 model 2550 km.de rengi siyah.

Resim cektirmek istedim ama aksilikler yakami birakmadi. O yuzden kardesim cep telefonuyla bir resim cekti. Bunu sizinle paylasmak istiyorum. Ileride daha kaliteli resimler eklerim.

Saygilar.

tamermotoresimyw9.jpg
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Kirk tesekkur ederim. :) Cok sagol.

Genelde aksesuar ihtiyaciniz oldugunda nerelere gidersiniz? Beni bilgilendirirseniz cok sevinirim.
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Senin adına sevindim, güle güle kullan aargh,
sen aramaktan kurtuldun darısı benim başıma.
(Bu arada kaça aldın?)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
genelde sirkeciye gideriz ama fuar zamanı yakın az biraz bekle,fuarda indirimli satış yapılıyor:rendeer:

Coşkun naber kanka...biz JASON55 le sana gelicez...Cumartesi akşam 17.20 gibi...Altınizadeye...

ama bir sorun var...senin bundan haberin yok...:queen:nöbetcisin diye düşündük...paşa efendi bir ybr 125e pincekde...sele ve popo uyumu bilirsin...meraklı genclik...müsaitmisin abi...:wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Coşkun naber kanka...biz JASON55 le sana gelicez...Cumartesi akşam 17.20 gibi...Altınizadeye...

ama bir sorun var...senin bundan haberin yok...:queen:nöbetcisin diye düşündük...paşa efendi bir ybr 125e pincekde...sele ve popo uyumu bilirsin...meraklı genclik...müsaitmisin abi...:wiinkk:
ağa cumartesi sabah nöbetten çıkıyom pazar gündüzcüyüm,eğer uyarsa pazar beklerim.
Coşkun abi 35lik çantalarında fiyatına bakarsanız makbule geçer valaa :) shad kappa faiştir zati başka bi marka olursa :cat:

fuardan bir kaç gün önce ne istersen liste yap hepsinin fiyatını alırım:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ağa cumartesi sabah nöbetten çıkıyom pazar gündüzcüyüm,eğer uyarsa pazar beklerim.


fuardan bir kaç gün önce ne istersen liste yap hepsinin fiyatını alırım:cat:

bizde şans olsa adama tavsiye ettiğim İNNOVA 3 gün sonra Honda Fİyat Listesinden çıkarılmaz zati...bende alıcam anasını satayım ybr...:pkızdırmayın beni ülenn...:pHonda akıllı ol kendine gel..:p

abi o zaman bizim poroce yatar...sevdik seni bir kere abicim...:wiinkk:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bizde şans olsa adama tavsiye ettiğim İNNOVA 3 gün sonra Honda Fİyat Listesinden çıkarılmaz zati...bende alıcam anasını satayım ybr...:pkızdırmayın beni ülenn...:pHonda akıllı ol kendine gel..:p

abi o zaman bizim poroce yatar...sevdik seni bir kere abicim...:wiinkk:

cumartesi evde durmayı düşünmediğim için şurada buluşalımda diyemiyorum kanka:pale:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
398
niye abi pazar olsun işte ne güzel.sen müsait değilmisin pazar günü kanka.bak hem babaçi pazar müsaitmiş bende müsaitim.hem hani innovayı da sürecektik.2.elini bulucam dedin bana satma şimdi kanka beni:)ama innova bulamazsak büyük ihtimal ybr alacam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst