- Katılım
- 15 Haz 2006
- Mesajlar
- 425
slm arkadaşlar,
Maviergün arkadaşımızın dediği gibi motor yağını değiştireceğim ancak hangisinin bizim motorlarda iyi olduğunu bilmiyorum.(Castrol'mü, Mobil'mi)
Ayrıca üzerindeki orjinal lastiklerin performansı iyimidir? yoksa değiştirmem gerekir mi? gerekirse hangisi iyidir? Akü markası hakkında da bilgi verirseniz sevinirim.
Teşekkürler,
Wurth' ü dene ama pahalıdır.Bir litresi 20 ytl.Kesinlikle çok kalitelidir.
Orjinal lastiklerine hiç güvenme berbattır.Sakuraların hamuru çok sert.Dolayısıyla özellikle yağışlı havalarda hiç güvenilir değiller.Ben düştüğüm için tecrübe edindim de.Wurth' ü dene ama pahalıdır.Bir litresi 20 ytl.Kesinlikle çok kalitelidir.
Son düzenleme: