- Katılım
- 8 Ocak 2005
- Mesajlar
- 1,029
X8 200 bakım periyodu kaç km? ve bakımları (en küçük ve en büyük bakımı mesela) ne kadar tutuyor ,yakın zamanda yaptıran arkadaşlar yazabilirlermi? çok teşekkür ederim
6000km de bir bakımı var. 12000 de bir olan bakımlar ise diğer bakımlara nazaran daha detaylı olmuş oluyor
piaggio'lar kaliteli ve saglam motorlardır.
bakımları motor hacimlerine göre biraz tuzludur. misal; 1 lt yag 30 ytl, varyatör kayışı 190-200 ytl.
daha ekonomik çözümler düşünüyorsanız gerekli terimleri forumda ve internette aratınız. bir çok defa aynı şeyler yazıldı çizildi.
Arkadaşalar Vespaların orjinal alarm sisteminden kullanan var mı?Meraklı vatandaşlara karşı taktırmam gerektiğini düşünüyorum..Konu hakkında bilgi sahibi kullanım özellikleri ve fiyatı hakkında bilgiye ihtiyacım var...Teşekkürler....
Orjinal vespa alarmi diye birsey ilk defa duyuyorum. Ama gecenlerde istinye Ferco Motor'un ana magazasina gitmistim shop'a montlara bakmaya orada vardi bisiler ama alarm'mi baska birseymiydi pek dikkat etmedim cihazlara. Olabilirde yani :bounce:
Benim motosikletin kullanım kılavuzunda opsiyonel aksesuarlar bölümünde var,kullanan arkadaş olup olmadığını öğrenmek istedim.Özellikleri nedir,kullananlar memnun mu?,fiyatı ne kadar ? Bende taktırmakmak istiyorum fiyatı uçuk değilse....fuara gidince inceleme fırsatı bulacağız ama önceden araştırma yapmak daha doğru olur diye düşündüm...(Korumalar,paspas,alarm vs)
yeni motorumu(x 8 ) satın alıp teslim almama 12 saat kala sag el bilegimi kırmıstım ve elimin alcısı subat 2. hafta bası acılmıstı 1 hafta fizik tedavi ve toparlanma evresinden sonra kıs sartlarından dolayı motosikleti kullanamamıstım cuma gecesi gece 1 de -Guzel İzmir- den geldikten sonra cumartesi gunesi gorunce ogle vakitlerinde Tekirdaga gitmeye karar verdim.
Önce maslak sirkete gidip motorumu aldıktan sonra benzini fulleyip yola cıktım gerekli rodaj kurallarını (farklı devirlerde kullanma, gaza yuklenmeme,vs..) gozeterek ilk 114. km de benzinmi aldım 3.30 lt bence rodaj için cok iyi bir rakam rodajdan sonra bu sarfiyatında dusecegini dusunursek super diyebiliriz.
yolda opetten benzini aldıktan sonra (cok ilgi alakalı cok guler yuzluler cay ikram ettiler muhabbet ettik vesaire ) 15-20 km ilerisinde Tuna diye bir kofteci var diyeceksinizki tekirdaga gidince ozcanlarda yenir ama farklı yerleri denemekte fayda var bence nede olsa damak tadıma cok guvenirim.
Tuna nın bence koftesinden daha guzel bir seyi var oda Fırın Sutlacı cok basarılılar orada olanlara tavsiye ederim
Tekirdag donusunde hava bayagı sogumusdu her benzincide durup sıcak bir cay içtikten sonra maslaka kadar geldim ve motoru bırakıp arabamı aldım ve gunu bitirdim. Rodajın buyuk bir kısmı bitti. bitsinki ilerde yapılacak organızasyonlarda performans olarak arkada kalmayalım demi ama
Sonuc olarak Motosikleti cok ama cok ozlemisim
Arkadaslar rodaj doneminde motora iki kisi binmek iyi degil degilmi? Yoksa cok yuksek hizlara cikmadigimiz ve surekli aynı devirlerde kullanmadigimiz surece bir sorun olmazmi?
@ TanImsIz, @ tasarslan @ celebi
Cvp'lariniz icin hepinize tek-tek tesekkur ederim dostlarim. Dayanisma, birlik-beraberlik budur iste bir soru soruyorsun uc kisi cvp veriyor :cat:
Peki diyelimki yeteri kadar saglikli bir rodaj yapamadik. Motorda sonsuza kadar surecek bir perfonmans eksikligimi olacak her daim ve bunun bir cozumu yokmudur sonradan? Bildigim kadariyla tek cozum rektefiye ancak o'da pahalı ve uzun bir islem...