Yamaha Yamaha Ybr 125 / Ybr 125 Esd Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle bi anahtar yapabilirsiniz sizde :wiinkk:



Onlardan biri farın,digeri havalandırmanın altındaki ışıkların anahtarı,kardeşim yapmıştı:cat:
Arkdaşımın hoşuna gitmiyor öyle şeyler.O anahtarlar çok basit orjinali bozuyor..

Dediğim gibi şu 2004-2005 ybrlerdeki far açma kapama düğmesini 2006-2007 ybr'lere takabilirmiyiz....
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Asker adamın açıp da bu başlığı okumaması lazım arkadaşlar valla... Motorumu özledim :(

Ama dönüşüm muhteşem olacak :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Insane sanirim askerdesin. Hayirli teskereler diliyorum. Motorunu ozledin demek, ben daha satin almadan ozledim. :mrgreen:

Bu isler cok heyecanli valla, insan cocuk gibi sabirsizlaniyor.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
64
Selam Arkadaşlar,

YBR 125 kullanan arkadaşların yazdığı güzel şeylerden etkilenerek, bende geçen hafta 2004 model gri renkli 400 km'de bir YBR satın aldım. Ankara'lı yeni bir YBR'ci olarak aranıza katılmaktan mutluluk duyarım.

Saygılarımla
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Hayırlı teskereler.

Asker adamın açıp da bu başlığı okumaması lazım arkadaşlar valla... Motorumu özledim :(

Ama dönüşüm muhteşem olacak :p

Ben de merak ediyordum insane nerelerde diye.
Az kalmış, 3 ay kadar.
Hayırlısıyla bitirip gelirsin inşaAllah.

Selam Arkadaşlar,

YBR 125 kullanan arkadaşların yazdığı güzel şeylerden etkilenerek, bende geçen hafta 2004 model gri renkli 400 km'de bir YBR satın aldım. Ankara'lı yeni bir YBR'ci olarak aranıza katılmaktan mutluluk duyarım.

Saygılarımla

Hayırlı olsun; kazasız, belasız, güle güle kullan.
Fotolarını görmek isteriz.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Selam Arkadaşlar,

YBR 125 kullanan arkadaşların yazdığı güzel şeylerden etkilenerek, bende geçen hafta 2004 model gri renkli 400 km'de bir YBR satın aldım. Ankara'lı yeni bir YBR'ci olarak aranıza katılmaktan mutluluk duyarım.

Saygılarımla

hayırlısı olsun en iyi secimi yapmıssın motoru degişmis mi 2004 400 km cok dusuk motora hic binilmez mi ya ..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Evet 2004 model bir motosiklet icin 400km cok az, eger kilometresinde oynanmmissa bile, uzun sure yatmis olabilir. Motor icin calistirilmadan uzun sure yatmasinin da zararli oldugunu soylerler. Performansi nasil motorunun?
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
64
Teşekkürler

Sevgili arkadaşlar güzel temennileriniz için çok teşekkürler,

YBR'yi aldığım kişi 2005 yılında bayiiden sıfır olarak almış ve 400 km kullandıktan sonra bel fıtığı ameliyatı olmuş ve belki birgün binerim diye motoru evinin bir odasında güzel bir şekilde ve bilinçli olarak muhafaza etmiş. Aküsü boşalmış olduğundan ayak marşı ile çalıştırarak eve kadar (10 km) getirdim.
Dolayısıyla performansını tam anlayamadım ama vites geçişleri çok rahattı ve motor çok sesiz çalışıyordu.
Ankara'da havalar çok soğuk olduğu için motoru nisan ayından önce çıkarmayı düşünmüyorum. İlerdeki günlerde size performansı hakkında bilgi veririm.
Epey pazarlı ettikten sonra motoru 2100 YTL'ye aldım. Noter ve ruhsat masrafı ile birlikte yaklaşık 2350 YTL'ye geliyor.
Motorun fotoğraflarını nasıl yükleyeceğim konusunda yardımcı olursanız en kısa zamanda yüklerim.
Sağlıcakla kalın.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Sevgili arkadaşlar güzel temennileriniz için çok teşekkürler,

YBR'yi aldığım kişi 2005 yılında bayiiden sıfır olarak almış ve 400 km kullandıktan sonra bel fıtığı ameliyatı olmuş ve belki birgün binerim diye motoru evinin bir odasında güzel bir şekilde ve bilinçli olarak muhafaza etmiş. Aküsü boşalmış olduğundan ayak marşı ile çalıştırarak eve kadar (10 km) getirdim.
Dolayısıyla performansını tam anlayamadım ama vites geçişleri çok rahattı ve motor çok sesiz çalışıyordu.
Ankara'da havalar çok soğuk olduğu için motoru nisan ayından önce çıkarmayı düşünmüyorum. İlerdeki günlerde size performansı hakkında bilgi veririm.
Epey pazarlı ettikten sonra motoru 2100 YTL'ye aldım. Noter ve ruhsat masrafı ile birlikte yaklaşık 2350 YTL'ye geliyor.
Motorun fotoğraflarını nasıl yükleyeceğim konusunda yardımcı olursanız en kısa zamanda yüklerim.
Sağlıcakla kalın.

Hayırlı olsun

http://www.motosiklet.net/forum/for...sim-eklersiniz.html?highlight=resim+y%FCkleme
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Güle güle kullan, ama yağını mutlaka değiştir, yol yapmamış
olsa bile özelliğini çoktan kaybetmiştir.
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun çok doğru bir seçim ybr 125!! sen onu bırakmaya çalışsan bile o seni bırakmıyor...:cat:
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
48
hayırlısı olsun çok şanslısın eğer motor anlattığın gibiyse sıfır km ybrden daha iyi bide rodajını güzel tamamlarsan tam bi canavar olur o motor
 
Katılım
25 Şub 2008
Mesajlar
64
Yardım

slm arkadaşlar,
Maviergün arkadaşımızın dediği gibi motor yağını değiştireceğim ancak hangisinin bizim motorlarda iyi olduğunu bilmiyorum.(Castrol'mü, Mobil'mi)
Ayrıca üzerindeki orjinal lastiklerin performansı iyimidir? yoksa değiştirmem gerekir mi? gerekirse hangisi iyidir? Akü markası hakkında da bilgi verirseniz sevinirim.
Teşekkürler,
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
slm arkadaşlar,
Maviergün arkadaşımızın dediği gibi motor yağını değiştireceğim ancak hangisinin bizim motorlarda iyi olduğunu bilmiyorum.(Castrol'mü, Mobil'mi)
Ayrıca üzerindeki orjinal lastiklerin performansı iyimidir? yoksa değiştirmem gerekir mi? gerekirse hangisi iyidir? Akü markası hakkında da bilgi verirseniz sevinirim.
Teşekkürler,

üzerindeki lastiklerin iyi olduğu söylenemez,ben arka lastiği duro marka tubeless ile değiştirdim.duro da çok iyi değil ama üzerindekibden iyi.

yağ olarak castrol 15/50 kullanıyorum sıkıntı yaşamadım servis shell marka yağ koyuyor ve pirelli lastiği öneriyor:cat:
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
48
merhaba arkadaşlar bnde 2004-2006 model ybr arasında gidip geliyorum.Arkadaş söyledi bizim komşu 10000 km yapmış olduğu sanırsam 2006 model ybr yi 2000 ytl filan bırakacakmış motorun nasıl olduğunu görmedim zaten almaya kalksam servisine gösterip alıcam.2006 sıfır bir ybr nin fiyatı şuan ne kadar?dediğim ikinci el için ne düşünüyorsunuz fiyatı uygun mudur?
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
merhaba arkadaşlar bnde 2004-2006 model ybr arasında gidip geliyorum.Arkadaş söyledi bizim komşu 10000 km yapmış olduğu sanırsam 2006 model ybr yi 2000 ytl filan bırakacakmış motorun nasıl olduğunu görmedim zaten almaya kalksam servisine gösterip alıcam.2006 sıfır bir ybr nin fiyatı şuan ne kadar?dediğim ikinci el için ne düşünüyorsunuz fiyatı uygun mudur?

2006 model 10000 km de bir ybr için 2000 ytl uygundur:cat:

ama düşmesi,kırığı olamamak kaydıyla:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst