- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkdaşımın hoşuna gitmiyor öyle şeyler.O anahtarlar çok basit orjinali bozuyor..
Dediğim gibi şu 2004-2005 ybrlerdeki far açma kapama düğmesini 2006-2007 ybr'lere takabilirmiyiz....
