- Katılım
- 10 May 2006
- Mesajlar
- 50
Hayırlı olsun. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip eder .inşallah polis durdurmaz hiç. birde bizim olsa
motodevil' Alıntı:sirin bisy hayırlı olsun
arabaci' Alıntı:Çok şirin bunlar be yaaaaa
bbaday' Alıntı:çok sevimli bir motor