- Katılım
- 23 Tem 2007
- Mesajlar
- 392
- Konu Yazar
- #1
Bu konuyu pazartesi açmam lazımdı çünkü motorumu pazartesi aldım ama resimlerini çekip ondan sonra açayım dedim..
En sonunda kendi motorsikletimi aldım ""KANUNİ ELİTE 100""




Ben ve motorum

Fatih'in ve benim motorsiklet

Fatih Sevim

Benzin deposu ve bagajı

16 km'de daha gezdik bugün biraz

Gördüğünüz gibi Karaman'da kar var daha ve yollar acayip çamur saten işimiz olmasaydı binmezdik ama işimiz vardı biraz o yüzden motorum biraz batmış
darısı herkezin başına....
En sonunda kendi motorsikletimi aldım ""KANUNİ ELİTE 100""




Ben ve motorum

Fatih'in ve benim motorsiklet

Fatih Sevim

Benzin deposu ve bagajı

16 km'de daha gezdik bugün biraz

Gördüğünüz gibi Karaman'da kar var daha ve yollar acayip çamur saten işimiz olmasaydı binmezdik ama işimiz vardı biraz o yüzden motorum biraz batmış
darısı herkezin başına....
Son düzenleme: