Sonunda Kendi Motosikletim Oldu...

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Bu konuyu pazartesi açmam lazımdı çünkü motorumu pazartesi aldım ama resimlerini çekip ondan sonra açayım dedim..
En sonunda kendi motorsikletimi aldım ""KANUNİ ELİTE 100""









Ben ve motorum


Fatih'in ve benim motorsiklet


Fatih Sevim


Benzin deposu ve bagajı


16 km'de daha gezdik bugün biraz


Gördüğünüz gibi Karaman'da kar var daha ve yollar acayip çamur saten işimiz olmasaydı binmezdik ama işimiz vardı biraz o yüzden motorum biraz batmış


darısı herkezin başına....
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler
evet darısı benimde başıma :p
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Aldığın şey "Morotsiklet" ten çok "Motosiklet" e benziyor.

Güle güle kullan. Cup motor iyi tercih..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
allah içine sindirsin kazasız belasız..
plaka daha çıkmamış herhalde.. çıkarsan iyi edersin.. o soguk karlı havalarda ruhsatını ve trafik sıgortanı mutlaka bıran once elınde tut derim.. kaza gelıyorum demez.. ehliyetinde vardır umarım. :rendeer:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fatih in motor daha güzel ama senin de motorun hayırlı olsun
kazasız belasız insallah
 
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
265
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler usta.. Plaka olayını bir an önce halletmen dileğiyle.. Ayrıca ehliyetin de vardır umarım.. Vasco gibi ben de olduğunu umuyorum.. Hayırlı olsun tekrar..
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Güle güle kullan. Büyük tekerlekli bir motor alarak iyi yapmışsın:cat:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
Evet heyecanlıyım biraz hepinize teşşekkür ederim iyi dilekleriniz için

Plaka olayına gelince aldığım bayini anlaşmalı olduğu sigorta şirketi yarın benle temasa geçecek yani o da halledilmiş olacak
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun..kazasız belasız inşallah hadi bakimm:cat:
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
hayırlı olsun kazasız ve keyifli kullanman dileğiyle,darısı olmayanların olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst