Kanuni Kanuni Caracal 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
3100 oldu caracal ım, egzoz kapaklarını açtırmak için servise gittim, daha öncede tiger in egzoza karbüratöre ayar çektik polis bağladı dedi, bende orijinalinde bıraktım
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar !! bugün itibariyle motorum 1000km gelmiş,dayanmış,hatta olmuştur :)2 saat içerisinde 100km yaptım!!güzel bir caracal deneyimi oldu benim için 110'u gördüm başkada bişey göremedim..demekki tam açamadık makinayı..gelir gelmezde yağını bizzat ellerimle değiştirdim!!ben castrol 10w40 kullandım siz ne yağı kullanıyosunuz bilmem!!ayrıca caracalda yağ filitresi varmı arkadaşlar????
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
evet arkadaşlar !! bugün itibariyle motorum 1000km gelmiş,dayanmış,hatta olmuştur :)2 saat içerisinde 100km yaptım!!güzel bir caracal deneyimi oldu benim için 110'u gördüm başkada bişey göremedim..demekki tam açamadık makinayı..gelir gelmezde yağını bizzat ellerimle değiştirdim!!ben castrol 10w40 kullandım siz ne yağı kullanıyosunuz bilmem!!ayrıca caracalda yağ filitresi varmı arkadaşlar????

dostum makıne grantıde oldugu için ben yagını serviste degiştiriyorum.kaşeyıde vurduruyorum servis cizelgesıne,yag tapasını sökunce fıltre cıkıyodu sanırım,servıste görmustum ben öyle hatırlıyorum..

bu arada gercekten izmirin kızlarına sapka cıkartıyorum(kaskımıda cıkartabılırım:))2 ay önce ızmıre gıttım.ben böyle sıcak ınsanların oldugu memleket görmedım.adres sordugum kızlar bıle okadar ıcten anlatıyorkı.baska yerde korkuyorum wallahı yolda gıderken bısey sormaya.terslenırız diye
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
abi iki buçuk senedir izmirdeyim bi izmirin kızlarından nasiplenemedik :queen:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
hadi o zaman madem öle bu yaz hep beraber izmire gidelim :)
varmı gelen :queen:
fattii bu iş sana kalıyo oraya gelince elimiz boş dönersek sorarım hesabını sana :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende gelecem izmir'e bende,bende :) hep beraber birerde izmirli manita ayarladıkmı tamamdır arkadaşlar:cat: sabahlar olmasın:queen:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
dostum makıne grantıde oldugu için ben yagını serviste degiştiriyorum.kaşeyıde vurduruyorum servis cizelgesıne,yag tapasını sökunce fıltre cıkıyodu sanırım,servıste görmustum ben öyle hatırlıyorum..

bu arada gercekten izmirin kızlarına sapka cıkartıyorum(kaskımıda cıkartabılırım:))2 ay önce ızmıre gıttım.ben böyle sıcak ınsanların oldugu memleket görmedım.adres sordugum kızlar bıle okadar ıcten anlatıyorkı.baska yerde korkuyorum wallahı yolda gıderken bısey sormaya.terslenırız diye




SONUNA kadar haklısın dostum eskişehir deki kızların dötü 10 mt havada burada izmirli kızlarla konusuyorum bazen o kadar candan konuşuyorlar ki burda sen durup dururken bie kıza git tanışabilirmiyizde çantayı yersin ama izmirli kızlara bizzat arkadaşım yanımda denedi kızın dediği laf düşünmüyorum ilginize teşekkürler dedi

beyler eğer ciddiyseniz eskişehirde ki benim tayfaya söyleyeyim bu arada ferotr iş başa düşecek galiba
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eğer o zamanki şartlar uyarsa olur be!!neden olmasın...birazda tarihede bağlı bu olay tabi!!!kararlaştıralım düşünelim sonrada ince ayardan geçirelim:cherry:mesela yaza doğru olur bu iş değilmi???
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Arkadaşlar 3 mekan var eğer böyle ince işlere gireceksek,güzelyalı karşıyaka alsancak...Buralar tam güzel yerler:)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
Arkadaşlar 3 mekan var eğer böyle ince işlere gireceksek,güzelyalı karşıyaka alsancak...Buralar tam güzel yerler:)

arkadaşa katılıyom

erdinçpolat kardeş iş sana düşüyo senin becerine baglı ben bişey yapamam



ama gelirseniz elimden gelen yardımı yaparım

davet eden olsada bizde gelsek:salut:

elbette beklerim arkadaşlar bu arada izmirde yaz havası var ( tam motor havası) dun fullediydim bu gün bitirebilirmiyim sizce?

baba bide o kadar motor gezersek zaten ilgi çekeriz kendi gelen bile olur
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Bende motor yok arkadaşlar o kötü ama :( o zaman olur mu bilemiyorum da
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Simdi Izmir'e mi gidis planlaniyor yoksa Eskisehir'e mi? :) Eskisehir dediniz kulaklarim birden dikiliverdi. :)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
119
iyide kardeşim bende yol yapmak istiyom izmirde toplanırsak ben nasıl yol yapacam? bide beni düşünün

Bende motor yok arkadaşlar o kötü ama :( o zaman olur mu bilemiyorum da

kardş ne iş yapıyon ? nerde oturuyon? merak ettim
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Simdi Izmir'e mi gidis planlaniyor yoksa Eskisehir'e mi? :) Eskisehir dediniz kulaklarim birden dikiliverdi. :)




eskişehire haziran ortası ,temmuzbaşı , 2 ağustostan sonra istediğiniz zaman gelebilirsiniz ben kendı adıma elımden geldıgınce yardımcı olurum

arkadaşa katılıyom

erdinçpolat kardeş iş sana düşüyo senin becerine baglı ben bişey yapamam



ama gelirseniz elimden gelen yardımı yaparım



elbette beklerim arkadaşlar bu arada izmirde yaz havası var ( tam motor havası) dun fullediydim bu gün bitirebilirmiyim sizce?

baba bide o kadar motor gezersek zaten ilgi çekeriz kendi gelen bile olur


bir depo kaç ytl ye doldu kaç km yaptın ben artık katkılı kursunsuz atıyorum 2 dir 95 oktandan ıyı ve ondan 4 krs daha ucuz
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
Okuyorum abicim burada ege üniversitesinde kimya mühendisliğinde.Bornovada oturuyorum
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
526
dün cogu sehrımızde oldugu gıbı sakaryadada güzel bır hava vardı.bende bı arkadasımla beraber 2 motor söyle bır göl havası alalımdedık..dogru sapancaya..verdım coskuyu verdım coskuyu motora:queen::queen:özlemısım vallahı,motorsıkletın yerı bambaska
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst