Birileri uzaklardan yazmış topice

İlkay abim nasıl acaba?Sanırım bu yaz birlikte olmamız şansa kalmıştı..Sizin stunt grubu gelecekti eğer Sofuoğlu İstanbulpark'a gelirse...Yanlış mı hatırlıyorum?Umarım hem Sofuoğlunu İstanbulPark'ta izleme şansına sahip olacağız.Hem de sizinle birlikte az da olsa vakit geçirebileceğiz....
Akın gelmiyormusun buralara?
O kadar rüşvet verdik.

İstanbulpark'daki organizasyon için henüz bir ilerleme yok.
Bizim çocuklar da para pazarlığındalar. Bakalım ne olacak?
Organizasyonun içeriği hakkında bir bilgim yok.
Yani Kenan gelecek mi, ne yapılacak hiç bir şey bilmiyorum.
Bana iletilen şey, bir manifestasyon için gösteri gurubu arandığı.
Konuyla ilgili olarak da bizimle kontak kuruldu.
Henüz erken bakalım önümüzdeki günler ne gösterecek..