Osmaniye İl Temsilcisi
- Katılım
- 3 Eki 2007
- Mesajlar
- 356
slm
Merhabalar. Eğer sizi çağırmaz oldularsa ve artık kros tarzı motosikletiniz hiçbir işe yaramıyorsa lütfen bana yazın :cherry: Çünküüüü acilen sorunsuz, problemsiz ve orjinal bir japon kros almam lazım.
Kadir abi başarılar dilerim.. Bu arada artık beni çağırmaz oldunuz abi.![]()
Merhabalar. Eğer sizi çağırmaz oldularsa ve artık kros tarzı motosikletiniz hiçbir işe yaramıyorsa lütfen bana yazın :cherry: Çünküüüü acilen sorunsuz, problemsiz ve orjinal bir japon kros almam lazım.