çumok antalya yarışına hazırlanıyor.

Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
slm

Kadir abi başarılar dilerim.. Bu arada artık beni çağırmaz oldunuz abi. :)

Merhabalar. Eğer sizi çağırmaz oldularsa ve artık kros tarzı motosikletiniz hiçbir işe yaramıyorsa lütfen bana yazın :cherry: Çünküüüü acilen sorunsuz, problemsiz ve orjinal bir japon kros almam lazım.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
arkadaşlar ilgilenen herkese teşekürler adana ekibi olarak ayrı katogorilerde 3adet 1.lik 1adet 2.lik ve 1adet 3.lük kupası ile adanaya döndük resimleri hazırlayınca ayrıntılarla birlikte yayınlarım inşallah.

Kadir abi başarılar dilerim.. Bu arada artık beni çağırmaz oldunuz abi. :)

gardaş senle tlfonla konuştuk gelecem dedin gelmedin ben iş yerine geldim yoktun not bıraktım mutlaka uğrasın diye yine gelmedin şimdide sitem etmişsin olmuyor böyle millet yanlış anlicak senin çerezin yanık çıktı diye ben internete verdimmi seni yapma koçum.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu yarışı kazanıcaz başka yolu yok..

bende gaza getireyim bari bazen işe yarıyo..:p
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
valla bravo..parkur çok ağırdı..
düşenlere yardım etmekten kollarımız koptu..:queen:
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
arkadaşlar ilgilenen herkese teşekürler adana ekibi olarak ayrı katogorilerde 3adet 1.lik 1adet 2.lik ve 1adet 3.lük kupası ile adanaya döndük resimleri hazırlayınca ayrıntılarla birlikte yayınlarım inşallah.



gardaş senle tlfonla konuştukçerez içinde gelecem dedin gelmedin ben iş yerine geldim yoktun not bıraktım mutlaka uğrasın diye yine gelmedin şimdide sitem etmişsin olmuyor böyle millet yanlış anlicak senin çerezin yanık çıktı diye ben internete verdimmi seni yapma koçum.

İnanki geldiğinden haberim olmadı ve banada söylemediler. Sağlık olsun. Yanık çerez içinde telafi sözüm var unutmadım. :) Reklamettin bizi abi. :queen::queen:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
dostum haklısın gerçekten aşırı çamur vardı heralde ençok eniştenize yardım ettiniz taner tatlı ordan evli.

tanımam kendisini..
biz motorize07 olarak oradaydık..
yeni yarışmaya başlayan arkadaşlarımıza yardım ettik genelde..
ama kalabalık olduğumuz için..her düşene koştuk..:queen:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
tanımam kendisini..
biz motorize07 olarak oradaydık..
yeni yarışmaya başlayan arkadaşlarımıza yardım ettik genelde..
ama kalabalık olduğumuz için..her düşene koştuk..:queen:

sağol dostum espiri olsun diye demiştim.

İnanki geldiğinden haberim olmadı ve banada söylemediler. Sağlık olsun. Yanık çerez içinde telafi sözüm var unutmadım. :) Reklamettin bizi abi. :queen::queen:

ha bu arada tlfonun geçici olarak servis dışıdır diyor ulaşamıyoruz bilgin olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
ADANA ekibine başarılar diliyorum.inş kupayla dönersiniz

dostum ilgin ve dileğin için sağol gözünden kaçmış heralde biz kupayla döndük zaten.

arkadaşlar ilgilenen herkese teşekürler adana ekibi olarak ayrı katogorilerde 3adet 1.lik 1adet 2.lik ve 1adet 3.lük kupası ile adanaya döndük resimleri hazırlayınca ayrıntılarla birlikte yayınlarım inşallah.
 
Katılım
11 Kas 2008
Mesajlar
11
darısı nice birincilik ikincilik kazanacak bizim Adana ekibimiz emeğe sağlık başarılarınızın devamını dilerim
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
evet.tüma adana kadirli osmaniye mersin g.antep cross camiasını selamlarım.paylaşımları için teşekkürler.Şuan Isparta ikamet etmekteyim.Isparta Burdur antalya afyon v.s. göller yöresi croosscularını ile buluşup tek çatı olmak istiyorum.sayın croscular var mı bu bölgede.mesaj bekliyorum.yoksa da kuralım sağlam nezih bir ekip.arazi bizi bekliyor.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
evet.tüma adana kadirli osmaniye mersin g.antep cross camiasını selamlarım.paylaşımları için teşekkürler.Şuan Isparta ikamet etmekteyim.Isparta Burdur antalya afyon v.s. göller yöresi croosscularını ile buluşup tek çatı olmak istiyorum.sayın croscular var mı bu bölgede.mesaj bekliyorum.yoksa da kuralım sağlam nezih bir ekip.arazi bizi bekliyor.

gardaş memleket değiştirdin ama bizi unutmadın sağol bizde seni unutmayacağız.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst