trafik polisi diye bu abime derler heyt beee

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Millet neden begenmedi anlayamadim. Bence cok guzel olmus. Asik suratlardan, stresten kacinmanin en iyi yolu. Benim cok hosuma gitti, atraksiyon sonucta. Tayland'da da bu tarz trafik polisleri var ve yonlendirme isaretlerini dans ederek yapiyor. Islerini biraz daha eglenceli hale getirmelerinin bir sakincasi olduguna inanmiyorum.

Bu arada izlediginiz videoda Yunan trafik polisi sonlara dogru yoldan gecen motorlu polislere selam veriyor ve onlar da aynen karsilik veriyorlar. En guzel bolumu bu bence.

Saygilar.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi anlıyorum sizi trafikte hep höyt diyen polislerle karşılaştığınız için size garip geldi anlıyorum arkadaşım üzülme sorun değil:p:queen::queen::queen:

böle bi polisi kim sallar Allah aşkına yaa höyt dicek ciddi duracakki sözü geçsin millete
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
böle bi polisi kim sallar Allah aşkına yaa höyt dicek ciddi duracakki sözü geçsin millete

videoda izlemedinmi arkadaşım herkez gayet güzel sallıyor polısı ve yaptıgı işaretlere gore trafıgın akısını mükemmel bır sekılde saglıyor.. valla kusura bakmada trafik polısı bu istersen sallama onlar senı sallar bişekilde :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
451
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sallamam wallaa ceza yasarsa da şikayet ederim umrumda olmas wallaa
bu adamı sallayanlarıda tebrik ediyorum ayrıca
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Ö.Z.€.R;963136' Alıntı:
Michael Jackson halt etmiş bu polisin yanında :cherry:

hehe düşünsene memlekette böyle trafik polisi oldugunu süper olur.. ama şaka bi yana adam trafiği mükemmel idare ediyor ve herkezde uyuyor işaretlere:bounce:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizim burda takmazlar bunu mahallenin delisi derler
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
arkalarından da cezayı basar o mahallenin delisi:queen::queen::queen::queen::queen::queen::p[/QUOTE]

:queen::queen: ajdarı koyacaksın onun yanına ki gör bakalım oyun nasıl olurmuş trafik kitlenmesse gel bana :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alın size alman polisi bizim hussar lardan nasibini iyi alyoo

sizin oynak polisten daha iyi..:cat::cat::cat:

[YT]PlOTFM4rMsc[/YT]
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
canım paylaşımın için teşekkür ederız ya gercek ten de öyleymiş ne zevksizmişizde biz haberimiz yok :p:cat::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst