2 şubat cumartesi günü şu Soguk Kış Günleri için Sıcak Videolar MT 59 MURATLI

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
umarım su soguk kış günlerinde herkes Motorunu özledi Biz En Son 2 Subatta beraberdik 2 hafta önce Gerçekten Özlemişiz:) Bİkaç Tanede Kayıt aldık ..

Sizinle PAylaşırız diye :) Neyse Teşekkürler şimdiden :)
bunu sabah ilk çıkarttığımda çektim motor 2 ay takozlanmış guzel bi havayı bekliyodu kuzeninde gazlamasıyla ve havanın cezbetmesiyle motoru cıkardım :) hemen bi tur atayım dedim gıcırtılar fark ediliyodur :))) bu videodan sonra yagladım simdi süper : )

http://www.youtube.com/watch?v=Sv99b00MHY8

ERDAL SUZUKİ GSXR 750 BEN ÖZER LEDOW250 :) GÖKHAN SUZUKİ FREEWİND 650 AHMET RAMZEY CHOPPER 250 ÖGLEDEN SONRA CIKTIK MOTORLARI GEZDİRİYORUZ HAVA Bİ O KADAR GUZEL BUGÜN.. MOTORLAR GARAJDAYDI UZUN ZAMANDIR BİNMEMİŞTİK .. AMA GERÇEKTEN GUZEL Bİ GUNDU.. BU ARADA GRUBUMUZ BU ARKADAŞLARLA SINIRLI DEĞİL .. DAHA Bİ COK ARKADAŞ VAR AMA KISITLI ZAMANDA HEMEN BOYLE TOPLANIVERDİK... TÜM MOTORSEVERLERE ARMAGAN OLSUN..

http://www.youtube.com/watch?v=pxG8y1xysV0

bu videoda ARTIK SON TURUMUZ ARKADAŞLAR KÜÇÜK Bİ GAZLAMA OPERASYONU YAPIOLAR : )http://www.youtube.com/watch?v=RN-KbuaK21s
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şakamı bu :mrgreen::mrgreen: bişi gözükmüyorda :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst