ist mt 22.02.2008 cuma kardan çıkış toplantısı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
arkadaşlar kar yavaş yavaş kalkıyor cumaya kadar hiç kalmaz herhalde hacısayide toplantıya nedersiniz,yemek ve çaylarımızı yudumlarken tatlı tatlı bol sohbette ederiz zamanı olan, durumu müsait olan sefaköy hacısayite gırgıra buyursun.
menü fiatlarını yarın yazarım buraya

buluşma saat:19:00
buluşma yeri :halkalı cd no/187 SİNBO TESİSLERİ sefaköy-küçükçekmece
irtibat tel:ö 542 7624303























işte menü ve fiat listesi okunan fiatlardan %10 indirim yapacaklar mt üyelerine
ayrıca motorlarımız için park yeri mevcuttur,internet bağlantısıda var yalnız biz eksiğiz bizde gittikmi tamam oluyo





 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ümmet abi hep sefaköyde yapıyosunuz bi kerede bostancı hacısayitte yapın:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ümmet abim duruma bakarım gelebılcek durumda olursam bende ordayım ama söz weremiyorum:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obaaaaaa bide akşam beaaaa:pale: :pale: :pale: :pale: :pale:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
keşke gelebilsem yaaa yeni yeni tanısıyoruz zaten gitmiyince yabancı kalıyorum sonra ama antremanım var bide spor sosyallık diyolar yalan bak mis gibi oratamdan yoksun kalıyosun
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
abi ben 8 gibi orda olmaya çalışırım tabi sen bi fiyat listesi göster ona göre:cherry:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Ümmet sağolasın gene öncülük ediyorsunda şu buluşmaları orta bir noktada yapsak olmazmı ya,ya sefaköy yada maltepe,istanbulun bir ucundan diğer ucuna gidip geliyoruz durmadan:queen::queen::rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst