[Eskişehir - MT]

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
İyi akşamlar Eskişehir mt bugün akşam yollar süperdi ya kar yer yer asfaltı tutmuş gazı çevirdiayı yana alıyor süper ama gazı kesmek yok hızını alana kadar yanlıyor çok eğlendim akşam akşam sonra motordan bir indim sakal neredeyse yere değiyordu neyse sizleri göremedim ama üzüldüm:pale:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
12345'yı yakalayamadım. çevre yolundaydım kaçırdık :)

s450op5.jpg


ama 124567'yi yakaladım :queen: :queen: :queen:

s454rb4.jpg


bunlar da merak ettiğim kanuni modelleri. racer'la windy. özellikle windy'yi yakından görmeyi çok istemiştim. mağzalarda yoktu iyi oldu. yakiiinen görmüş hatta selesini test ettim şahsen. :wiinkk: :flower: ::pulp:: ::dalga:: ::biggrinn:: ::haapppy:: :repci:: ::friends:

s451hv3.jpg


 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
İyi akşamlar Eskişehir mt bugün akşam yollar süperdi ya kar yer yer asfaltı tutmuş gazı çevirdiayı yana alıyor süper ama gazı kesmek yok hızını alana kadar yanlıyor çok eğlendim akşam akşam sonra motordan bir indim sakal neredeyse yere değiyordu neyse sizleri göremedim ama üzüldüm:pale:

benim motorda yanlamak için kara gerek yok:queen:
ama kar varken gazı açayım dersen; işte o zaman sızlanmaya başlarsın:p
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Millet malum Ersin (torento) gidici...O gitmeden şöyle bir toplantı organize edelim hem görüşmüş oluruz...Bu arada ben temmuza kadar toplantılara ya artçı olarak yada dört teker olarak katılıcam :salut:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
benim motorda yanlamak için kara gerek yok:queen:
ama kar varken gazı açayım dersen; işte o zaman sızlanmaya başlarsın:p

muratcım senin motor yanlamasın yanlarsa busefer doğru yolu bulamaz ama bizimki öyle değil ayak bacak uzatınca azbuçuk faydası oluyor:wiinkk: zaten yola tekrar geldiği için zevkliya:cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
wallaha özledim motoru ya..
yeni aldık bi binemedik..
yenide yıkamıştık motoru güya kirlenmesin filan diye çıkartmıyordum ama tahminim garajda leş gibi olmuştur zaten tozdan..
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
sen birde benim motorun halini görsen şimdi drift yaptım zevk aldım ama plaka bile renk değiştirmiş:pale:

ya işte abi şimdi çalışıyoruz,motor kirlenince eskisi gibi saatler harcayarak zevkle
ilgilenemiyosun ki motorla..
bi pazar günüm var onuda motora binmeye ayırıyorsun..öle pis pis kalıyor motor:D
ondan çıkartmaya kıyamıyorum:p
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
ya işte abi şimdi çalışıyoruz,motor kirlenince eskisi gibi saatler harcayarak zevkle
ilgilenemiyosun ki motorla..
bi pazar günüm var onuda motora binmeye ayırıyorsun..öle pis pis kalıyor motor:D
ondan çıkartmaya kıyamıyorum:p

Ya sorma bende kirletiyorum ama sonrada lastiklerine kadar siliyorum saatlerimi alıyor çok titiz olmak berbat bişey:farao:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
TEMMUZa mobiletmı , 600 rr mı ne ayarlıyacan artık emok bizi bekliyor

Açıkcası Eray kafamda iki motor var ikiside yüksek cc ama büyük ihtimalle racing olur kararım...
Birinci Düşünce:
Gsxr 600 yada cbr 600 rr
İkincisi İse
Scooter>>>Silverwing yada Burgman

Neden scooter diye sorarsanız.Hiç kullanmadım söylediğim iki motoruda ama çok rahat görünüyorlar malum yaza sürekli uzun yol ve şehir dışı planladığım için istiyorum ama kafamı karışıtıran bir model daha var ki hiç araya girmesini istemediğim halde bir yerlerden şeytan dürtüyor o da cbf 600:cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Açıkcası Eray kafamda iki motor var ikiside yüksek cc ama büyük ihtimalle racing olur kararım...
Birinci Düşünce:
Gsxr 600 yada cbr 600 rr
İkincisi İse
Scooter>>>Silverwing yada Burgman

Neden scooter diye sorarsanız.Hiç kullanmadım söylediğim iki motoruda ama çok rahat görünüyorlar malum yaza sürekli uzun yol ve şehir dışı planladığım için istiyorum ama kafamı karışıtıran bir model daha var ki hiç araya girmesini istemediğim halde bir yerlerden şeytan dürtüyor o da cbf 600:cat:

bence cbf600'ü en başa koy,keyfine bak..
abs,enjeksiyon,4 silindir,grenaj,uzun yol,rahatlık...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
bence cbf600'ü en başa koy,keyfine bak..
abs,enjeksiyon,4 silindir,grenaj,uzun yol,rahatlık...

Cbf 600 ü baya inceledim yani dergide çıkan yazısını inceledim ve baya aklıma yattı motor ama ah şu gönlümde yatan motor racing olmyacaktı hiç düşünmeden alacağım ilk motor o olurdu....:cat:
hondacbf600001if9.jpg

Ya abi sen büyük cc scooter kullanıcısısın,sana sorayım ben...Nasıl yani rahat mı,gidişi falan nasıl???Daha önce ss kullandıysan mesela ona göre artıları eksileri???Kısaca bi bilgi verirsen çok sevinirim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
Cbf 600 ü baya inceledim yani dergide çıkan yazısını inceledim ve baya aklıma yattı motor ama ah şu gönlümde yatan motor racing olmyacaktı hiç düşünmeden alacağım ilk motor o olurdu....:cat:
hondacbf600001if9.jpg

Ya abi sen büyük cc scooter kullanıcısısın,sana sorayım ben...Nasıl yani rahat mı,gidişi falan nasıl???Daha önce ss kullandıysan mesela ona göre artıları eksileri???Kısaca bi bilgi verirsen çok sevinirim:rendeer:



scooter alma diyecem zevk meselesi ben scooter a bınınce kendımı kelle koltuk hissediyorum ama murat abının kı gıbı olrsa ayrı bır konu
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
iyi geceler eskişehir mt gecerken bi uğrıyayım dedim ne var ne yok nasılsınız her yerde kar var az önce işyerinden eve kadar gidip geldim biraz heyecan yaşayayım dedim arabayla yollar boş özlemişim yaw bizim külüstürde hakkını veriyo yolların 2.5 lt 90 hp dizel olunca söktüryo ama durdurması mesele :):):)

neyse arkadaşlar ha deyince oluyor bu toplantı işleri yarın akşam palmiye kafe diyelim saat 7 de üst katta diyelim gelen herkesi bekliyoruz ersin kardeşimizide bekliyoruz dimi ersin

ewet arkadaşlar uyarmı BU AKŞAM SAAT 7 DE PALMİYE NARGİLE KAFEDE ??_???

OLMAZSA TOPLANIR TARZ VE YER DEĞİŞİKLİĞİDE YAPABİLİRİZ CANLI MÜZİK-ROCK-JAZZ-SOUL-COUNTRY-ALTERNATIVE TYPE-VS VS...(hele bi toplanalımda)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst