[MT İzmir] 15 Şubat Cuma "Kimse Başlık Açmadı Bari Ben Açayım" Toplantısı

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ohh hepinize afiyet olsun tatlılar felan yenmiş buluşma yapılmış ama resimler yok:farao:
murat arkadaşım geçmiş olsun cam gitmiş ama nasıl oldu o cam öyle anlıyamadık
bu güzel buluşmanın fotolarını bekliyoruz haydi izmir uyan artık
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Murat hocanın camı bir arkadaşımızın motosiklet üzerinden nasıl farklı inilir denemeleri sonucu kırıldı.
Bu arada alper_tim cim sana İzmir'e gel diyoruz değilmi,boşuna değil yani.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Murat hocanın camı bir arkadaşımızın motosiklet üzerinden nasıl farklı inilir denemeleri sonucu kırıldı.
Bu arada alper_tim cim sana İzmir'e gel diyoruz değilmi,boşuna değil yani.

evt farkettim kardeş inş. bigün yolumuz düşücek memleketinize
bak burda kar yağıyor siz geziler yapıyonuz ohh walla:cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Yok ya bize de gönderdiniz maşallah bizde de yavaş yavaş başladı karla karışık yağmur.Valla yarın donacaz gibi geliyor ama neyse çıktı artık fikir naparsın yapacaz geziyi
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bcoskunsoyhoşgeldin aramıza...katılımcı ve kalıcı olman dileğiyle

bi ara dikizden baktım yabancı bi motor neyse dedim araya karıştı herhalde çıkar şimdi sonra benzinlikte durunca vasco olduğu söylendi...vasco sende hoşgeldin kardeşim gruba ama bu sayılmaz haberin olsun...haftaya daha makul bir saatte bekliyoruz seni...bi konuşalım tanıyalım seni...

wallace kesene bereket, allah daha çok versin...
hızlıcesi sende hoş geldin abicim tekrardan, motorunada kavuşmuşsun gözünaydın...allah kaza bela vermesin...
alp_tunay sıhhatler olsun, güle güle uzat :p
tarıktr:p resimleri bu seferde yüklemezsen, katlin vaciptir bilesin :p
çallı senide özlemişiz mehmetim uzatma arayı...

tüm gönülden katılanlarada sevgiler özlemişiz sizide iyi oldu katıldığınız :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bi ara dikizden baktım yabancı bi motor neyse dedim araya karıştı herhalde çıkar şimdi sonra benzinlikte durunca vasco olduğu söylendi...vasco sende hoşgeldin kardeşim gruba ama bu sayılmaz haberin olsun...haftaya daha makul bir saatte bekliyoruz seni...bi konuşalım tanıyalım seni...
:p


ya sorma dükkanı zarzor kuzeni çağırdım bıraktım 15 dakkada hataydan bornovaya geldim. neyseki yakaladım go cart kursağımızda kaldı. inşallah birdahaki sefere daha uzun birlikte oluruz. bi anlık kararla bu kadar oldu. wallace ben tatlımı yemedim bidahaki sefere özel olarak isterem :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Wallace ım camın için geçmiş olsun :)Ama böyle daha farklı durmuş alet,bence bırak öyle kalsın :p
Yav kırk yılda bir tatlı ısmarlamışsın,onda da ben yoktum olmaz ki :)

Bcoskunsoy,gruba hoşgeldin.Seninle tanışamadık ben gelemediğim için,bir daha ki sefere inşallah..:cat:Umuyorum ki katılımcı olursun..

Bu arada Alper abi neresini kestirmiş,neden sıhhatler olsun diyosunuz :queen: ? 3 tel saçı vardı onlar mı gitti yoksa,yoksaa yoksaaa başka bişey mi:)
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
murat abinin benim PC ye yüklediği fotolarrrr......ama torpil geçilmiş sanırsam ilk fotoğraftakiler gönüldenmi katıldı yoksam toplantıyaaa.....:silent:

MT İZMİR'in en genç en karizmatik en yakışıklı en sempatik üyesi alper abim manyak olmuşsun abiiii......:queen::queen::queen::cat:











 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
davutum resimler için sağol....
resimlerin dewamı nerdeeeeeee...???
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, TrTarık
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
714
davutum resimler için sağol....
resimlerin dewamı nerdeeeeeee...???
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
chatkut, TrTarık

birdahaki toplantıda resimler konusundaki ciddiyetimizi saygıdeğer esnaf arkadaşlarımızdan olan tarıkımaaa bizzat ben anlatacağımmm.....:silent:

cengüz abi anladun sen onuuu....:cat:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tüh geç gelmesem saniye saniye resimlerdim bende resim hastalığı var zaten :) bidahaki sefere artık.. resimler için saol kumita.. benim dizim başladı:) 1,5 saat serviş dışıyım :) menekşe ve halil :cherry:
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
Bu sefer fotoğrafların hepsi bende!!!en kısa zamanda siz saygı değer arkadaşlarımın huzuruna çıkaracağım :wiinkk:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ebushh fotoğraf yükleyecek ::alkiis::::haapppy:
ya zahmet etme yakınlarda nicki tr ile başlayan kimse yokmu ver yüklesin ...
makinada boş hafıza kartı, dolu pil vardı demek ne güzel :p

ayrıca avatarda 10 numaraymış güle güle kullan :wiinkk:..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
tarığı çok ararsınız siz iş ebuşa kaldı ise bittik :p yan yattı çamura battı kart doldu ,pil bitti,şase yaptı titrek çıktı,ben kilolu çıkmışım basmam,tarık sen kime bakıyorsun bu resimde :queen:ben bunu basmam,burnum güzel çıkmamış olmaz:p wb sebeplerden bu toplantıda resim yok :pr: bir daha yapılacak toplantıya RESSAM getireceğim kara kalem çizsin bari gecenin sonunda alırız :queen:
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
93
uzulerek soyluyorum Funda cim, seninki yoldan cikmis, intihar hisleri seziyorum, ya da sapkinlik... bu cocuk ya dayanamaz intihar eder ya da iyice sapitir hic kimse toparlayamaz:pale:

deme be kanka! onun şimdi motosikleti yok ya kendisini yalnız hissediyor eksik hissediyor; malum en büyük aşkı. hele bi alsın yeni motosiklet vursun kendini yollara, kendisine çıkan yollara... bak sen o zaman gör :wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
deme be kanka! onun şimdi motosikleti yok ya kendisini yalnız hissediyor eksik hissediyor; malum en büyük aşkı. hele bi alsın yeni motosiklet vursun kendini yollara, kendisine çıkan yollara... bak sen o zaman gör :wiinkk:

Ben ce o nirvana ya ulaşmış................. :queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst