sen istersen eve gitme bu akşam sabaha kadar buradayız bak daha ne mekanlar çıkacak ortaya :mrgreen: PORTAKAL OLSUN + 1
düşündüm de portakal mevsimede uygun, terasın adı bu mevsimde biraz faul sanki, vitaminli toplantı olur, yeterki gönüller bir olsun.
bu hafta gelmeyecekmiş :cherry:Lem ne yanar döner adamsın?..... :bounce::bounce::bounce:
Moduum vuracak şimdik seni....:queen::queen::queen:
vitamin iyidir hemde şimdi orada en suluları vardır yumuşak yumuşak içeriz içimiz açılır :queen:
fotoğrafa bak tam tamına 20 tane portakal var karede, hiç bu kadarını bi arada görmemiştim
22 tane var.... İyi say .:cat:
İyi sayyyy.................................:queen::queen::queen: 22:cat::cat:sıkılmış olanlar dahilmi, :queen::queen:
21de anlaşalım 21 tane var çünkü.
cengi abi bahsettiğin mekanda da en azından bu kadar vardır dimi?