[MT İzmir] 15 Şubat Cuma "Kimse Başlık Açmadı Bari Ben Açayım" Toplantısı

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen istersen eve gitme bu akşam sabaha kadar buradayız bak daha ne mekanlar çıkacak ortaya :mrgreen: PORTAKAL OLSUN + 1
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Etiketler: alp_tunay, forrap, izmir, kilitlemeyin, location

Gitardandinidindindon...... Ne alaka etikette benim adım?...

Abi nick deiştiricem..... Başıma iş açıcanız vallaha... Kanlılarım bulacak gogle sayesinde....:p

sen istersen eve gitme bu akşam sabaha kadar buradayız bak daha ne mekanlar çıkacak ortaya :mrgreen: PORTAKAL OLSUN + 1

Olsun ...... Suyuda vardır demi?.....:wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
düşündüm de portakal mevsimede uygun, terasın adı bu mevsimde biraz faul sanki, vitaminli toplantı olur, yeterki gönüller bir olsun.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
düşündüm de portakal mevsimede uygun, terasın adı bu mevsimde biraz faul sanki, vitaminli toplantı olur, yeterki gönüller bir olsun.

Lem ne yanar döner adamsın?..... :bounce::bounce::bounce:
Moduum vuracak şimdik seni....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
vitamin iyidir hemde şimdi orada en suluları vardır yumuşak yumuşak içeriz içimiz açılır :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Lem ne yanar döner adamsın?..... :bounce::bounce::bounce:
Moduum vuracak şimdik seni....:queen::queen::queen:
bu hafta gelmeyecekmiş :cherry:

haftayada unutur gider. atış serbest. MT iç tüzüğünde yanıp dönmek suretiyle üyelerin fikirlerine destek vermek diye bir suçda yok nasıl olsa , banlamaz yani.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
fotoğrafa bak tam tamına 20 tane portakal var karede, hiç bu kadarını bi arada görmemiştim
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
e bi de şu portakalın nerde oldugunu biri söylese :cherry:
yoksa biri soyup baş ucuna mı koydu :queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
portakal teras kafeyi geçince solda büyük parkın içinde havuzun yanında bulamayan terasa gelir biz köşeden ıslık çalarız :queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
terasda buluşuyor portakala gidiyoruz toplantısımı oldu yanii :queen::queen:
allah sonumuzu hayır etsin , forrapıma sevgilerle :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Portakal olarak değiştiriyorum mekanı:)
Bi daha değiştirmek isteyen varsa dolaylı yoldan söylemesin banlanmak istediğini :p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
Yer: PORTAKAL CAFE -Bornova-

Saat 19:30 ve sonrası


Eeeee kimler geliyor bakalım?


sağol müdürüm genel istek üzerine yaptın biliyorum ama aslında ,,,,,,,,,,, da olabilirdi :queen: ( sonum yakın galiba artık mangal yiyemeyecekmiyim ) :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Abi ne iş sen bu saatte ayaktasın :)?
Yoksa sevgililer gününün ilk saatlerini romantik dakikalar olarak mı geçirmek istediniz yengeyle :wiinkk:
Nete girme madem abi,romantizmi bozma :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst