- Katılım
- 6 May 2006
- Mesajlar
- 169
ARBETUS sagolasın kardesim okudum o topigi gercekten öyle bir olay varmıs ama son zamanlarda bir söylenti cıkmıs trenletasınmıyor diye tabi sonra bunu cürütmüsler... bizim memleketten mavi tren 16 saatte geliyor bazı trenlerde yük vagonu olmuyormus eger yük vagonuı yoksa posta treni ile getirmem gerekebilir. ada artık 3 günde gelir istanbula
r:
en iyisi memlekette irtibat kurup orada ki tcdd ye sormak... indirip bindirmek baglamakda cabası ... motorum gelsinde bunlara katlanırım ...
en iyisi memlekette irtibat kurup orada ki tcdd ye sormak... indirip bindirmek baglamakda cabası ... motorum gelsinde bunlara katlanırım ...