ilginc bir reklamdaha

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
annesinide arkasına alabilirdi kadıncağızı oralarda bırakıp gitmek olmuşmu aaaaaaa ayıp salon adamı cizgimden çıkarım şimdi =)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
o yaşa kadar göbee bağlı mı yaşamış?!... düşüncesi bile ürkünç:D

ama güzel reklam.. leave home! :D hihi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi an göbeğimde bı gariplik oldu şaşırmış bunlar valla manyak yaa
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
leave home!! sanki bişiler sölüooo:mrgreen:
Fena değil ama göbek bağıı yaa ıyk:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
anne işte naparsınız ama bukadarda olmaz ki caaaniiimm:wiinkk:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
göbek bağı göbekten göbeğe olmaz ki :p

nie gerçekçi olmuolar :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Motor reklamından çok motordan soğutma reklamı gibi olmuş.

Motora binmede ne yaparsan yap yanındayım diyen bir anne.. saçma geldi...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
guzel bir seyi anlatmis, ama anlatma yontemlerini kiniyorum. :farao: :farao:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
güzel ama biras saçma olmuş bence bu adam evlenmedimi hiç yalnız kalmaya ihtiyacı olmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst