arkadaşlar motoru değiştirdim:)

Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
dostum hayırlısı olsun.... Artık makine ile ilgili yazılarını buraya bekliyoruz... umarım iyi çıkar.... neden olsa HOnda AMa işte.... MAkine Makinedir neticede...
 
Katılım
26 Ara 2006
Mesajlar
28
Hayırlı ve uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin...

Saygılar...
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
hayırlı olsun murat artık deneriz bi. nasıl bi alet 2009 da varmı supriz:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun bilader kazasız belasız kullan inşallah:rendeer:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Murat'cım Hayırlı olsun Bu motoru nekadar sevdiğimi biliyorsun zaten yorumlarımı ben yazmayım sen tahmin et:cat: KAZASIZ BELASIZ İNŞALLAH
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
61
Yeni motorun hayırlı olsun!
Allah kazasız,binmek nasip etsin
Tekrar scooter'e döndüğüne sevindim.:mrgreen:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Yeni motorun hayırlı olsun Murat abi.Hayırlı yolculuklar nasip olsun inşaallah.Allah kaza&bela göstermesin:rendeer:
Yeni motorun hayırlı olsun!
Allah kazasız,binmek nasip etsin
Tekrar scooter'e döndüğüne sevindim.:mrgreen:

ben seni neden tanımıyorum abi:silent:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler :rendeer:

Motosikletini sattığını biliyordum,satar satmaz başka motor alman iyi olmuş,arayı açınca pis koyuyor :)Bi nevi bağımlılık yaratıyor,motorsuz krize girecek gibi oluyorsun..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ooooo Esk. Mt de değişiklik :) Hayırlı olsun Murat.
Allah kazasız belasız binmek nasip etsin. Aytaç ben :bounce:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hayırlı olsun.

CBF500 den buna geçtiğine göre rahatına pek düşkünsün sanırım. :p Sürüş izlenimlerini yazarsın artık... :wiinkk:
 
Katılım
11 Eyl 2006
Mesajlar
1,052
murat abi hayırlı olsun tekrar...:)cbfBİN ide seneye beklıyorum bak sabırsızlıkla:mrgreen::):cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
Hayırlı olsun ADAŞIM......:wiinkk:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın paşam...:rendeer:

Tekerin yere düz bassın....:rendeer:
çok teşekkür ederim,sizinde tekeriniz düz bassın:)

yirmibeş kere çok güzel... :):)
sağolasın kardeşim:)
kusura bakma dün ilgilenemedim toplantı vardı:)

hayırlı olsun. kazasız belasız sürüşler dilerim :cat:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun :rendeer:Kazasız belasız sürüşler...Çok merak ettiğim motorlardan birisiydi bu artık ilk buluşmamızda incelerim yakından:wiinkk:
teşekkür ederim darısı başınıza:)
inceleyebilirsin lafı bile olmaz her zaman beklerim:cat:

vayy Hondanın gülü...hayrlı uğurlu olsun paşam...çok sevindim...sana yakışır...
sağol abicim allah daha iyilerini size versin inşallah:rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun.

Güle güle kullanın. Allah kaza bela vermesin.
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Birtanede hayırlı olsun benden adetten :)
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

hayırlı olsun da burası neresi yav ben esk.de böle bi yer bilmiyom:silent:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
burası bursadan eskişehire gelirken inegöldeki ORHAN:)
umut ve inegöllü bi arkadaşımla beraber motoru hayırladık:cat:

Vitesli motordan scooter'a geçiş.... Hmmmm....

Bugün de İzmir TurkMotorize'den Yaşar abiyi gördüm. Siyah pırıl pırıl DL650'yi verip yerine Burgmann 650 executive almış. Yeni scooter pek havalı eksantrik birşey ama, yani scooter işte...

Aslında ben de zaman zaman küçük 125'lik bir scooter'ın eksikliğini hissediyorum. Mesela Suzuki AN125, ne çok iş görür.. Ama öyle sizinki gibi 250 kiloluk gemi gibi birşey istemezdim...

Güle güle binin yeni motorunuza...
scooterdan vitesliye eçmiştim şimdi tekrar scooteradönüş yaptım..
galiba tarzım bu rahat ve yükleme problemi olmaan motorları seviyorum..
vitessiz oluşu şehir içinde ve sıkışık trafikte çok işe yarıyor dediğiniz gibi..
e bide maxi scooter alınca uzun yolda performans sorununuda çözdüm:):)
abs enjeksiyon honda olması cabası tabii:wiinkk:

hayırlı olsun arkadaşım allah kaza bela vermesin.
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun... :)

Kazasız belasız inşallah... :rendeer:

Vitesli motordan maxi scooter'a geçmek banada garip geldi... :) Ama fjs600 çok iyi bir seçim...

Keyifli sürüşler diliyorum...

güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

garip gelmesin arkadaşlar herkese tavsiye ederim güzel oluyo:p
ya benim için bu motorun bir çok artısı olduğu için bu maxi yi aldım..
galiba tarzım bu:)rahat motosikletleri seviyorum..
ağırlığı korkutuyordu ama yersiz olduğunu anladım şehir içinde yılan gibi..
tısss..:queen:

Hayırlı olsun..
Kazasız belasız gidersin umarım:rendeer:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

hayırlı uğurlu olsun.harika ve oturunca rahat ettiğim tek scooter bu:cat:
kazasız sürüşler
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
kesinlikle çok rahat:cat:

Valla Viteslide scoter a gecıs garıp ama aldıgın scotter da Baba yanı Perfomansı ıle Scooter denmez yanı Hayırlı ugurlu olsun cok guzel :)
tarz meselesi arkadaşlar galiba..
kıçım rahata alışmış diğerlerinde yapamadım:p


Yahu nedir bursa'ya gelip de aramamak sormamak yahu...İnsan birilerine ulaşmaya çalışır...Hayırlı uğurlu olsun ayrıca.bir de acaba nereden esti vitesliden scooter'a geçmek :S
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
sabah7 de çıktık eskişehirden yola..
12den önce devir işlemlerini hallettim 1 bardak su içmeden bastım geldim..
havalar ısınsın ayarlarız bi buluşma mutlaka:cat:

hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

muratd hayırlı olsun kazasız belasız cezasız vede keyif yüklü sürüşlerde kullanasın :)
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Hayırlı olsun Murat.:rendeer:
teşekkür ederim güven abi:rendeer::cat:

hayırlı olsun maşallah 25 karakter
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Herkes değişti bi ben kaldım :(

Hayırlı uğurlu olsun.. :cat:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
daha güzelleri sizin olur inşallah:cat:

hayırlı olsun arkadasım kazasız belasız sürüşler
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:


Vitesli motordan scooter'a geçmen biraz garip olmuş:)Sanırım eski motorun cbf 500'dü.O motorla ilgili sorun mu vardı?Neden maxi scooter'a geçme ihtiyacı duydun?


Hayırlı olsun güle güle kullan:rendeer:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
sorun yoktu ya,cbf 500 de canavar gibiydi ama daha rahat ve absli motor almak istiyordum...o yüzden tercihim bu oldu..

Güzel Motor:cat: Allah hatasız kazasız binmeni nasip etsin keyifle kullanman dileğiyle:)
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Murat hayırlı olsun diyelim, sevmişsin almışsın iyi olmuş, merak ettim motoru Eskişehire nasıl götürdün? Malum hava gerçekten soğuk
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
full kıyafetle gittim,geldim..
motorun kasa geniş olunca hiç rüzgar yemedm desem yeridir..
arada bi durup mola verdik hepsi o..
ama beni zorlayan gizli buzlanmalar oldu malum 2 teker tırsıyo insan:)

hayırlı olsun muratd allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin...

güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
daha güzelleri sizin olur inşallah:)

dostum hayırlısı olsun.... Artık makine ile ilgili yazılarını buraya bekliyoruz... umarım iyi çıkar.... neden olsa HOnda AMa işte.... MAkine Makinedir neticede...
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
makinadan şüphem yok canım..
fil gibi maşallah:p

Hayırlı ve uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin...

Saygılar...
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

hayırlı olsun murat artık deneriz bi. nasıl bi alet 2009 da varmı supriz:p
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
denersiniz abi ne demek:D
aslında tam senlik makinada yanaşmazsın sen şimdi:)
2009da şimdilik bişey yok:p

hayırlı uğurlu olsun bilader kazasız belasız kullan inşallah:rendeer:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Hayırlı olsun kazasız bir şekilde kullanman dileğiyle...........
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

kardeşim hayırlı olsun:rendeer:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Murat'cım Hayırlı olsun Bu motoru nekadar sevdiğimi biliyorsun zaten yorumlarımı ben yazmayım sen tahmin et:cat: KAZASIZ BELASIZ İNŞALLAH

güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
sanada alacağız merak etm gökhan abi..
sende benim gibisin rahat durmazsın sende:p

hayırlı ugurlu olsun güe güle kulan (:)
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Hayırlı olsun bakalım, iyi günlerde kullan...
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

kazasız belasız kullanman dileğiyle :rendeer:
güzel makine..:)
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Yeni motorun hayırlı olsun!
Allah kazasız,binmek nasip etsin
Tekrar scooter'e döndüğüne sevindim.:mrgreen:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
walla döndük ya tarzım buymuş demek ki:):)

Hayırlı Olsun İyi seyirler.
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız sürüşler :rendeer:

Motosikletini sattığını biliyordum,satar satmaz başka motor alman iyi olmuş,arayı açınca pis koyuyor :)Bi nevi bağımlılık yaratıyor,motorsuz krize girecek gibi oluyorsun..
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
evet dediğiniz doğru..
dylanı sattığımda da 15 gün beklemiştim:D
bunu geçen pazartesi alacaktımama havalar bozmuştu:queen:

Ooooo Esk. Mt de değişiklik :) Hayırlı olsun Murat.
Allah kazasız belasız binmek nasip etsin. Aytaç ben :bounce:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
seninkinin bi kaç boy büyüğünü aldık aytaç darısı başına:D:D

kazasız belasız kullan.hayırlı olsun.çok güzel:rendeer:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

Ö.Z.€.R;945299' Alıntı:
Hayırlı olsun.

CBF500 den buna geçtiğine göre rahatına pek düşkünsün sanırım. :p Sürüş izlenimlerini yazarsın artık... :wiinkk:
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:
walla rahat bu ya..
hem benim için hem artçım için..
izlenimleri aktaracağımyavaş yavaş:D:D

hayırlı olsun , güle güle kullan...
güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:rendeer:

murat abi hayırlı olsun tekrar...:)cbfBİN ide seneye beklıyorum bak sabırsızlıkla:mrgreen::):cherry::cherry:

faruk buna uzun süre binmek istiyorum kısmet olursa..
kazasız belasız..
buna alıştıktan sonra bilmiyorum cbf1000..
biraz beklesin bakalım beni şimdilik:p
alamam olm onuartık çok ytl o:queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst