Öncelikle hayırlı olsun , güle güle kullan

; bi sorum olacak , önce Dylan sonra cbf 500 ve FJS650 yani scooter-vitesli-scooter burda vitesli motordan duyulan bi memnuniyetsizlik mi var yoksa tamamen FJS nin cezbedişi mi ; çünkü vitesli ve otomatik motorlar arasında cok gidip gelen biriyim ; Saygılar:cat:
Topiği okumadan yazmışım pardon

; Rigel e verdiğin cevap ta durumu özetlemişsin ; Tekrardan Güle güle kullan...