Hyosung Kullanıcıları için müjdeli haber !

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
hukuk savaşı falan olmayacak,
Resmi dist.Kuralkan,hala Resmi Dist. varken diyorsunuz.S&T motors un sitesine bakın resmi dist kim görün.Sen adamın yıllarca emek verdiği markayı Türkiyede adına tescil ettir başkası satamaz de ,sonrada buradaki başka başka birileri bize etik ten adaletten,ahlaktan bahsetsin :)Asıl komedi bu?
bu arada motorunuzun fiyatı yarı yarıya düşmeyecek başkalarının oluşturduğu pazara düşmeyin.Motorunuzuda satmayın.Ben Honda kullanıcısıyım ama hyodan bir super moto alabilirim.

Benim anlamadığım şey konuyla alakalı değil konuyu olduğu kadarıyla biliyorum ifademde bi hata olduysa affedin. Ama Global Motor A.Ş. nin Hyosung Motors markasının 2015 yılına kadar SÖZLEŞMELİ RESMİ distirbutoru oldugu YALAN mı? Yazdığınızdan bunu çıkarabilirim sanırım?
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Benim anlamadığım şey konuyla alakalı değil konuyu olduğu kadarıyla biliyorum ifademde bi hata olduysa affedin. Ama Global Motor A.Ş. nin Hyosung Motors markasının 2015 yılına kadar SÖZLEŞMELİ RESMİ distirbutoru oldugu YALAN mı? Yazdığınızdan bunu çıkarabilirim sanırım?

Yalan denemez,ama sözcüklerle oyun oynanırsa her anlam çıkar, getirsin motorları sözleşmeli ise derler adama,ortada kavram kargaşası var,onun için iddalı şeyler söylemekten kaçınmak gerekiyor.Şu anda seyahatte olduğumdan konulardan uzağım.ama değişen birşey yok.saygılarımla.
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
bence kanuni hiç bulaşmasın bu işe.insanları çok güzel kandırıyorlar.barı şimdi de daha iyi kalitede olduğunu düşündüğümüz hyosung markası kaliteden düşmesin...
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
66
bence kanuni hiç bulaşmasın bu işe.insanları çok güzel kandırıyorlar.barı şimdi de daha iyi kalitede olduğunu düşündüğümüz hyosung markası kaliteden düşmesin...


kanuni bulasmasın dersiniz.kotulersiniz.acaba musteri olarak siz ne derecede kaprislisiniz? bir de bunları distributor,imalatcı ve bayilere sormak gerek.

motorunuzun kalitesinin düşmeyeceği gibi kalitesi yükseleceğini düsünüyorum. Siz; bir gun gelirde kuralkan ilerki zamanda bu kaliteyi yükseltirse, sizi mahcup ederse, müşteri olarak o kkullanıcı kalitesine cıkabilicekmisiniz. (( sakın sahsiyet olarak algılamayın kullanıcı kalitesi derim. Kişiliğiniz muhkemmel olarak algılıyor ve öyle görüyorum))

daha kaliteli hizmet ve ürünlere layık oldugunuzu belirterek,motorunuzun kalitesinin zamanla artmasını beklemenizi tavsiye ederim.

genel olarakta anlamadığım şu var nasıl oluyorda bir ithalatçıya bu kadar peşin ön yargı yokken ve sıkısınca sektorden çıkması kolay distrtübitore kosulsuz sevgı varken nasıl oluyorda mılyon dolarlar yatırım yapan bir firmaya bu kadar keskın,acımasız,ön yargılı olabiliyorsunuz. Global motor web sitesini (( http://www.hyosung.com.tr )) incelerseniz bu firmanın kurulus ve tarihcesi hic belirtilmiyor varsada ben göremedim gören biri varsa bana bildirin,bunu niye yazdım söyliyim. ya distributorlugu bırakırsa diye korkmuyorsunuz (( firmaya saygım sonsuz bana gore ürünlerine devam edebilecekler )) motorumuz elimizde kalır demeden vurun abalıya dersiniz. bu sebepledirki siz globalci biz kuralkancı gorulmeye basladık. mesle karmasıklıga dogru kelıme oyunlarıyla gıder.

her iki firmayada saygılı olmak pesin hukumlu olmamak ve basarı dilemek gerekır en azından ben oyle yapmayı dusunuyorum. syg
 
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
35
kanuni bulasmasın dersiniz.kotulersiniz.acaba musteri olarak siz ne derecede kaprislisiniz? bir de bunları distributor,imalatcı ve bayilere sormak gerek.

motorunuzun kalitesinin düşmeyeceği gibi kalitesi yükseleceğini düsünüyorum. Siz; bir gun gelirde kuralkan ilerki zamanda bu kaliteyi yükseltirse, sizi mahcup ederse, müşteri olarak o kkullanıcı kalitesine cıkabilicekmisiniz. (( sakın sahsiyet olarak algılamayın kullanıcı kalitesi derim. Kişiliğiniz muhkemmel olarak algılıyor ve öyle görüyorum))

daha kaliteli hizmet ve ürünlere layık oldugunuzu belirterek,motorunuzun kalitesinin zamanla artmasını beklemenizi tavsiye ederim.

genel olarakta anlamadığım şu var nasıl oluyorda bir ithalatçıya bu kadar peşin ön yargı yokken ve sıkısınca sektorden çıkması kolay distrtübitore kosulsuz sevgı varken nasıl oluyorda mılyon dolarlar yatırım yapan bir firmaya bu kadar keskın,acımasız,ön yargılı olabiliyorsunuz. Global motor web sitesini (( http://www.hyosung.com.tr )) incelerseniz bu firmanın kurulus ve tarihcesi hic belirtilmiyor varsada ben göremedim gören biri varsa bana bildirin,bunu niye yazdım söyliyim. ya distributorlugu bırakırsa diye korkmuyorsunuz (( firmaya saygım sonsuz bana gore ürünlerine devam edebilecekler )) motorumuz elimizde kalır demeden vurun abalıya dersiniz. bu sebepledirki siz globalci biz kuralkancı gorulmeye basladık. mesle karmasıklıga dogru kelıme oyunlarıyla gıder.

her iki firmayada saygılı olmak pesin hukumlu olmamak ve basarı dilemek gerekır en azından ben oyle yapmayı dusunuyorum. syg

Mehabalar, Bir şekilde gt250r alacak iken bu siteye yazmak durumunda kaldım. Anladığım kadarıyla retox70 gibi siz de yazmak durumun da kaldınız. Global yeni şirket anladığım kadarıyla. Fakat bu şirketin sahipleri çok saygın ve eski bir grup. Tura Soğutma ve Soğuk Teknik. Hatta öğrendiğim bir şeyde varki o da Şirketin sahipleri Sn Kadir Topbaşın da akrabaları. Global şirketinin adını hep iyi duydum. Kawasaki ninja 250 alacakken bile Hyosung u düşündüm. Bana güven verdi açıkçası. Bence en doğrusu İki firmanın ve Korenin oturup bu işe savaş yerine bir anlaşma imkanı bulabilmesi. Sizde anladığım kadarıyla Kanuni içindesiniz. Yazınız çok ölçülü ve seviyeli. Ama birde Global açısından düşünün. Daha önceleri Hyosung' un yüzüne kimse bakmıyorken şimdi Hyosung kıymetli oldu. Bunun da Globalin katkısı olduğu kesin. Bu yüzden bu işin böyle hukuki savaşlar içinde olması. Globale değil aynı zamanda Kanuni ve Koreye de zarar verecek. Kullanıcılara gelince böyle duygusal olmalarını normal karşılayon. Hep Çin olarak algılandılar. Markalarını anlatmak için uğraşmışlar. Şimdi adı S&T Kanuni olunca tepki göstermeleri normal. Birde şunu kabul edelim. Kanuninin piyasa da Kanuni firmasına bir antipatiklik var. Ben katılmasam da. Bir emek çalınması larak değerlendiriyorlar. Ben makina mühendisiyim. Çok karşılaştım bu tip olaylara. Bu Hyosung u Koç, Habaş (Kawasaki) Suzuki ve alsaydı inanın bu kadar gürültü kopmazdı. Tersi sie olsaydı ne düşünürdünüz?
Bir kabalık etmişsem af ola. Selamlar, Saygılar
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
66
Mehabalar, Bir şekilde gt250r alacak iken bu siteye yazmak durumunda kaldım. Anladığım kadarıyla retox70 gibi siz de yazmak durumun da kaldınız. Global yeni şirket anladığım kadarıyla. Fakat bu şirketin sahipleri çok saygın ve eski bir grup. Tura Soğutma ve Soğuk Teknik. Hatta öğrendiğim bir şeyde varki o da Şirketin sahipleri Sn Kadir Topbaşın da akrabaları. Global şirketinin adını hep iyi duydum. Kawasaki ninja 250 alacakken bile Hyosung u düşündüm. Bana güven verdi açıkçası. Bence en doğrusu İki firmanın ve Korenin oturup bu işe savaş yerine bir anlaşma imkanı bulabilmesi. Sizde anladığım kadarıyla Kanuni içindesiniz. Yazınız çok ölçülü ve seviyeli. Ama birde Global açısından düşünün. Daha önceleri Hyosung' un yüzüne kimse bakmıyorken şimdi Hyosung kıymetli oldu. Bunun da Globalin katkısı olduğu kesin. Bu yüzden bu işin böyle hukuki savaşlar içinde olması. Globale değil aynı zamanda Kanuni ve Koreye de zarar verecek. Kullanıcılara gelince böyle duygusal olmalarını normal karşılayon. Hep Çin olarak algılandılar. Markalarını anlatmak için uğraşmışlar. Şimdi adı S&T Kanuni olunca tepki göstermeleri normal. Birde şunu kabul edelim. Kanuninin piyasa da Kanuni firmasına bir antipatiklik var. Ben katılmasam da. Bir emek çalınması larak değerlendiriyorlar. Ben makina mühendisiyim. Çok karşılaştım bu tip olaylara. Bu Hyosung u Koç, Habaş (Kawasaki) Suzuki ve alsaydı inanın bu kadar gürültü kopmazdı. Tersi sie olsaydı ne düşünürdünüz?
Bir kabalık etmişsem af ola. Selamlar, Saygılar

Bu degerlendirmenize takdir yollamaktan ve bir taraf olmama ragmen memnuniyetimi belirtmek isterim. Yanlıs anlasılmasın Global A.S durustluk veya her hangi bir leke anlamında yazmadım.Ayrıca daha onceki yazımda Globalin markaya katkısını ve devamınıda tahmın ettiğimi belirttim. Ama yazdıklarımda kesınlıkle Global A.S ve sahıplerıne kesınlıkle bır sıkıntı olmadıgını belırtır farklı yoruma acık bır kelıme varsa ozurlerımı ıletmek ısterım.

Zaten okudugum kadarıyla yazımdaki niyetimi iyi etut etmissiniz. Bahsettiğiniz markalar da kuralkanla görüştüğünü biliyorum.Hatta biraz daha ileri gidip yamahayıda ekleyelim bu listeye.

Evet tersi olsaydı ne dusunurdum. Kullanıcılar kadar duygusal olmazdım. En azından zaman verip sonucları hızmetı beklerdim, her iki firmayada başarı dileyerek gonlumdeki firmanın one çıkmasını arzu ederdim. Tersindeki kastınız yazdıgınız markalarsa basında şahit olduğum için honda veya kawasaki bekliyordum. Ama her halukarda bu firmalarla olsaydı demekki daha çok gürültü kopardı. Ama koc ve benzerleri olsaydı size katılıyorum sorun ve ses cıkmazdı.

Tıpkı yamaya beldesan gibi. Yazımda olası bir yanlıs anlasılma varsa ki olmamasını temenni ederim. Kesinlikle kişilk ve firma guvenilirliğine eleştirim olamaz olmamalı. Sadece sektor dışı firma oldugunu vurgulamaktı amamcım.

Yazdıklarınız kabalık degil fikirlere katkı baglamındadır saygıyla karsılıyor keske tum elestırı ve tebrıklerın sızın gıbı anlatılması dilegimle. saygılarımla
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
66
net acıklama var

Varmı net bir açıklama kesin birşey ?

5 Mart ta s&t kanuniler satısa sunuluyor. bundan daha net bir acıklama olamaz.

hatırlıyorumda 71 de renault ıthalatla basladı sonra %10 yerli daha sonra %50 ve kademe kademe simdi tamamen yerli.

s&t kanuni de neden olmasın.sizce kotumu olur? biraz sabır sadece ve hosgoru

dıp not: S&T KANUNİ modelleri enjeksiyonlu (( karbiratorsuz )) olacak. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
35
5 Mart ta s&t kanuniler satısa sunuluyor. bundan daha net bir acıklama olamaz.

hatırlıyorumda 71 de renault ıthalatla basladı sonra %10 yerli daha sonra %50 ve kademe kademe simdi tamamen yerli.

s&t kanuni de neden olmasın.sizce kotumu olur? biraz sabır sadece ve hosgoru

dıp not: S&T KANUNİ modelleri enjeksiyonlu (( karbiratorsuz )) olacak. :)

Hayırlı olsun diyelim. Fiyatlar belli mi? Ayrıca enjeksiyonlu olacağından bahsetmişsiniz. Bu aynı zamanda ciddi bir durum. Avantaj ve dezavantajları var. Arıza çıkarabilir. Sanırım Hyosung yeni üretime başladı. Servislerin bu konuda alt yapısın çok yetersiz olduğunu düşünüyorum. Biz kullanıcılar/potansiyel kullanıcılar bakalım ne düşüneceğiz.
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Hyosung almayı düşünen birisi olarak kafam karmakarışık oldu.Kanuni servis ağı olarak cok daha geniş ancak ne kadar kaliteli ve yeterli..?Enjeksiyonlu modellerin geleceğinden bahsediliyor.Sader1 arkadaşımın da değindiği gibi servisler bu konuda acaba ne kadar eğitimli.
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
tepede recep tayyip warken,işleri zor bence globalin okadar emeklerine yazık olmaz umarım gerçekten müşterisiyle bu kadar sorun cıkaran motorlara ragmen ilgilendiler umarım dedikleri olur , kanuni ile falan olmaz bu işler çünkü
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
66
Hyosung almayı düşünen birisi olarak kafam karmakarışık oldu.Kanuni servis ağı olarak cok daha geniş ancak ne kadar kaliteli ve yeterli..?Enjeksiyonlu modellerin geleceğinden bahsediliyor.Sader1 arkadaşımın da değindiği gibi servisler bu konuda acaba ne kadar eğitimli.

selamlar

oncelikle sunu soyliyim servis sayısı fazla dogru ama bu ürünlere hizmet verecek servisler sadece bunyeden olmayacagı gibi her servis hyo servisi olamayacak malesef. unutmadan her bayide hyo bayisi olamayacak. her goz onundeki topluluklarda iyi ve kotuler vardır. onemli olan zaman içinde bu yetersizlikleri gidermek ki kuralkan bu yonde cok calısmaları var ama size yansıması biraz daha zaman alacak. nerden biliyorum bu calısmaların kuralkan dısından bır parcasıyım. az bekleyıp bunları gorup oyle karar veririsiniz. eger bunlar eksik olursa o zaman bende sizinle olurum ve bukulemedık bılegı tokalarım.

hyo bayisi ve servisleri zamanla ozenle secilecek ve belli bir sayıda yeterlilikle olacak. ayrıca ana firma ile ozel egitimlerde eğitilecekler. belki bilig vermem doğru olmayabilir ama isteyen arkadaslara ozelden ilerdeki serviz eğitimve bilgilerini veririm. unutmayınkı bayilerde kolay bayilik alamayacak. maliyetini benden iyi bilen olamaz. (( uff cok para lazım :)) servislerde oyle hemen iştahlanmasın onların işi çok daha zor hem mekanık hem musteri eğitimi alacaklar.

kafanızın karısması normal ben hemen kanunı alıp demem globalede pesın hukumlu olun demem. sıkılınca en iyi sey hava almaktır. bence az bekleyin gelişmeleri alın değerlendirin oyle karar verin bu karısıklık gecıcı cokta zaman kalmadı net bir ortama. bence ortalık betlesecek tek soru kafanızda servis kalacal onuda gorunce karar verirsiniz. sie cevap bu kadar simdilik basarılar dılerım

tepede recep tayyip warken,işleri zor bence globalin okadar emeklerine yazık olmaz umarım gerçekten müşterisiyle bu kadar sorun cıkaran motorlara ragmen ilgilendiler umarım dedikleri olur , kanuni ile falan olmaz bu işler çünkü

sizce olmaz bizce olur. buna saygım var zamanla ya biz yada siz fikir degiştieceksiniz. bence siz fikir değişimine şimdiden hazırlıklı olun.

tepe basbakan veya tepedekilerle bu iş olmaz bu işlere onlar girmemeli ve karısmamalı. kanunı ve global yaslarla haklarını aramalı hukuk buna karar vermeli.

mğşteri ilgisine gelince bir ornek yasadıgım ilde 3 adet hyo var ve 5 aydır yedek parca beklerler. yorum sizin. acizane tavsiyem olmaz demeyin. acık ve olabilir demeyi deneyin. sonucta olabilirle bir şeyler değişirse karlı cıkan hyo alıcıları olur.tesekkurler

Hayırlı olsun diyelim. Fiyatlar belli mi? Ayrıca enjeksiyonlu olacağından bahsetmişsiniz. Bu aynı zamanda ciddi bir durum. Avantaj ve dezavantajları var. Arıza çıkarabilir. Sanırım Hyosung yeni üretime başladı. Servislerin bu konuda alt yapısın çok yetersiz olduğunu düşünüyorum. Biz kullanıcılar/potansiyel kullanıcılar bakalım ne düşüneceğiz.

tesekurler size. fiyatlar tahmini olarak belli olmasanda size duyum olarak daha once yazdım. teknık olarak enjeksiyon ve arızalar cok onemli katılıyorum. enjeksiyonsuz S&T KANUNİ gormeyeceksiniz. bunun icin servis ve bayi secimleri başladı. ozel secimler bittikten sonra bu servislerin ozellikle enjeksiyon eğitimleri başlayacak. tabi biraz zaman alacak bu. ama nasıl olsa bu gun varız yarın yokuz zıhnıyetı olmadıgından calsımalar zaman yayılır. bu calsımanın ıcınde alt yapıda var. yanı anlayacagınız su 250 servıs var 250 jyo servısı olmayacak.250 bayı var 250 bayı olmayacak. iyi eğitimli S&T KANUNİ ve servisi olacak.hata yapanlarıda siz potansiyel veya kullanıcılar elestırerek duzelmesını saglayacak.

işte o zaman sizler gelişmeleri gorup tercıh yapıp ve karar vereceksınız. o zaman gelince haklı olan sizler tercihleriyle ortamın kimin haklı kimin halsızlıgına karar vereceksınız.

yanı anahtar sizde zamanı gelınce kullanırsınız.saygılarımla

not
fiyat yazmayı unuttum oncelikle bende fiyat cazip olması beklentim var 250 li 6.500-7.500 aralıgında 650 ıse 13.500-14.750 aralıgında. net fiyat ilk ben ogrenecegımı bılerek alır almaz isz dostlara yazarım
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
sevgili bir_garip_yolcu bu kanuni ki efsane mz batıran bi markadır.kanuninin sayfasını acın bütün servislerinin nekadar iyi olduundan eğitimli teknik servis elemanlarından bahseder 10 yıldan beri bu elemanlar hala eğitiliyor ama kanuni servislerindeki şikayetler bitmiyor.su forumda sadece kanuni yazın arama bolumune kactane iyi haber goruceksiniz merak ediyorum.kanunin amacı sarsılan imajını büyük paralar yatırarak binbir katakuliler yaparak hysong ile imajını düzeltme cabası mz ile reklamını yaptı sonra batırdı.bu yaptıkları terbiyesizlikten baska bişi değildir ama ticarette boyle bi deyim yok.
saygılar
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
66
sevgili bir_garip_yolcu bu kanuni ki efsane mz batıran bi markadır.kanuninin sayfasını acın bütün servislerinin nekadar iyi olduundan eğitimli teknik servis elemanlarından bahseder 10 yıldan beri bu elemanlar hala eğitiliyor ama kanuni servislerindeki şikayetler bitmiyor.su forumda sadece kanuni yazın arama bolumune kactane iyi haber goruceksiniz merak ediyorum.kanunin amacı sarsılan imajını büyük paralar yatırarak binbir katakuliler yaparak hysong ile imajını düzeltme cabası mz ile reklamını yaptı sonra batırdı.bu yaptıkları terbiyesizlikten baska bişi değildir ama ticarette boyle bi deyim yok.
saygılar

yazınızın sonunda saygı iceriğindeyse saygısızlık var. usulubunuzu kınıyorum.diğer arkadaslara karşı fikir olsa bile yazmak zevk verirken siz ve sizin gibilerin terbiyesinden süphe ettiğim için cevap yazmayacağım.eleştirirken bile uslup ve kelimelerinize dikkat edin lutfen.

bu yazdıklarınızdan dolayı formu okuyanlara ve muhattaplarına bir özür borçlusunuz. bu özür gelmeyene kadar sizi yok sayacağım
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
yazınızın sonunda saygı iceriğindeyse saygısızlık var. usulubunuzu kınıyorum.diğer arkadaslara karşı fikir olsa bile yazmak zevk verirken siz ve sizin gibilerin terbiyesinden süphe ettiğim için cevap yazmayacağım.eleştirirken bile uslup ve kelimelerinize dikkat edin lutfen.

bu yazdıklarınızdan dolayı formu okuyanlara ve muhattaplarına bir özür borçlusunuz. bu özür gelmeyene kadar sizi yok sayacağım

benim size karsı ne gibi bi saygısızlığım olmus anlayamadım.benim eleştirim kanuni firmasınaydı sizin kanuninin firmasının yonetim kurulundaysanız bilemem.şahsınıza ait bi saygısızlıımın olduunu düşünmüyorum varsa gercekten özürdilemesini bilirim.içeriğini dikkatli okursanız sevinirim.cevap vermek zorunda değilsiniz cvp almak içinde yazmadım zaten olan seyleri yazdım.
tekrardan saygılar sevgiler.:rendeer:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
sizce olmaz bizce olur. buna saygım var zamanla ya biz yada siz fikir degiştieceksiniz. bence siz fikir değişimine şimdiden hazırlıklı olun.

tepe basbakan veya tepedekilerle bu iş olmaz bu işlere onlar girmemeli ve karısmamalı. kanunı ve global yaslarla haklarını aramalı hukuk buna karar vermeli.

mğşteri ilgisine gelince bir ornek yasadıgım ilde 3 adet hyo var ve 5 aydır yedek parca beklerler. yorum sizin. acizane tavsiyem olmaz demeyin. acık ve olabilir demeyi deneyin. sonucta olabilirle bir şeyler değişirse karlı cıkan hyo alıcıları olur.tesekkurler

umarım bole şevkle yazdığın kadar güzel olur herşey,ben tabikide senin anlattığın gibi olmasını isterim:) kim istemez?? ama çok zor bu iş once kanuni imajını düzeltmeli bu memleketteki:cat:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
66
sayın heowich

umarım bole şevkle yazdığın kadar güzel olur herşey,ben tabikide senin anlattığın gibi olmasını isterim:) kim istemez?? ama çok zor bu iş once kanuni imajını düzeltmeli bu memleketteki:cat:

istediğimiz bir şans goruyorum ki buda sizin isteğiniz. temennim anlattığımız gibi olması ve bu yonde gayret ile düzelmeli. tesekkur ederim seviye ve saygılı hitap şeklinize. bende mahçup olmak istemem. mahçup olmayacağımdan eminim çünkü henüz size yansımayanları görmek gibi bir şasım var. bunu gorunce hak vereceksınızdır. yok olmazsa bukemedıgımız bılegı toklarız. olursada takdır degıl destek beklerız. saygılarımla

sevgili bir_garip_yolcu bu kanuni ki efsane mz batıran bi markadır.kanuninin sayfasını acın bütün servislerinin nekadar iyi olduundan eğitimli teknik servis elemanlarından bahseder 10 yıldan beri bu elemanlar hala eğitiliyor ama kanuni servislerindeki şikayetler bitmiyor.su forumda sadece kanuni yazın arama bolumune kactane iyi haber goruceksiniz merak ediyorum.kanunin amacı sarsılan imajını büyük paralar yatırarak binbir katakuliler yaparak hysong ile imajını düzeltme cabası mz ile reklamını yaptı sonra batırdı.bu yaptıkları terbiyesizlikten baska bişi değildir ama ticarette boyle bi deyim yok.
saygılar

bunu sız yazdınız iyi okuyun..
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
481
yapmayın lütfen o kelimeyi sizemi soyledim allah askına:cyclopsan "yaptıkarınız" demedim "yaptıkları" demişim.tüzel kişilik var burada.afedersiniz ama havadan nem kapıyosunuz.terbiyesizlik derken kanuninin hazıra konma cabasından soz etmiştim.size bişi demedim yani.kırıldıysanız genede ozürdilerim.

kanuni markası ilk duyduğumda cok sevinmiştim.kendi kendime mz gibi motor yapıcaklar süper olucak derdim bide ustune ustuk turk markası süper bişi. diye düşünmüştum ama ilerleyen yıllarda bisikletli motor olduğunu anladık.kimse memnun değil sadece bir ornek gostereyim http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/39053-kanuniden-garanti-rezilligi.html
5 ay parca beklemeye razıyım ben yeterki motorum tamir olsun.cok güzel iyiservis elemanları yetiştirilicek içinden secmeler yapılıcak deniyor bunlar gene kanunin servis ağı olmicakmı.yazık değilmi onca paraya vardır içlerinden iyi servisler muhakak ama kurunun yanında yasta yanıyor.işallah st kanuni hyo nun servis ağını alırsa motorları işallah bozulmas işallah gonulden diliyorum bunu.bence koreliler cok buyuk bi streteji hatası yaptılar isim haklarını devretmekle hayırlısı olsun.İŞALLAH 2 bi mz vakası olmaz.:salut:

not: kimsenin şahsiyetine bişi soylemedim oyle anlasılmıssa aff ola sizin anladıınız gibi bişi soylemek istememişimdir.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
66
yapmayın lütfen o kelimeyi sizemi soyledim allah askına:cyclopsan "yaptıkarınız" demedim "yaptıkları" demişim.tüzel kişilik var burada.afedersiniz ama havadan nem kapıyosunuz.terbiyesizlik derken kanuninin hazıra konma cabasından soz etmiştim.size bişi demedim yani.kırıldıysanız genede ozürdilerim.

kanuni markası ilk duyduğumda cok sevinmiştim.kendi kendime mz gibi motor yapıcaklar süper olucak derdim bide ustune ustuk turk markası süper bişi. diye düşünmüştum ama ilerleyen yıllarda bisikletli motor olduğunu anladık.kimse memnun değil sadece bir ornek gostereyim http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/39053-kanuniden-garanti-rezilligi.html
5 ay parca beklemeye razıyım ben yeterki motorum tamir olsun.cok güzel iyiservis elemanları yetiştirilicek içinden secmeler yapılıcak deniyor bunlar gene kanunin servis ağı olmicakmı.yazık değilmi onca paraya vardır içlerinden iyi servisler muhakak ama kurunun yanında yasta yanıyor.işallah st kanuni hyo nun servis ağını alırsa motorları işallah bozulmas işallah gonulden diliyorum bunu.bence koreliler cok buyuk bi streteji hatası yaptılar isim haklarını devretmekle hayırlısı olsun.İŞALLAH 2 bi mz vakası olmaz.:salut:

not: kimsenin şahsiyetine bişi soylemedim oyle anlasılmıssa aff ola sizin anladıınız gibi bişi soylemek istememişimdir.

yarım agızlı ozurunuz yınede kabulumdur.tesekkur ederım. verdıgınız lınk okuduktan sonra cevap yazmak ıstedım ama sıze cevabı ozel yazmak ısterım. hem gorusunuz hemde lınk hakkında.yaptıkları hata bıle olsa kelıme hatalı surcı lısan kabul ederım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst