100 kh motorda egzoz açık olmadan pat sesini nasıl yaparız

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ocak 2008
Mesajlar
39
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 khik motorda giderken egzozdan tabanca gibi ses çıkarıyorlar nasıl yapıyorlar anlayamadım bilen varsa söylesin
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
3. vites ile son sürat gider iken kontağı kapat,gazı ac-kapat ac-kapat.sonra 2. virtes e düş. tekrar gazı ac-kapat ac-kapat en son olarak kontağı ac:cherry: motor için son derece sakıncalı yapmanı tavsiye etmem:cat:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
benim motorda arkadaş yaptı aynı haltı motorun içine ediyor yani sakıncalı caner22 ye katılıyorum
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
daha neler duyacaz,al bir kuru sıkı canın istedimi çıkar pat-lat:queen:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Yahu dostum, açtığın konulardan bitaneside akıllı uslu mantıklı birşeyler olsun. Yakında 100 kh nasıl 1000 rr a dönüşür dersen şaşırmıycam.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Arkana bir dostunu al poseti hava ile doldurup sen pat sesini istediginde patlatsin.

Cok merak ettim de bu cevre gurultusunu yapinca tam olarak ne elde etmis oluyorsun ? Tum mahalenin seni o anda topluca anmasinimi yoksa motoruna verdigin zarardan dolayi servisin cuzdanina yapacagin katkiyimi?
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
İlk başta ne işe yarayacağı ile ilgili bir topic açsan da bizde öğrensek ne işe yaradığını:silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Birde düzgün topik açsan?....Düzgün derken mantıklı.....:pale::pale:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
90
dostum illaki egzoz patlaması duymak istiyorsan biraz parana kıyacaksın benim gibi racing egzost taktırcaksın. 150 euro verdim ama muhteşem bişi oldu. Tabi bi de trafik bıdı bıdı yapmasa. Normal egzostla bunu yaparsan motorunu mahvedersin bence yapma. Paran varsa yapan bir tane taktır. Taktırdığım egzosun özelliği bu benim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst