Valla güzel yapmış..Ama arkadaki oğlanın pozisyonunu pek beğenmedim....Sanki aklı başka yerde....
![]()
Oda senin bakış açın:cherry:Sanki aklı başka yerde....![]()
kızmı bunu yapan...
bende mi denesem:mrgreen:
valla ben de gülmekten başka bişe yapamıyorum bu videoya
hanfendi durumun farkında değil sanırım.
yani fesatlık olmasın ama burdan çok kötü görünüyo napalımm :cherry:
Sizin içiniz fesat bence:queen::queen:
Seninki bizden fesat ta bakma sen...Gecenin bu saatinde böyle video yu niye seyrediyon bakeem.:wiinkk::bounce:
İşte için fesat diyom boşuna mıı.Wheely vidyolarını gezerken bulduk :wiinkk:
Valla güzel yapmış..Ama arkadaki oğlanın pozisyonunu pek beğenmedim....Sanki aklı başka yerde....
![]()
He he..... Anlat sen anlat...::winkwink::winkwink::melek02:::sigara::
Evet.. Hem niye o kadar ayrı duruyo, başka yerleri daha rahat görmek için mi???
Evet.. Hem niye o kadar ayrı duruyo, başka yerleri daha rahat görmek için mi???
Görüş açısını ayarlarken üst taraf uzak kalmış, belden üstü yani :queen:Ayrı mı duruyo?..... Nerdeyse akraba olmuşlar be yawww:queen::queen::queen:
Töbe tööbe... Kızda da hiç akıl yokmu ne?...:wiinkk:
Sanırsam arkadaki sadece röntçü:cherry:ne yani şindi, hem tekerci hem ront çumu oluyo bu :cherry:
Yok yok bu erkek milleti atın ölümü arpadan olsun derdine soyunu tüketti bitirdi halâ akıllanmadı..Ben arkadakinin kötü niyetli olduğuna inanmıyorum.
Büyük ihtimalle o anda salavat getirmekle meşguldü.:mrgreen:
Ön teker kalktığında, genellikle arkadakiler, bu dünya işleriyle değil, öbür dünya işleriyle meşgul oluyorlar.![]()