[Eskişehir - MT]

Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
beytullah innova iidir hoştur cup larıda zaten bi başka severim ben bilen bilir,
ama işte uzun yola da gidersen depo biraz sorun oluşturabilir, çünkü depo biraz ufak sık sık benzin almak gerekebilir, ama sağlamlık, ve ekonomi husuunda hiç söz ettirmiyecek bi motordur,
tam öğrenci işi yani.
amma övdüm bende hondayı yaww. :p yeter bu akdar yalakalık, görüşmek. dileğiyle,
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Ben sana dedim olum honda iyidir diye bak adam anlattı da anlattı boşver kymco,yamaha falan honda al:cat:
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
teşekkür ederim depo ufak evet yanımızda üçlitrelik bidonla gideriz artık benzinci bulamazsak diye.ben forumda araştırdım ama ayrıntılı bilgi bulamadım hoş sitesindede yok ama kymco STRAIGHT / 150 hakkınızda bir bilginiz varmı?kullanmış olanınız görmüş olanınız?
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bizde hiç kmyco'cu yok beyto. :) bi kaç honda'cı bi kaç kanuni'ci bir de ybr'ci var o kadar. :)

model forumuna bak orda vardır kymcocuların başlıkları... oraya da yazabilirsin görüş almak için. :)
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
haklısınız link içinde teşekkür ederim ama sabahtan akşama kadar bilgisayarın başında sadece işte bu iki üç modeli araştırdım.sadece kymco için sağlıklı bir bilgiye ulaşamadım enazından dediğim model için hatta acaba öle bimodel yokmu resmi sitesi şakamı yapıyo diyede düşündüm:pr: yani beş ileri vites olması 150 cc olması 5ltre yakıt tankı olması cazip geldi kymco'nun bide diğer kymco modelleri içinde iyi diyorlar marka kuvvetli yani ama ne fiyat bilgisi var ne bişeyi:silent:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
:cat:beytbaba; ANF 125 INNOVA modeli 124.9cc bence motor kalite sonuçta honda ama karizma sıfır gönlünü geçirmek istemem ama hindistanlı hinduların pazara gidip gelmek için kullandığı motor tipi Commuter cinsi dediğim zaman benim kafamda öyle bir manzara canlanıyor fiyatıda çok uygun sayılmaz 3.090YTL Ama geleyim asıl sözüme bendede dylan var ve motoruma doyamıyorum 154cc 4subablı su soğutmalı(fanlı) 9lt yakıt deposu geniş bagajı değil 125cc ınnava cbr125 ne kalkışta ne koparışta nede yolda arkama yetişemiyor buna 150cc motorlarda dahil ve şuan henüz açılmadı motorum 6bin kmyi göreyim dahada bir hayvanlaşacak SINIFINDA HONDA DYLAN DERİM DAŞKA BİRŞEY DEMEM ANLATILMAZ YAŞANILIR bunun fiyatıda 5.550ytl unutma sıfırı şart değil

söylemeyi unuttum ekleyim Dylan 16hp (beygir)
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
:cat:beytbaba; ANF 125 INNOVA modeli 124.9cc bence motor kalite sonuçta honda ama karizma sıfır gönlünü geçirmek istemem ama hindistanlı hinduların pazara gidip gelmek için kullandığı motor tipi Commuter cinsi dediğim zaman benim kafamda öyle bir manzara canlanıyor fiyatıda çok uygun sayılmaz 3.090YTL Ama geleyim asıl sözüme bendede dylan var ve motoruma doyamıyorum 154cc 4subablı su soğutmalı(fanlı) 9lt yakıt deposu geniş bagajı değil 125cc ınnava cbr125 ne kalkışta ne koparışta nede yolda arkama yetişemiyor buna 150cc motorlarda dahil ve şuan henüz açılmadı motorum 6bin kmyi göreyim dahada bir hayvanlaşacak SINIFINDA HONDA DYLAN DERİM DAŞKA BİRŞEY DEMEM ANLATILMAZ YAŞANILIR bunun fiyatıda 5.550ytl unutma sıfırı şart değil

söylemeyi unuttum ekleyim Dylan 16hp (beygir)

Amanın Gökhan abi:queen::queen:Çocuk kafasından çıkarmıştı Dylan'ı fiyatından dolayı:cherry:Gece rüyalarına giriyordu motor bu gidişle pek vazgeçemiycek aldırıcaz Dylan ona:queen:Bende söyledim abi kendisine Dylan'da yada öyle bir scooterda daha rahat edersin diye ama fiyatları biraz zorluyo işte...Abi birde Dylan uzun yolda (100-150 km) nasıl yani rahat gider mi???
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Dostum aramıza Hoşgeldin.

Motosiklet bir hastalık. Bu keyfi aldığın zaman sürekli yenileme ve yükseltme isteğin başlayacak. O yüzden biraz kaliteli ve iyi birşeyle başlarsan kendi yararına olur.

Diğer açıdan," ucuz bişey alırım ; kullanmayı öğrenirim , satıp daha iyisini alırım." gibi zihniyetlere sakın kapılma. Kendini kandırmış olursun.

Arkadaşların dediği gibi Honda'yı şiddetle tavsiye ediyorum.

Bence ; Dylan 150, CBR 125, CBF 150 arasında güzel bir seçim yap. :cat:

Yedek parça ve servis olanağı oldukça yüksek. Uzun yolda, kısa yolda hiç sıkıntı çekmeden , keyifle seyahat edebilirsin... :wiinkk:

--- --- ---

Hamza, 100-150 km bence dylan için yol bile değil :mrgreen:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Hamzacım Honda Dylan Honda'nın İtalya'da ürettiği süper işçilikte ve kalitede bir scooter buradan 2kişi binip tek kontakta (yakıt ikmali hariç) saatlerce yol gidebilirsin ve göstergeside son hız 140km ama arkasından saatte 150km hızla yetişemediğini idda edenlerde var hatta bizim yakın bir arkadaşın söylediğine göre kadran sona dayanıp göstergenin dişına çokıyormuş yani son sürati 140 değil göstergeye aldanmayın:cat: iki kişide 130u düz yolda rahat yapıyormuş ama açıldıktan sonra benmimkisi henüz açılmadı ve bu güne kadarda uzun yola çıkıp sürat denemesi yapamadım bu sene nasipse bir kaç uzun yol yapıcam hem şöyle birşeyde var istanbulda uygun ikinci eller var yanlız baharı görmeden almak lazım yoksa bu fiyatları kaçırırsınız Ne demişler dylan gerisi YALAN:cat:

http://www.istanbulriders.com/sitemap/Motosiklet-Konu-NO-357.html
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Hamzacım Honda Dylan Honda'nın İtalya'da ürettiği süper işçilikte ve kalitede bir scooter buradan 2kişi binip tek kontakta (yakıt ikmali hariç) saatlerce yol gidebilirsin ve göstergeside son hız 140km ama arkasından saatte 150km hızla yetişemediğini idda edenlerde var hatta bizim yakın bir arkadaşın söylediğine göre kadran sona dayanıp göstergenin dişına çokıyormuş yani son sürati 140 değil göstergeye aldanmayın:cat: iki kişide 130u düz yolda rahat yapıyormuş ama açıldıktan sonra benmimkisi henüz açılmadı ve bu güne kadarda uzun yola çıkıp sürat denemesi yapamadım bu sene nasipse bir kaç uzun yol yapıcam hem şöyle birşeyde var istanbulda uygun ikinci eller var yanlız baharı görmeden almak lazım yoksa bu fiyatları kaçırırsınız Ne demişler dylan gerisi YALAN:cat:

http://www.istanbulriders.com/sitemap/Motosiklet-Konu-NO-357.html

Teşekrler abi:rendeer:Arkadaş sanırım daha dersten çıkmadı...Çıksa hemen msnden siteye gir yorumlara bak diyeceğim...Bencede dylan innovaya göre daha iyi:cat:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
695
Amanın Gökhan abi:queen::queen:Çocuk kafasından çıkarmıştı Dylan'ı fiyatından dolayı:cherry:Gece rüyalarına giriyordu motor bu gidişle pek vazgeçemiycek aldırıcaz Dylan ona:queen:Bende söyledim abi kendisine Dylan'da yada öyle bir scooterda daha rahat edersin diye ama fiyatları biraz zorluyo işte...Abi birde Dylan uzun yolda (100-150 km) nasıl yani rahat gider mi???


hamza senin kise soru mu şimdi :)biz sinan abinin minik kuşla 350 km gittik, banamısın demedi. honda da 700 km gider yani. :)
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
hamza senin kise soru mu şimdi :)biz sinan abinin minik kuşla 350 km gittik, banamısın demedi. honda da 700 km gider yani. :)

Ben ne bileyim hani düşündüm ne kadar yol yapar diye...Scooter kullanan arkadaşlar yanlış anlamayın ama hani bi scooter şehir içi motosikletidir diye bi düşünce oluşmuş ya insanların kafasında o düşünceye kapılaraktan sordum:)Ama kalitesine lafım yok:cat:En azından çin değil:cat:
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Aynen kardeşimin dediği gibi ben hava koşulları uygun olursa memlekete motorla gitmeyi düşünüyorum buradan SİVAS'a 750km falan 10 saate molalarda dahil orada olum sanıyorum:cat: :joker:bilmiyorum ya okadar seviyorumki motorumu:rendeer: ilerde birgün büyütmek zorunda kalırsam bunu satmadan büyütmeyi düşünüyorum
::lac::
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Aynen kardeşimin dediği gibi ben hava koşulları uygun olursa memlekete motorla gitmeyi düşünüyorum buradan SİVAS'a 750km falan 10 saate molalarda dahil orada olum sanıyorum:cat: :joker:bilmiyorum ya okadar seviyorumki motorumu:rendeer: ilerde birgün büyütmek zorunda kalırsam bunu satmadan büyütmeyi düşünüyorum
::lac::
Sonuç olarak 150 cc scooter kategorisinde tartışılmaz lider
dylan:cat:Gökhan abi bundan sonra büyütüsen seni Silverwing paklar:queen::queen:Yakışırda:cat:
 
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
130
gökhan abi ikinci el dylanda bulmak zor mesela sen kendinde diyorsun satmam diye birçok insan öyle.peki özmertte dylan için nasıl ödeme planı çıkarıyorlar yani krediyle falan tahmini bilgilerde olsa söyleyin.
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
299
Hamzacım çok saol aklımdaki motor zaten o silwırging 400 çok iyi 6oo ü fazla yakar gibi geliyor.
Beytbaba nakit etiket fiyatı 5.550 ytl tabi keş ödersen baya bir indirim alırsın helede bu mevsimde en azından benim tahminim böyle ama kredi işine gelince çeşitli seçenekler olması lazım Anadolusetelem e baş vurup kıredi kullandırtıyorlar mesela tabi faiz oranlarını bilemem ama kredi kartına varmı nekadar var bilemem veya senet işleri falan nasıl onları direk Özmert Volkan Abiyle görüşsen çok farklı cevaplar aklabilirsin ticaret bu nasıl olacağı belli olmaz Hem sen bence bir sahibinden.com a bir bak orada baya bir dylan var hem çoğu istanbulda gittiğin zaman bakarsın uygun olanları vardır paraya sıkışanlar falan olabilir.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
558
s.a arkadaşlar napıyonuz bakam.ya hamza bu esrider'ın videosunu vermişsin ya ben onu izledim orda esk.li göremedim ne iş :D bi yeni çevre yolunun orda gazlayan bi kaç motor vardı bi de bisikletlerin yanından gazlayan yeşil kawa vardı o da fatih abi heralde =) kimdir bunlar necidir anlat bakam bi :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst