- Katılım
- 1 Eyl 2006
- Mesajlar
- 2,695
doğum günün kutlu olsun nice senelere
rüzgar hakan abi muziplikler bir yana tekrar doğum gününü kutlarım, Allah çoluğunla çocuğunla kazasız belasız bir hayat sürmeyi naspi eylesin.:cat:
aminnn allah kazalardan belalardan korusun :rendeer:
aminnn allah kazalardan belalardan korusun :rendeer:
emin baba rüzgala bi alakan falan ???? ((valla benim dogum günümü unut bak neler yapıyorum sana :mrgreen:
Valla seni hatırlarsa bende isterim ....![]()
Rüzgar hakan ın doğum günü kutlu olsun...
Eminle önce ben tanıştım beni hatırlıycak.. Hatırlaması çok güç olmaz hem..
Topu topu 12 gün 1 saat 5 dakka kaldı :cherry:
ya ben herkesinkini şimdiden kutlasam olmaz mı unuturum munuturum :mrgreen:
herkeze slm sizde bi dövüyorsunuz bi seviyorsunuz bende anlamadımki
doğum günü kutlamalarınız için hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim
emincim senin yerini bilmiyorum ama beni gördüğünde seslenirsen bi çayını içip muhabbet etmek isterim
saygılarımla
emin kardeş sakıncası yoksa tel yazarmısın
Tam olarak 38 dakka 9 gün kaldı Emin...
Unutursan yidim seni :queen:
ne 38 dakkası ya 4 şubat değil mi senin doğum günün :silent:![]()
Heee.. Hesaplarsan şu an 25 dakka 9 gün kaldı :cherry: