[MT İstanbul] 19.01.2008 Cumartesi Kağıthane de toplanıyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaa bi kerecikte sabah toplanma yapsanız olmazmı bende bı gelsem :( hepınızı merak edıyorum bea:( bikerecik sabah toplanın we anadolu yakası olsun böle noolurki yaaaa:( ? hadi hadi hadi:p
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
yaa bi kerecikte sabah toplanma yapsanız olmazmı bende bı gelsem :( hepınızı merak edıyorum bea:( bikerecik sabah toplanın we anadolu yakası olsun böle noolurki yaaaa:( ? hadi hadi hadi:p

inşallah istediğin olur sabah ve anadolu yakası buluşması ama banada pek olacakmış gibi gelmiyo bizimkilerin hepsi gece kuşuu :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inşallah istediğin olur sabah ve anadolu yakası buluşması ama banada pek olacakmış gibi gelmiyo bizimkilerin hepsi gece kuşuu :)

yaa sabah bıle olmasa anadolu yakası olsun hıc degılse hıc deglse ewe 9:30 gıbı gelırım gorrum sızlerı :( merak edıyorum ztn:( hc deglse erken cıkarım anadolu dan cabuk gelırım ewe :(
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
yaa sabah bıle olmasa anadolu yakası olsun hıc degılse hıc deglse ewe 9:30 gıbı gelırım gorrum sızlerı :( merak edıyorum ztn:( hc deglse erken cıkarım anadolu dan cabuk gelırım ewe :(

bu sıralar gene böle bişi olabilir belllkiii sen istersen telefon numaranı ver bana az da olsa gelen arkadaşlara tanışırsın :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Tuğçe Kıss, sen motur alıp ne edecen, MT seni artçılıktan indirmez merak etme:cat: Ablan uzun süre binemeyecek, izin verirse ben de gezdiririm seni, böylece benzine para vermekten gurtulursun:mrgreen:

benzine para vermekten yırtmak süper olur benim için... öğrenci insanız bi yerde:)
ama motorsuzda içim daralıyo dayanamıorum:)
eee mtde 2 senelik profesyonel artçı oldum o itibarımı kaybetmem yine arkada otururum arada:mrgreen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İnsan gece sabahlıyınca Biras sersem oluyor su anda kafam donuyor mıdem bulanıyor basım agrıo bunun sonucları ney sız dusunun :queen::queen:

Herhalde gece kalmanın sakıncıları bu :queen::queen: Ah her yerımde agrıo :)
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
sağlığınla başa çıkamayacaksan neden zorluosunki?!!!!

:queen::queen::queen::queen: Yuk zorlamak deıl hatta 10 numara bı gece oldu cok guzeldı GECENIN 1 saatınde yanı 2 de (İBRAHİM (GeCe__) abi de geldım en sonunda ZAtı jesse abı cok enerjıkdı dımdık ayaktaydı espırık adam dı Emın abı kendnın yataga vurdu ve horladı Pınarr abla dayanamadı yattı Burak abı AÇIN TA KENDISI HADI KAHVALTII HADI KAHVALTI DIE CILDIRDI SABAHA KADAR Ve burak abımızın EŞİ yani YENGEMİZ Oda gece boyunca dımdıkdı hıc uykusu fılan gelmedı VE TABIKIDE BEN GUNUN SUPRUZUYDUM :)::..hEÇ uyumadan eylendık yanı anlayan anlasın 10 numara bır geceydı sabah nasıl oldu anlamadık :)....
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
sen akıllanmamışsın bence gkn burak falan agrında olur sızında nurtopu gibi çocugunda :)
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
:queen::queen::queen::queen: Yuk zorlamak deıl hatta 10 numara bı gece oldu cok guzeldı GECENIN 1 saatınde yanı 2 de (İBRAHİM (GeCe__) abi de geldım en sonunda ZAtı jesse abı cok enerjıkdı dımdık ayaktaydı espırık adam dı Emın abı kendnın yataga vurdu ve horladı Pınarr abla dayanamadı yattı Burak abı AÇIN TA KENDISI HADI KAHVALTII HADI KAHVALTI DIE CILDIRDI SABAHA KADAR Ve burak abımızın EŞİ yani YENGEMİZ Oda gece boyunca dımdıkdı hıc uykusu fılan gelmedı VE TABIKIDE BEN GUNUN SUPRUZUYDUM :)::..hEÇ uyumadan eylendık yanı anlayan anlasın 10 numara bır geceydı sabah nasıl oldu anlamadık :)....

o zamna tadını çıkarsana ağrılardan şikayet etceğine... ne ağrı sızı deyip duruosun... eğlencenin leyfini çıkar. kolay gelsin...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erdınc senın msnı werırmsn ?
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
S6301635.jpg

S6301636.jpg

S6301637.jpg

S6301638.jpg

S6301640.jpg

S6301642.jpg

S6301643.jpg

S6301644.jpg

S6301645.jpg

S6301646.jpg

S6301649.jpg

S6301652.jpg

S6301654.jpg

S6301655.jpg

S6301658.jpg

S6301659.jpg

S6301660.jpg

S6301661.jpg

S6301662.jpg

S6301663.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
gökhan,semih,muharem yolkenerında gene bişeyler çevirmişler ama çözemedik
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst