- Katılım
- 22 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,175
evet eve gelir gelmez yataga koşan biri olduğum için gene buluşma sonrası yazıları kaçırdım 
bizden sonra sabahlayan arkadaşlar olmuş helal size birdahaki sefere de artık beraber sabahlarızz ama korkuyorum bu gkn burak ikilisinden gece uykuda bişi yaparlar falan allah korusun SAPIKLAR
ümmet abim sana anahtarlık ve davetiyeler için teşekkür ederim buluşma tek kelimeyle harikaydıı daha ne söylenebilirkii zaten
resim ekleyen arkadaşlar devamı yokmu bu kadar mıı ?
geri dönüşümüzde köprüde ogs den kaçak geçtim tamer sağolsun muhteşem artçıı
rola ( yusuf&öner ) ve ozrace biz ogsden geçince arkadaşlar malum kgs hesabı biraz geç geldiler ne bir film yaptılar gişeyi tıkadılar
ve adaşım erdo ve cem_ali biz yol kenarında beklerken bizi geçtiler ama sonrasında göremedik birdaha onları haber de alamadık umarım sağsalim eve varmışsınızdırrr. geldiğiniz için ve tanıştığımız için gerçekten sevindimm
anadolu yakasından gelecek arkadaşlar beraber gelmek için buluşma yerinde beklerken yanımıza gelip beyler ist mt mi diye soran nick ini tam hatırlayamıyorum arrvh böle bişidi sanırım otobüsle geleceğini söleyince aldık yanımıza allahtan kask vardıı yoksa otobüsle bile gelmeye niyetlenen arkadaşşı orda bırakmak beni çok üzecektii..
aslında eve dönüşün başka bir süprizi daha vardıı rolayla bostancıdan fikirtepeye kadar fortis bank aramamız olduu rola önden giderken iki motorcunun yanına yanaştı heralde bankayı soracak dedim anaaaa oda neeee bizim mırımkırım
ve marv selim
yakaladık fikirtepede yol kenarında birbirlerine sarılmışlar acayip bir duygu seli falan
beraber çay içmeye karar verdik marmara üniversitesi civarlarında oturup koyu bir muhabbetten sonra evlere dağıldık kagıthane buluşması ardından ufak bir anadolu ateşi daha yaşadık anlıycanız
herkese selam ist mt ye devam
görüşürüükkk...
bizden sonra sabahlayan arkadaşlar olmuş helal size birdahaki sefere de artık beraber sabahlarızz ama korkuyorum bu gkn burak ikilisinden gece uykuda bişi yaparlar falan allah korusun SAPIKLAR
ümmet abim sana anahtarlık ve davetiyeler için teşekkür ederim buluşma tek kelimeyle harikaydıı daha ne söylenebilirkii zaten
resim ekleyen arkadaşlar devamı yokmu bu kadar mıı ?
geri dönüşümüzde köprüde ogs den kaçak geçtim tamer sağolsun muhteşem artçıı
rola ( yusuf&öner ) ve ozrace biz ogsden geçince arkadaşlar malum kgs hesabı biraz geç geldiler ne bir film yaptılar gişeyi tıkadılar
ve adaşım erdo ve cem_ali biz yol kenarında beklerken bizi geçtiler ama sonrasında göremedik birdaha onları haber de alamadık umarım sağsalim eve varmışsınızdırrr. geldiğiniz için ve tanıştığımız için gerçekten sevindimm
anadolu yakasından gelecek arkadaşlar beraber gelmek için buluşma yerinde beklerken yanımıza gelip beyler ist mt mi diye soran nick ini tam hatırlayamıyorum arrvh böle bişidi sanırım otobüsle geleceğini söleyince aldık yanımıza allahtan kask vardıı yoksa otobüsle bile gelmeye niyetlenen arkadaşşı orda bırakmak beni çok üzecektii..
aslında eve dönüşün başka bir süprizi daha vardıı rolayla bostancıdan fikirtepeye kadar fortis bank aramamız olduu rola önden giderken iki motorcunun yanına yanaştı heralde bankayı soracak dedim anaaaa oda neeee bizim mırımkırım
herkese selam ist mt ye devam
görüşürüükkk...



